مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزارهای میکس آهنگ برای کامپیوتر

بهترین نرم افزارهای میکس آهنگ

آیا می‌خواهید یاد بگیرید که بدون آنکه هزینه زیادی بپردازید، موسیقی‌های مورد علاقه خود را میکس کنید؟ پس در این مقاله با ما همراه باشید تا بهترین نرم افزارهای میکس آهنگ برای کامپیوتر را بشناسید.

بهترین نرم افزارهای میکس آهنگ برای کامپیوتر کدام اند؟

برنامه Zulu DJ

DJ Zulu یک برنامه دیجیتال برای ریمیکس کردن آهنگ ها  در استپ های مختلف است. این نرم افزار DJ راه حل کامل میکسر DJ است و برخی از ویژگی های قانع کننده را که در بدون دردسر برای استفاده کننده از طریق یک رابط کاربری ساده فراهم می کند. با این برنامه قادر خواهید بود موسیقی خود را هنگام اجرای افکت ها ریمیکس کنید.

VirtualDJ

VirtualDJ نرم افزاری است که توسط دی جی ها برای جایگزینی تورنت و پپلیر های  سی دی استفاده می شود و از موسیقی دیجیتال به جای CD استفاده می کند.

جالب ترین عملکردهای موجود در این برنامه عبارتند از:

VirtualDJ گزینه های بیشتری نسبت به دستگاه پخش رسانه ای ساده مانند iTunes دارد. به شما این امکان را می دهد که آهنگ های خود را با پخش همزمان دو یا چند آهنگ به طور همزمان میکس کنید. می توانید سرعت نسبی آنها را طوری تنظیم کنید که سرعت آهنگ ها با یکدیگر مطابقت داشته باشد. شما همچنین می توانید جلوه هایی مانند تکرار یا به اصلاح حلقه ها را در ریمیکس مورد نظرتان اعمال کنید.

این مطلب را هم ببینید
بررسی کارایی مودم های گیمینگ

Mixxx

این یکی دیگر از نرم افزارهای پیشرفته در زمینه ریمیکس آهنگ است که ارزش بررسی و معرفی را دارد، بخصوص اینکه این برنامه نیز رایگان است. این برنامه شامل همه چیزهایی است که برای شروع ساخت DJ میکس نیاز دارید.

Mixtrax

شرکت سازنده این نرم افزار، Mixtrax را به عنوان روشی کاملاً جدید برای لذت بردن از موسیقی توسعه داده است. شما می توانید آهنگ ها  را با آهنگ هایی که از قبل می شناسید ترکیب کرده و از نو تنظیم کنید تا آنها را به عنوان موسیقی جدید تولید کنید. در حالی که اکثر پخش کننده های موسیقی حالت پخش نرمال، تکرار و Shuffle را دارند، Mixtrax با چیزی کاملا خلاقانه همراه است، یک حالت ابتکاری به نام Mix Mode.

Audacity

Audacity یک پلیر آهنگ، ویرایشگر، میکسر و ضبط کننده محبوب است. این برنامه برای ویندوز، لینوکس و مکOS بقابل استفاده بوده و کاربران می توانند در پلتفرم های مختلف از آن استفاده کنند.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تغییر آیکون پوشه در ویندوز

با این نرم افزار می توانید به صورت دیجیتالی، آهنگ خود را تغییر داده و شکل جدیدی از آهنگ خود بسازید. این برنامه از فرمت های  WAV ، MP3 ، MP2 ، AIFF ، FLAC و سایر فرمت های محبوب پشتیبانی کرده، و بدن هیچ گونه محدودیتی، تک تک آن ها را با هم مخلوط کنید به عبارت دیگر شما به راحتی می توانید از چند فرمت مختلف در یک ریمیکس استفاده کنید.

UltraMixer

UltraMixer یک پکیج نرم افزاری DJ حرفه ای است که نسخه آزمایشی رایگان را نیز برای کاربران Mac و Windows ارائه می دهد. UltraMixer کنترل کاملی را در مورد فایلهای صوتی، تصویری و تصویری فراهم می کند و به شما امکان می دهد همزمان موسیقی را و فایل های ویدئویی ریمیکس کنید. از ویژگی های اضافی  این برنامه، می توان به یک نمونه ۱۶ کانال ، لوپینگ هوشمند و ۸ دکمه با نشانه برای ریمکس کردن زنده اشاره کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *