عکاسی و فیلم برداری, مقالات آموزشی پهپاد

معرفی سه مدل از پهپادهای مبتدی 2021

اگر به دنبال بهترین پهپاد مبتدی هستید که می توانید خریداری کنید اما سردرگم هستید و نمی دانید از کجا شروع کنید ما در این مقاله به شما کمک می کنیم بهترین انتخاب را داشته باشید. این روزها مطمئناً از گزینه های زیادی برای خرید پهپاد پیش روی شما قرار دارد. به لطف سرعت سریع نوآوری در هواپیماهای بدون سرنشین، مدلهای مبتدی آن  دیگر اسباب بازی های ارزان قیمت سابق نیستند.برای یک انتخاب خوب نیاز به راهنمایی است که ما در این مقاله به معرفی چند نوع از پهپادهایی که برای مبتدی ها مناسب هستند می پردازیم.

پهپادهای مبتدی در همه اشکال و اندازه ها وجود دارند، اما بهترین آنها پهپادهایی است هستند که در هوا پایدار است، به راحتی پرواز می کنند و به اندازه کافی مقاوم هستند تا از چند فرود سقوط جان سالم به در ببرند. آنها همچنین با قیمتی مقرون به صرفه هستند.

اگر قبلاً پهپادی نداشته اید بهتر است که با یک مدل مبتدی مانند مدلهای موجود در این مقاله شروع کنید. تصادفات شما با پهپاد نه تنها هزینه کمتری دارند،بلکه ساده تر از لحاظ حالت های پرواز هستند و گیج کننده نیستند.

بهترین پهپادهای مبتدی در سال 2021

1. DJI Mini 2 بسیار جمع و جور و آسان برای استفاده-پهپاد عالی مبتدی

بهترین گزینه ما برای عنوان بهترین پهپاد مبتدی در حال حاضر DJI Mini 2 است. در حالی که برای حالت ابتدایی نسبتاً گران است اما فیلم 4K عالی می گیرد، به لطف حالتهای خودکار QuickShot پرواز با آن بسیار آسان است و امکانات خوبی را ارائه می دهد زمان پرواز با یک بار شارژ می توانید پرواز کند.

 

2. DJI Mavic Mini اگر نیازی به فیلم 4K ندارید ، هنوز هم انتخاب خوبی است

DJI Mavic Mini یک بازی تغییر هوایی بود که عمر باتری قوی ، کنترل های قابل دسترسی و فیلم های خارق العاده را ارائه می داد ، همه در یک بسته جمع و جور جمع و جور. تقریباً مشابه مدل قبلی خود ، DJI Mini 2 اما ارتقاء یافته ، که آن را به یک پهپاد مبتدی حتی بهتر تبدیل می کند.مینی نسل دوم به اندازه ای است که می تواند در جیب کاپشن جا بگیرد ، به لطف یک کنترلر جدید ، حتی راحت تر پرواز می کند. گوشی ساده و پیشرفته در عین حال بصری است ، و اجازه می دهد تا ورودی های ظریف بدون خستگی بیش از حد خلبان. کار کردن لذت بخش است و با حداکثر برد 10 کیلومتر ، کل تجربه پرواز را بهبود می بخشد.

این مطلب را هم ببینید
نکات مهم عکاسی کنسرت

سخت افزاری ساده اما موتورهای پیشرفته ای دارد، در برابر باد مقاوم است فیلم هایی با ثبات را در همه شرایط ارائه می دهد، عمر باتری آن از زمان پرواز حدود 30 دقیقه ثابت می ماند.و وضوح سنسورش نیز مانند قبل است ، Mini 2 می تواند فیلم های  روان و با وضوح 4K با سرعت 30 فریم در ثانیه ضبط کند. اما وضوح تصویرش به طور غیرقابل انکاری چشمگیر است. اما DJI Mini 2 با این وجود بهترین گزینه ای است که مبتدیان می توانند بخرند.

اگر هنوز نیازی به فیلمبرداری با کیفیت 4K ندارید ، یک گزینه عالی برای پهپاد مبتدی است. با این اوصاف ، ارزش این را دارد که چشم به DJI Mini SE داشته باشید، که نسخه آسان تر شده از Mavic Mini با کنترلر جدید است. دوربین Mavic Mini که روی گیمبال ثابت شده است ، فیلم برداری با کیفیت 2.7K و عکس های تیز 12MP را ضبط می کند. همچنین دارای 30 دقیقه زمان پرواز با هر بار شارژ باتری و برد 4 کیلومتر است که در محدوده 6 کیلومتری Mini 2 قرار گرفته است.اما از منظر دیگر، فاقد فناوری ضد برخورد پهپادهای گران قیمت DJI است. و در حالی که فیلم های آن تیز و زیبا است ، وضوح 4K ندارد.

این مطلب را هم ببینید
رنگین کمان و نحوه عکاسی از آن

اما اگر نیازی به چنین وضوح یا عملکردهای اضافی مانند توانایی عکاسی خام ندارید ، Mavic Mini در حال حاضر ارزش بهتری نسبت به همتای گران قیمت اش Mini 2 ارائه می دهد.

3. رایز تلو

بهترین پهپاد مبتدی برای کسانی که می خواهند مقرون به صرفه باشد Ryze’s Tello که با همکاری DJI طراحی شده است ، یک پهپاد مقرون به صرفه ، جمع و جور و سبک است که برای تسلط بر اصول اولیه ایده آل است.قابل کنترل از طریق تلفن هوشمند خود با اجرای برنامه Tello و Wi-Fi (همچنین می توانید از کنترلر بازی بلوتوث استفاده کنید ، البته در محدوده کوتاه تر) ، با آن می توانید این یک پرواز رسانا پاسخگو و پر جنب و جوشی داشته باشید که فراز و نشیب پرواز کوادکوپتر دو تایی را به شما آموزش می دهد این دستگاه دارای سنسورهای پایداری است تا رانش آن را به حداقل برسانید و عمر باتری 13 دقیقه ای به هیچ وجه بد نیست اما محدوده پرواز آن محدود است در حالی که کوچکترین نسیمی باعث حرکت این پهپاد در هر جهتی می شود.

دوربین ویدئویی 720p نیز چندان زیاد نیست و بدون ذخیره سازی محلی ، تمام فیلم ها و عکس ها را مستقیماً به تلفن شما ارسال می کند-که در صورت قطع و وصل شدن اتصال Wi-Fi ، ویدئوی نامنظم را در پی دارد. اگر این اشکالش را کنار بگذاریم ، Tello یک پهپاد عالی است که کارهای ساده را به خوبی انجام می دهد و نسبت به سایر مدل های ارزان قیمت احساس بهتری به ما دست می دهد.

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *