تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین موس های بلوتوث برای لپ تاپ

بهترین موس های بلوتوث

موس ، ابزاری ورودی است که به کاربر اجازه میدهد به اقلام موجود بر روی صفحه تصویر اشاره و آنها را انتخاب کند. ساختار اصلی ماوس متشکل از یک وسیله کوچک که در دست جای میگیرد و چند دکمه مسطح روی آن است. موس ها انواع مختلفی دارند که توسط بندهای گوناگونی در سراسر دنیا تولید می شوند. این روزها که استفاده از لپ تاپ میان افراد مرسوم است ، بسیاری از کاربران آن ترجیح می دهند از موس جانبی به جای موس پد لپ تاپ استفاده کنند؛ چرا که سرعت کارشان بالاتر می رود. در این میان موس های بلوتوث از محبوبیت بیشتری نسبت به نوع سیمی آن برخوردار هستند. پس با ما همراه باشید تا با بهترین موس های بلوتوث برای لپ تاپ آشنا شوید.

بهترین موس های بلوتوث

لاجیتک MX Master 2S

این موس با دقت بالا و طراحی ویژه ای که دارد به عنوان یکی از بهترین موس های بلوتوث 2019 شناخته شده است. این موس بصورت ارگونومیک طراحی شده بنابراین کاربران در استفاده طولانی مدت هم احساس خستگی نخواهند کرد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین آنتی ویروس های رایگان 2020 برای کامپیوتر

بهترین موس های بلوتوث

مایکروسافت سرفیس موس

یکی از بهترین موس های بلوتوث که با هدف کار با کامیپوترهای سرفیس برای افزایش کارایی طراحی شده است. علاوه بر این خوب است بدانید که می‌توان از این موس در سایر سیستم‌ها و لپ تاپ‌ها از جمله کامپیوترهای مک نیز استفاده کرد. طراحی آن بصورت ارگونومیک بوده و از دقت بالایی برخوردار است.

لاجیتک G Pro Hero

اگر از علاقه مندان بازیهای کامپیوتری هستید ، این موس قطعا برایتان مناسب خواهد بود. این موس از وزن سبکی برخوردار بوده و در استفاده طولانی مدت هم باعث خستگی در زمان استفاده و یا بعد از آن نخواهد شد. علاوه بر این خوب است بدانید که شکل کلی آن به گونه‌ای طراحی شده که از تجمع گرد و خاک بر روی آن در اثر گذر زمان نیز جلوگیری خواهد کرد.

بهترین موس های بلوتوث

لاجیتک MX Anywhere 2

یک موس کوچک و راحت با طراحی زیبا که پوشش خوبی برای دستانتان فراهم می کند. این موس را از سه طریق به لپ تاپ خود متصل کنید؛ یکی از طریق کابل USB ارائه شده با موس است. دیگری به صورت بی سیم بو از طریق فناوری Logitech Unifying Receiver است و مورد بعدی هم از طریق بلوتوث خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
نحوه صحیح نشستن پشت میز کامپیوتر

لاجیتک MX Vertical

کارایی بالا و طراحی منحصر به فرد از جمله ویژگی های بارز این موس است. طراحی ارگونومیک موس مذکور باعث شده تا در دست گرفتن آن بسیار آسان بوده و تجربه خوبی در استفاده طولانی مدت از آن برای کاربران رقم می‌خورد.

بهترین موس های بلوتوث

مایکروسافت Mobile Mouse 1850

اگ به دنبال یک موس باکیفیت و در عین حال با قیمت مناسب می گردید ، مایکروسافت Mobile Mouse 1850 انتخاب مناسبی برایتان خواهد بود. درست است که این موس دکمه های متنوعی ندارد اما طراحی جمع و جور آن باعث شده است تا طرفداران زیادی داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *