مقالات کامپیوتر و تکنولوژی, مقالات نصب نرم افزار و برنامه

بهترین بازی های بیلیارد برای کامپیوتر را بشناسید

بهترین بازی های بیلیارد برای کامپیوتر

بازی بیلیارد یک بازی سرگرم کننده و جالب است که طرفداران خاص خود را دارد، این بازی در ابتدا در فضای باز انجام می شد اما پس از مدتی این بازی به مکان های سربسته بر روی میز پوشیده از پارچه سبز که شبیه به چمن بود تغییر مکان یافت. معمولا انجام این بازی در باشگاهها و کلوپ های ورزشی امکان پذیر است اما با گسترش بازی های ویدیوئی ، امکان انجام این بازی بصورت دیجیتال نیز فراهم شده است. در این بخش می توانید بهترین بازی های بیلیارد برای کامپیوتر را بشناسید.

بهترین بازی های بیلیارد برای کامپیوتر

Pure Pool

این بازی بیلیارد حرفه ای برای کامپیوتر در تاریخ 8 مرداد 1393 بر روی شبکه استیم منتشر شد. این بازی، استانداردهای جهانی بازی بیلیارد اسنوکر را رعایت کرده و در جایگاه بسیار خوبی قرار دارد. در بخش داستانی، 40 ساعت گیم پلی وجود دارد که بازیکن می‌تواند طی این مدت از درجه ابتدایی تا حرفه‌ای به رقابت بپردازد. یکی از قابلیت‌های جالب توجه، بازی بیلیارد آنلاین است که جذابیت آن را دو چندان می‌کند. قابلیت بازی بیلیارد هشت و نه نیز در این بازی موجود است.

این مطلب را هم ببینید
دلایل خاموش شدن ناگهانی لپ تاپ و آموزش رفع آنها

Virtual Pool 4

بازی Virtual Pool 4 یک بازی ورزشی شبیه‌ساز محسوب می‌شود که توسط استودیو آمریکایی «سلریز» (Celeris) به عنوان دنباله بازی Virtual Pool 3 ساخت و منتشر شده است. این بازی ابتدا در سال 2012 برای رایانه‌های شخصی منتشر شد و سپس در سال 2015 بصورت جهانی بر روی شبکه استیم آمد. این بازی در دو مدل منتشر شد: بیلیارد آفلاین و سپس بیلیارد آنلاین چند نفره. همچنین یک نسخه مخصوص آیپد نیز بعدها از این بازی منتشر شد. 27 مد مختلف در این بازی وجود دارد که از بین آن‌ها می‌توان به بیلیارد اسنوکر، هشت توپ و نه توپ اشاره کرد.

Real Pool 3D

یک بازی بیلیارد بسیار مهیج که امکان رقابت بصورت آنلاین در سراسر دنیا را برای کاربران فراهم کرده است.

این مطلب را هم ببینید
افزونه مایکروسافت ادیتور برای مرورگرهای کروم و اج عرضه شد

Snooker 19

اسنوکر 19 یک بازی ورزشی بیلیارد است که توسط استودیو Lab42 ساخته و توسط کمپانی «ریپ استون گیمز» (Ripstone Games) بر اساس قوانین بازی اسنوکر منتشر شده است. بازی Snooker 19 در تاریخ 28 فروردین 1398 برای رایانه‌های شخصی و کنسول‌های خانگی منتشر شد و 4 ماه بعد نیز نسخه مخصوص کنسول نینتندو سوئیچ به بازار آمد. تمام 128 بازیکن تورنومنت جهانی اسنوکر در این بازی حضور دارند و معروف‌ترین مکان‌های برگزاری مسابقات نیز در آن گنجانده شده است. این بازی امتیاز رسمی بازی‌های تورنومنت 2018/2019 را خریداری کرده و در سه مدل تک نفره، چند نفره و آنلاین منتشر شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *