بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی F1 2020

بررسی بازی F1 2020

اگر عاشق سرعت، هیجان، شبیه‌ساز ریسینگ یا پیچیدگی‌های زیاد دنیای فرمول یک هستید ، بازی F1 2020 می تواند گزینه مناسبی برایتان باشد. در این بخش می خواهیم به معرفی و بررسی بازی F1 2020 بپردازیم.

بررسی بازی F1 2020

گیم پلی بازی

داستان این بازی و گیم‌پلی آن شامل تمام تیم‌ها و رانندگان مجاز مسابقات فرمول یک 2020 است که در مجموع 10 تیم و تمام رانندگان آنها را شامل می‌شود. حالت Career mode در بازی F1 2020 نیز تغییرات و بهبودهای جدیدی را برای بازیکنان معرفی می‌کند. در این حالت هیچ داستانی وجود ندارد، اما بازیکنان می‌توانند فصل کامل Fomula 2 را هر سال انتخاب کنند. علاوه براین، بازیکنان هم اکنون می‌توانند طول هر فصل را به صورت سفارشی تنظیم کنند که شامل سه گزینه مختلف می‌شود: یک فصل کامل 22 مسابقه‌ای، یک فصل کمی کوتاه‌تر 16 مسابقه‌ای و یا یک فصل کوتاه 10 مسابقه‌ای. بازیکنان همچنین می‌توانند آهنگ‌های مورد نظر خود را برای فصل‌های کوتاه انتخاب کنند.

این مطلب را هم ببینید
عرضه بازی God of War برای کامپیوتر تایید شد

بازی F1 2020 از ویژگی‌های جدید دیگری در حالت My Team نیز برخوردار است که تجربه‌ای متفاوت از مدیریت بازی توسط بازیکن را ایجاد کرده است. حالت My Team در بازی‌های قبلی Codemasters مانند DiRT 4 و DiRT Rally وجود داشته و اکنون در بازی F1 2020 نیز به زیبایی وجود دارد. در حالت My Team، بازیکنان قادر خواهند بود تیم خود را ایجاد کرده، رانندگان خود را مشخص سازند و اسپانسرها و تولیدکنندگان موتور را نیز انتخاب کنند. علاوه براین، تسهیلات و امکاناتی برای تیم خود فراهم کرده تا در نهایت، تیم خود را در چندین فصل مدیریت کنند. این امر شامل مسئولیت‌های مختلفی مانند مدیریت مالی تیم، بهبود امکانات، اطمینان از پیشرفت راننده دوم تیم، تأمین حامیان مالی مناسب و موارد دیگر می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
بازیهای کوچکی که میلیون‌ها دلار درآمد کسب کردند

حالت Career mode و My Team همچنین رانندگان بازنشسته و رانندگان ارتقا یافته از فرمول 2 را شامل خواهند شد؛ این بدان معناست که با پیشرفت فصلی، برخی رانندگان مسن بازنشسته شده و رانندگان و رقبای مختلف و جدید وارد مسابقه می‌شوند. علاوه براین، اصلاحاتی نیز در چندین مکانیک گیم‌پلی ایجاد شده است. به عنوان مثال، سیستم ترمز تعمیرات اساسی را شامل شده که منجر به ایست در مسافت‌های کوتاه‌تر و با روندی واقع‌بینانه‌تر شده است. زمینه دیگری که پیشرفت داشته نیز گاز دادن ماشین است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *