اخبار بازی, اخبار تکنولوژی

بهترین هدست های گیمینگ PS4 در سال 2019

هدست های گیمینگ PS4

یکی از فاکتورهای حیاتی برای هر گیمری بهره‌مندی از بهترین و با‌کیفیت‌ترین صدای ممکن است. به همین منظور هدست های گیمینگ به بازار آمدند. باتوجه به اینکه کنسول بازی PS4 از محبوبیت بالایی میان کاربران و گیمرها برخوردار است ، در این بخش می خواهیم به معرفی بهترین هدست های گیمینگ PS4 بپردازیم.

هدست های گیمینگ PS4

هدست ریزر کراکن پرو وی 2 (Razer Kraken Pro V2)

یک هدست قدرتمند که از طراحی جالبی برخوردار است. وزن سبکی داشته و استفاده راحتی را برای کاربر به ارمغان می آورد. البته کاپ و گوشی این هدست بزرگ‌تر از سایر هدست‌هایی است که احتمالا تاکنون استفاده کرده‌اید. اما این همه ماجرا نیست و شما با یک محصول درجه یک رو به رو هستید که قادر است پشتیبانی از صدای باس را به خوبی فراهم کند. برخورداری از یک میکروفون قابل ارتقا که قابلیت حذف نویز و صدای اطراف از دیگر مزیت های این محصول است. دارندگان این هدست می‌توانند با خیال راحت در مکالمه‌های صوتی با دوستان و سایر بازیکنان شرکت کنند.

هدست های گیمینگ PS4

هدست سونی پلی استیشن وایرلس پلاتینیوم (Sony PlayStation Wireless Platinum)

اگر هدست سونی پلی استیشن وایرلس پلاتینیوم را تست کنید، شاید امکان انتخاب هدست وایرلس دیگری که کیفیت صدایی متناسب با این هدست را تولید کند، برای شما دشوار باشد. یک هدست فوق العاده با امکانات عالی که از قیمت بالایی نیز برخوردار است. هدست پلاتینیوم سونی یکی از بهترین هدست های گیمینگ PS4 محسوب می‌شود که به درایور 50 میلی‌متری نیز مجهز است. هر دو هدست مدل پلاتینیوم و گلد به صوت رسمی هدست‌های مخصوص پلی استیشن سونی هستند که به عنوان هدست‌های واقعیت مجازی نیز شناخته می‌شوند.

این مطلب را هم ببینید
اطلاعاتی راجع به کنترلر پلی استیشن 5

هدست ریزر ناری آلتیمیت (Razer Nari Ultimate)

این هدست پر سر و صدا باعث می شود که گیمر حسابی در بازی غوطه ور شود. ریزر این ویژگی را با نام تکنولوژی هایپرسنسن (Hypersense) بکار گرفته است. عمر باتری این محصول عالی بوده و می‌تواند حدود 8 ساعت بدون نیاز به شارژ دوام بیاورد. از دیگر ویژگی های این هدست می توان به وزن سبک آن اشاره کرد که گیمرها بدون نگرانی از احساس خستگی می‌‎توانند از آن حتی در ساعات طولانی استفاده کنند.

فرکانس صدای این مدل از ریزر به مانند فرکانس صدای SteelSeries Arctis Pro نبوده بنابراین صدای تولیدی توسط این دستگاه ممکن است برای سایر اهداف غیرگیمینگ چندان شفاف نباشد. اما باید بگوییم که به عنوان یک هدست مخصوص پلی استیشن 4 ویژگی‌هایی کلیدی دارد که آن را از سایر محصولات متمایز می‌کند و سایر محصولات از این ویژگی‌ها بی‌نصیب هستند.

این مطلب را هم ببینید
مزایای استفاده از کاغذ دیجیتال

هدست های گیمینگ PS4

هدست سنهایزر جی اس پی 600 (Sennheiser GSP 600)

اگر به دنبال آن هستید که نهایت استفاده را از صدای بازی ببرید، این هدست مناسب شما خواهد بود. این محصول ارگونومی خوبی داشته و کیفیت صدای بالایی دارد. سیسم صدای هدست سنهایزر 600 صدایی زنده و پویا و همین‌طور باس قوی را به ارمغان می‌آورد. همچنین به یک میکروفون باکیفیت، قدرتمند و مقاومی نیز مجهز شده است و به نظر می‌رسد که می‌تواند چندین سال دوام بیاورد و کیفیت خود را حفظ کند.

هدست ترتل بیچ استیلث (Turtle Beach Stealth 700)

یکی دیگر از بهترین هدست های گیمینگ PS4  که در کنار تولید صدای باکیفیت، کاربری آسان و راحتی نیز دارد. برخورداری از سیستم لغو نویز از دیگر مشخصه‌های این محصول است. علاوه بر این هدست ترتل بیچ استیلث طوری طراحی شده است که می‌تواند به راحتی بر روی سر قرار بگیرد و کاربر از آن در زمان طولانی نیز استفاده کند. درواقع این مدل هدست‌های ترتل بیچ برای استفاده و کاربری راحت شناخته می‌شوند و انحصاراً مخصوص بازی ساخته شده‌اند. همین‌طور قابلیت تقویت صدا در بخش‌هایی مانند صدای پا و زمان استفاده از اسلحه در بازی‌های شوتر از دیگر ویژگی‌ها و خصوصیات این هدست گیمینگ محسوب می‌شود.

هدست های گیمینگ PS4

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *