مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

معرفی بهترین نرم افزار های کاربردی بعد از نصب ویندوز

نرم افزار های کاربردی بعد از نصب ویندوز

احتمالا اولین کاری که پس از خرید لپ ‌تاپ یا تعویض ویندوز خود انجام می‌دهید این است که برنامه‌های مورد نیازتان را روی آن نصب کنید. برخی از برنامه ها بسیار ضروری بوده و برای عملکرد بهتر ویندوز حتما باید نصب شوند. پس با ما همراه باشید تا بهترین نرم افزار های کاربردی بعد از نصب ویندوز را بشناسید.

بهترین نرم افزار های کاربردی بعد از نصب ویندوز

مرورگر کروم

قطعا یکی از بهترین نرم افزار های کاربردی بعد از نصب ویندوز، مرورگر گوگل کروم است. این نرم افزار سرعت بسیار بالایی دارد و شامل ریزه‌کاری‌هایی است که کار کردن با آن را برای کاربر راحت‌تر می‌کند؛ مثل جستجوی سریع عکس و…

مایکروسافت آفیس

حدود سی سال است که وجود نرم افزار های آفیس روی هر سیستمی برای انجام فعالیت‌های مختلف کاری و خانگی لازم و ضروری است. چه بخواهید یک نامه بنویسید، یا فایل ارائه‌ای برای استادتان بسازید یا امور مالی خود را مدیریت کنید، مجموعه آفیس همه برنامه‌های لازم برای انجام این کارها را دارد.

این مطلب را هم ببینید
پشتیبانی از ویندوز 10 تا چه سالی ادامه خواهد داشت؟

Internet Download Manager

این نرم افزار سرعت دانلود شما را تا 5 برابر افزایش می‌دهد. هم‌چنین می‌توانید با استفاده از این نرم افزار فرآیند دانلود خود را متوقف کرده و دوباره از سر بگیرید و یا برای دانلود به آن برنامه بدهید.

Malwarebytes Anti-Malware

یکی دیگر از نرم افزار های کاربردی در این فهرست، آنتی ویروس Malwarebytes Anti-Malware است. اگر ویندوز کامپیوترتان Windows 10 است، خود این ویندوز سیستم آنتی ویروسی دارد که می‌تواند برای بسیاری از افراد کافی باشد، ولی به هر حال داشتن برنامه دومی که بتواند از سیستمتان دفاع کند، کاری هوشمندانه است. یکی از بهترین آنتی ویروس هایی که می‌توانید روی سیستمتان نصب کنید، Malwarebytes است.

پلیر VLC

استفاده از پلیر پیش‌فرض ویندوز راحت و ساده است، اما مشکلی که دارد این است که نمی‌تواند همه فایل‌ها را پخش کند. به همین دلیل بهتر است از پلیر VLC استفاده کنید. با استفاده از این پلیر، نه تنها امکان پخش ویدیوهای متنوع با فرمت‌های مختلف را دارید، بلکه می‌توانید آن‌ها را به فرمت دیگری نیز تبدیل کنید.

این مطلب را هم ببینید
آپدیت KB4541335 ویندوز 10 سیستم کاربران را حین بازی از کار می‌اندازد

Adobe Acrobat Reader DC

Adobe Acrobat Reader DC یکی دیگر از نرم افزار های کاربردی بعد از نصب ویندوز است. احتمالا این نرم افزار یکی از قدرتمندترین و مفیدترین برنامه‌های خواندن PDF محسوب می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *