مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین هدفون های بیتس 2020

بهترین هدفون های بیتس 2020

شرکت بیتس الکترونیکس (Beats Electronics) یکی از بزرگترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات صوتی در جهان است که اغلب با برند Beats by Dr.Dre شناخته می‌شود. مرکز اصلی شرکت بیتس در حال حاضر در کالور سیتی (Culver City) کالیفرنیا واقع است. محصولات اصلی شرکت Beats، انواع هدفون و اسپیکر هستند که ابتدا با همکاری شرکت Monster Cable Products تولید می‌شدند و پس از آن، خود بیتس وظیفه‌ی تولید را بر عهده گرفت. در این بخش قصد داریم بهترین هدفون های بیتس 2020 را به شما عزیزان معرفی کنیم.

بهترین هدفون های بیتس 2020

هدفون بیتس استودیو 3 (Beats Studio 3 Wireless)

یک هدفون بیسیم کامل که از گران ‌ترین هدفون های بیتس است اما RRP آن هنوز محصولات مشابهی از کمپانی‌های بوز (Bose) و سونی (Sony) را پشت سر نمی‌گذارد. کیفیت صدا نزدیک به سایر هدفون‌های با این قیمت است، اما اگر عاشق موسیقی‌های بلند مانند موسیقی راک هستید ممکن است انتظار شما را برآورده نکنند. یافتن نقص در هدفون های studio 3 دشوار است و راحتی استثنایی و عمر باتری نکته برجسته آنهاست.

این مطلب را هم ببینید
چند روش مختلف برای ریست کردن ویندوز سیستم

هدفون پاوربیتس (Powerbeats) (2020)

یک هدفون بلوتوثی درجه یک که گوشی های آن کاملا راحت و اندازه هستند و در نتیجه بدون نیاز به برق نویزها را کاهش می‌دهند و احتمال افتادن آنها از گوش شما بسیار کم است. این مشکل توسط دو گیره گوش و یک کابل گردن، که حتی ممکن است بیش از حد لازم باشد، پشتیبانی و باعث سخت شدن پوشیدن و در آوردن هدفون می‌شود.

هدفون بیتس سولو پرو (Beats Solo Pro)

گر توانایی تهیه آن را دارید سولو پرو هدفون بسیار خوبی است و به راحتی یکی از بهترین هدفون‌ های بیتس است که می‌توانید خریداری کنید؛ البته آنها برای کاربران آیفون بسیار مناسب هستند. در حالی‌که در مقایسه با هدفون سولو 3 تفاوت‌های آنچنانی وجود ندارد اما طراحی ارتقا یافته و صدا بهتر شده به این معنی که حذف نویزها با برق اضافه شده است. هیچ چیزی کاملا جدید نیست اما این هدفون بی‌سیم روی گوش بهترین گزینه برای آیفون شما را در اختیارتان قرار می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
بررسی تبلت جدید آمازون فایر اچ دی کیدز Fire HD 8 Kids

هدفون یوربیتس 3 (Beats urBeats3)

اگر می‌خواهید حتما هدفون beats داشته باشید و هدفون سیمی درون گوشی مد نظر شماست urBeats3 بهترین هدفونی است که می توانید به‌دست آورید. صدای این هدفون بیتس شبیه به  هدفون بی‌سیم BeatsX است اما با استفاده از جک هدفون. برای ما راحتی در طول زمان طولانی مسئله چندان مهمی نیست اما ممکن است برای شما این طور نباشد. قیمت پیشنهادی سازنده برای urBeats3، نصف قیمتBeatsX  است که تا حدی غیرمنصفانه و گران فروشی است.

هدفون بیتس ای پی (Beats EP)

این هدفون از نوع هدفون‌های رو گوشی به حساب می‌آید و از طریق جک 3.5 میلی‌متری به تمامی دستگاه‌هایی که دارای این درگاه باشند متصل می‌شود. وزن این هدفون تنها 200 گرم است و دارای میکروفون و کلیدهای کنترلی برای مکالمه و پخش موسیقی است. بیتس این هدفون اقتصادی را با هدف تصاحب بازار هدفون‌های میان رده و ارزان قیمت تولید کرده است و از همین رو در بازار جهانی آن را با قیمت 130 دلار به فروش می‌رساند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *