اخبار تکنولوژی

بهترین موس پدها برای گیمرها و کاربران عادی

بهترین موس پدها

هزینه کردن برای داشتن یک موس پد باکیفیت برای کاربران حرفه‌ای و گیمرها از ارزش بالایی برخوردار است. اگرچه اهمیت و ضرورت استفاده از موس پدها در مقایسه با گذشته کم‌رنگ‌تر شده است اما همچنان اگر یک کاربر حرفه‌ای هستید که ساعت‌های زیادی با موس سروکار دارید و یا چنانچه یک گیمر حرفه‌ای باشید، مطمئنا برای پیروزی در بازی به دقت بالا و عملکرد عالی موس خود نیاز خواهید داشت. در واقع موس پدها نقش مهمی در سرعت و حساسیت عملکرد موس دارند. بنابراین در این مطلب با ما همراه باشید تا با بهترین موس پدها موجود در بازار آشنا شوید.

بهترین موس پدها

ماوس پد ریزر مدل Goliathus Speed Alpha Large

سطح صاف و محکم پد این موس پد، حرکات سریع موس را آسان‌تر می‌کند. این پد قادر است دقتی نقطه به نقطه را در اختیار کاربران قرار دهد و مناسب استفاده با تمامی حسگرها از جمله لیزری یا نوری و با درجه دقت نقطه بر اینچ (DPI) متفاوت است. قاب دوخته شده در دور تا دور این موس پد از ساییدگی و فرسودگی ان جلوگیری می کند.

بهترین موس پدها

ماوس پد ریزر مدل Goliathus Control Gravity Alpha Large

این محصول کیفیت بافت بسیاری بالایی داشته و عملکرد موس را چندین برابر بهبود می بخشد. همچنین این پد نیز قابل استفاده با حسگرهای لیزری و نوری است. قابی که اطراف آن برای جلوگیری از پوسیدگی این قسمت‌ها دوخته شده به همراه سطح ضدلغزش زیرین این پد، آن را به انتخابی ایده آل برای گیمرها تبدیل کرده است. در نهایت باید گفت که این موس پد از وزن مناسبی برخوردار است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی هدفون بیسیم وان مور استایلیش

ماوس پد پارادایس مدل P-2004

طراحی ارگونومیک این موس پد امکاتن استفاده طولانی مدت از موس را برای کاربر فراهم می کند. در این پد، یک برآمدگی برای قرار دادن مچ دست پیش‌بینی شده تا از وارد آمدن هرگونه فشار اضافی به استخوان‌های دست جلوگیری شود. علاوه بر ان دور دوزی اطراف این پد از فرسودگی آن جلوگیری می کند.

بهترین موس پدها

ماوس پد هویت مدل HV-MP856 Gaming

یکی از بهترین موس پدها برای گیمرهای حرفه ای و همچنین افراد عادی که در اندازه‌ای بزرگتر از سایر پدهای معمول تولید شده است. با این حال آنقدرها هم بزرگ نیست که فضای زیادی را اشغال کند. جنس این موس پد ضدآب بوده و به راحتی می توان آن را تمیز کرد.

ماوس پد تسکو مدل TMO 40 Gaming

ظاهر زیبا، انعطاف پذیری بالا و وزن پایین از جمله ویژگی های بارز این محصول است. بافت سطح بالایی پد نیز از مواد با کفیتی ساخته شده که حرکات روان و سریع موس را به دنبال دارد. اندازه آن به قدری است که فضای کافی را برای حرکات موس در اختیار کاربر قرار می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی عینک هوشمند مفهومی شیائومی با نمایشگر micro LED

بهترین موس پدها

ماوس پد تسکو مدل TMO 22

یکی از بهترین موس پدها که از قیمت مناسبی برخوردار بوده و بصورت ارگونومیک طراحی شده است.  این پد دارای برجستگی برای قرارگیری مچ دست است تا از وارد آمدن فشار به مفاصل این قسمت جلوگیری شود. این پد با روکش نانو همراه است.

ماوس پد تسکو مدل 20 TMO

اندازه مناسب و طراحی ارگونومیک از مشخصات اصلی این محصول بشمار می روند. این موس پد امکان استفاده از موس برای ساعات طولانی را برایتان فراهم می کند. سطح زیرین پد نیز به خوبی به میز متصل شده و از چسبندگی زیادی برخوردار است. بافت پد نیز از مواد با کیفیتی ساخته شده که باعث می‌شود موس به راحتی و دقت بالایی حرکت کند.

بهترین موس پدها

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *