مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی بهترین کیس کامپیوترهای حرفه ای

بهترین کیس کامپیوترهای حرفه ای

کیس کامپیوتر در واقع بخش نگهدارنده تمامی اجزا کامپیوتر است بنابراین بخش مهمی محسوب می شود. مورد مهم برای انتخاب بهترین کیس کامپیوتر براساس نیاز های فرد است و برای کاهش قیمت ها باید نوع ویندوز را بررسی کنید. در این بخش قصد داریم بهترین کیس کامپیوترهای حرفه ای را به شما عزیزان معرفی کنیم تا بتوانید انتخاب راحت تری داشته باشید.

بهترین کیس کامپیوترهای حرفه ای را بشناسید

DeepCool TESSERACT BF

این کیس Mid Tower که جزو پرفروش‌ترین کیس‌های شرکت دیپ کول به شمار می‌آید، قادر است از مادربوردهایی با فرم فاکتور ATX و MicroATX و Mini-ITX پشتیبانی کند. بدنه خارجی این کیس از استیل و پلاستیک ساخته شده و در داخل آن نیز از آلومینیوم استفاده شده است. این کیس دارای دو عدد خشاب درایو 5.25 اینچی است و در پنل جلویی از یک درگاه USB 3.0 و یک درگاه USB 2.0 به همراه ورودی میکروفون و جک صدا پشتیبانی می‌کند. این کیس همچنین دارای فیلتر گرد و غبار است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی لپ تاپ ام اس آی Katana GF66 11UE

Z2 Plus Hero

کیس کامپیوتر گرین Z2 Plus Hero از جمله کیس‌های Mid Tower شرکت ایرانی گرین است. در پنل جلویی 2 عدد خشاب هارد 5.25 و 3 خشاب هارد 3.5 اینچی قرار گرفته و شما همچنین به دو درگاه USB 3.0 و دو درگاه USB 2.0 در کنار یک ورودی میکروفون و جک صدا نیز دسترسی دارید. همچنین در این کیس 5 محل مجزا برای نصب فن‌های خنک کننده در نظر گرفته شده است. نورپردازی و پنجره شیشه‌ای نیز از دیگر ویژگی‌های این کیس کامپیوتر گرین هستند.

Master Tech T400

کیس گیمینگ مسترتک T400 یکی دیگر از انواع کیس‌های Mid Tower موجود در بازار است. این کیس از سیستم‌های خنک‌کننده مایع پشتیبانی می‌کند و با مادربوردهای ATX سازگاری دارد. کیس مخصوص بازی T400 در پنل جلویی خود دارای کنترلر فن، یک درگاه USB 3.0، دو درگاه USB 2.0 به همراه جک صدا است. همچنین دارای فیلتر گرد و غبار است و به شما امکان نصب 6 فن در قسمت‌های مختلف را می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل گوشی به موس و کیبورد کامپیوتر

X9 Predator

کیس کامپیوتر گرین X9 Predator یکی از کیس‌های Full Tower این شرکت است که با توجه به فرم فاکتور بزرگش برای خرید کیس کامپیوتر حرفه ای پیشنهاد می‌شود. این کیس دارای 6 عدد خشاب درایو 5.25 اینچی و 6 عدد خشاب درایو 3.5 اینچی است و در پنل جلویی خود علاوه بر 2 درگاه USB 3.0 و 2 درگاه USB 2.0، از درگاه eSATA و ورودی میکروفون و جک صدا نیز پشتیبانی می‌کند. علاوه بر این از سیستم‌های خنک‌کننده مایع پشتیبانی می‌کند و دارای فیلتر گرد و غبار و جایگاه مخصوص برای نصب 9 فن است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *