اخبار تکنولوژی

بهترین هدفون های موسیقی از نگاه مجله فوربز در سال 2019

بهترین هدفون های موسیقی

هدفون را می‌توان تجلی موسیقی در دنیای مدرن دانست. این دستگاههای جذاب جایگاه ویژه ای در زندگی روزمره افراد پیدا کرده اند. از طرفی برندهای زیادی در سراسر جهان دست به تولید انواع هدفون ها زده اند. با وجود این تنوع و گستردگی انتخاب برای کاربران قطعا دشوار خواهد بود. البته خوب است بدانید که برخی هدفون ها با هدف خاص طراحی و تولید می شوند. اگر بیشترین استفاده شما از هدفون برای گوش سپردن به موسیقی است پس با ما همراه باشید تا با بهترین هدفون های موسیقی از نگاه مجله فوربز در سال 2019 آشنا شوید.

بهترین هدفون های موسیقی

هدفون سنهایزر HD 800 S

یکی از بهترین هدفون های موسیقی که با ایرکاپ های بزرگش کاملا گوش شما را پوشش می دهد. با قیمت 1500 دلاری، هدفون HD 800 S بسیار گران قیمت است. این هدفون با صدای شگفت انگیزی که تولید می کند می تواند برای انواع سبک های موسیقی مورد استفاده قرار گیرد. طراحی پشت باز این هدفون صدایی فوق العاده خوب به ارمغان آورده و یک ساند استیج (soundstage) گسترده، سه بعدی و فراگیر را تولید می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
همه چیز درباره ویژگی های آفیس 2021

هدفون آدیو تکنیکا ATH-M50x

یک هدفون بسیار باکیفیت که می تواند در فضای باز مورد استفاده قرار گیرد. برخورداری از صدای بیس قوی، صدای میانه (mid) همسطح و طبیعی، و صدای زیر (treble) بسیار متعادل از ویژگی‌های صدای خروجی این هدفون محسوب می‌شود.  طراحی پشت بسته آن نیز تا حدی کمک کرده تا صداهای خارجی حذف شود.در مقابل، صدای این هدفون به اندازه برخی هدفون‌های پشت باز مانند Beyerdynamic DT 990 PRO باز و فضادار نیست.

هدفون بیرداینامیک DT 990 PRO

یکی دیگر از بهترین هدفون های موسیقی که از قیمت نسبتا مناسبی برخوردار است. ایرکاپ‌های این هدفون روکش مخملی دارند که رضایت کاربر را جلب خواهد کرد. چارچوب فلزی آن به طرز تحسین برانگیزی محکم و بادوام به نظر می‌آید؛ به ویژه وقتی قیمت آن در نظر گرفته شود. صداهای بیس عالی و رضایت بخش، صداهای میانه تقریبا بی نقص و دقیق در پخش صدای آلات موسیقی و خواننده، و صدای زیر فوق العاده باکیفیت از ویژگی‌های این هدفون است. این هدفون پشت باز نسبت به صدای فضای بیرون حساس است. بنابراین هدفون بیرداینامیک DT 990 PRO برای استفاده در بیرون از منزل ایده آل نیست.

این مطلب را هم ببینید
آپدیت جدید تلگرام

هدفون سونی WH-1000XM3

با این هدفون به راحتی انواع موسیقی ها را گوش دهید و لذت ببرید. این هدفون بسیار راحت و خوش ساخت بوده و باتری آن از ماندگاری عالی 27 ساعته برخوردار است. این هدفون قابلیت ها و امکانات بسیاری دارد و همین موضوع باعث می شود برخی کاربران در یادگیری کار با آن دچار مشکل شوند. صفحه لمسی کنترل این هدفون به طور کلی بسیار خوب کار می‌کند. اما متاسفانه در محیط‌های با دمای پایین، اندکی افت کارکرد پیدا می‌کند.

هدفون پلنترونیکس BackBeat Pro 2

اگر از طرفداران موسیقی های بیس دار هستید، این هدفون گزینه مناسب برایتان خواهد بود. این هدفون بی سیم مجهز به قابلیت حذف نویز، برای اغلب کاربردها بسیار خوب و مناسب بوده و از صدای بیس بسیار قدرتمند بدون آسیب به کیفیت صدا بهره می‌برد. قیمت این هدفون نسبت به دیگر هدفون‌های موجود در بازار باصرفه بوده و از ساخت بسیار خوب، کاربری راحت و خصوصیات پرشمار برخوردار است. لازم است بدانید که صداهای میانه و زیر نیز در این هدفون متعادل است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *