اخبار تکنولوژی

معرفی بهترین هدفون های وایرلس مناسب برای ورزش

هدفون های وایرلس مناسب برای ورزش

بی شک هدفون ها توانستند تحولات خوبی در زندگی بشر ایجاد کنند. بسیاری از افراد دوست دارند در حین انجام برخی فعالیت ها همچون ورزش، به موسیقی گوش دهند. اگر شما علاقه مند به ورزش باشید آن هم ورزش از هر سبکی خیلی راحت متوجه میشوید که وجود سیم باعث ایجاد مزاحمت بسیار برای شما خواهد شد. بنابراین زمانی که صحبت از هدفون ورزشی می شود، منظور هدفون بی سیم است نه سیم دار. با ما همراه باشید تا با بهترین هدفون های وایرلس مناسب برای ورزش آشنا شوید.

بهترین هدفون های وایرلس مناسب برای ورزش

سامسونگ گیر آیکون ایکس (Samsung Gear IconX)

این هدفون علاوه بر استفاده ورزشی ، می تواند برای استفاده روزمره نیز مناسب باشد. طراحی کوچک و جمع و جور این هدفون باعث شده است تا به راحتی در فضای کوچکی همچون جیب جای گیرد. این جفت هدفون بی‌سیم، دارای بازه‌ بی‌سیم و عمر باتری قابل‌توجهی هستند. برای استفاده‌ی بهتر از این محصول و تنظیمات اکولایزر، می‌توانید اپلیکیشن مخصوص آن‌ها را بر روی گوشی هوشمند خود نصب کنید. با استفاده از این اپلیکیشن همچنین می‌توانید به ویژگی‌های سلامتی این هدفون‌ها دسترسی داشته باشید. هدفون مذکور 4 گیگیابایت فضای ذخیره سازی داخلی دارد.

هدفون های وایرلس مناسب برای ورزش

هدفون ورزشی بی سیم بوز سان اسپورت (Bose SoundSport Wireless)

یکی دیگر از بهترین هدفون های وایرلس مناسب برای ورزش که بسیار خوش صدا و باثبات بوده و نسبت به دیگر رقبا بهتر در گوش جا می‌گیرد. این هدفون‌های کوچک و قابل‌حمل همراه با یک کیسه‌ی محافظ به دست شما می‌رسند تا در باشگاه خیالتان راحت باشد. هدفون مذکور از عمر باتری خوبی برخوردار بوده و کیفیت فوق العاده ای دارد. البته این محصول نیمه‌باز بوده و مناسب مکان‌های پر سروصدا نیست ولی همین ویژگی به شما این امکان را می‌دهد تا از محیط اطراف خود باخبر باشید. این قابلیت برای دویدن بیرون خانه و دوچرخه‌سواری بسیار حائز اهمیت است.

این مطلب را هم ببینید
سلاح های هوشمند در آستانه تایید

هدفون بی سیم بیتس سولو 3 (Beats Solo3 Wireless)

اگر به دنبال هدفونی هستید که ساعات بیشتری بتواند شارژ باتری را در خود نگه دارد، این هدفون مناسب شماست. این هدفون‌ها 42 ساعت عمر باتری دارند و فقط یک و نیم ساعت برای شارژ این هدفون‌ها زمان لازم است. همچنین این هدفون‌ها دارای قابلیت شارژ سریع هستند که به شما اجازه می‌دهد تنها با شارژ 5 دقیقه‌ای این هدفون‌ها، 2.5 ساعت به موزیک گوش دهید. این هدفون‌ها دارای بازه‌ی بی سیم بسیار خوبی هستند. این به این معناست که می‌توانید در حال ورزش به یک منبع بلوتوث بافاصله‌ی زیاد، مانند کامپیوتر شخصی و یا تلویزیون متصل باشید. همچنین این دستگاه یگی از بهترین هدفون های ورزشی آزمایش شده از نظر کیفیت صدا است.

این مطلب را هم ببینید
اولین رندرهای گلکسی A53 5G

هدفون های وایرلس مناسب برای ورزش

هدفون ورزشی انکر ساندبادز (Anker SoundBuds Curve)

یک هدفون باکیفیت که از قیمت ماسب و مقرون به صرفه ای برخوردار است. این محصول دارای 13 ساعت عمر باتری است. Anker SoundBuds Curve کیفیت صدای قابل قبولی ارائه می‌دهد که البته کمی بِیس بالایی دارد ولی از دیگر رقبا عملکرد بهتری دارد. استفاده از کنترولرهای این هدفون بسیار ساده است. همچنین این هدفون‌ها راحت و بسیار قابل‌حمل هستند.

هدست پشت گردنی بیسیم ال جی مدل تون اینفینیم (LG Tone Infinim HBS-910 )

هدست بلوتوث ال جی مدل Tone Infinim HBS-910 یکی از محصولات قدرتمند این کمپانی است که توجه ورزشکاران عاشق موسیقی را کاملا به خود جلب کرده است. این هدست مجهز به فناوری بلوتوث 4.1 است و به‌راحتی با موبایل، تبلت و سایر دستگاه‌های دیجیتال متصل شده و ارتباط برقرار می‌کند. این هدست حدود 51 گرم سنگینی داشته و مجهز به یک باتری با ظرفیت 210 میلی‌آمپر ساعت است. شما می‌توانید با یک بار شارژ، تا 10.5 ساعت از پخش موسیقی پیوسته این هدست لذت ببرید. گفتنی است این محصول قادر است در حالت استندبای تا 22.5 روز شارژ خود را حفظ کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *