اخبار بازی, بازی و سرگرمی

پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن

پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن

از زمانی که انواع پلی استیشن ها وارد بازار شد، مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کرد. بازی های ویدیویی در این کنسول های بازی، نمونه جذاب ترین بازی هایی هستند که هیچ کس در جهان را نمی شناسم که عاشق آن ها نباشد. به این ترتیب چیزی که در این مقاله قصد داریم بدانیم، این که جذاب ترین و در عین حال پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن چه بازی هایی هستند؟

پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن کدام اند؟

یکی از کمپانی های بزرگ مورد علاقه مخاطبین گیمر، قطعا شرکت سونی می باشد. این شرکت از همان ابتدا با ارائه انواع کنسول های پلی استیشن، دنیای جدیدی را به گیمرها هدیه داد. به جرئت می توان گفت از همان ابتدایی ترین کنسول هایی که توسط سونی طراحی و روانه بازار  شد، مخاطبین زیادی را عاشق خود کردند، و یکی بهتر از دیگری عرضه شد. در این راستا نیز انواع بازی های زیادی طراحی شدند، که از آن زمان به بعد، هر ساله جدیدترین آپدیت و قسمت آن ها ساخته و برای هر کنسول طراحی شد. در اینجا قصد داریم با انواع این بازی های جذاب و پرفروش آشنا شویم. انواع پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن به شرح زیر است:

God of war

درباره این بازی بی نظیر و خارق العاده واقعا هیچ حرفی برای گفتن ندارم. به جرئت می توانم بدون تعریف و تجید همه شما این بازی هیجان انگیز را می شناسید. به نوعی گاد آف وار دیگر نیازی به تعریف ندارد. این بازی اکشن و ماجراجویی توانسته از زمان ارائه امتیاز پرفروش ترین بازی را به خود اختصاص دهد. تم داستانی جذاب، گیم پلی عالی با پردازش فوق العاده بی نظیر، با صحنه های اکشن این بازی هرگز کنار گذاشتنی نیست. این بازی به نوعی گیمر را درون خود می کشد، به صورتی که نمی دانید درون واقعیت یا توهم هستید. گاد آف وار نمونه بی نظیری از یک بازی ویدیویی جذاب است.

پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن

یکی از بازی هایی که به یک فروش بی سابقه در سال 2020 دست پیدا کرد، بازی لست آف آس می باشد. به نوعی لقب پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن را می توان به این بازی اختصاص داد. لست آف جذاب ترین سطح از بازی اکشن و ماجراجویی می باشد، که طرفداران پر و پاقرص زیادی را به سمت خود جذب کرده است. این بازی شما را در یک داشتان واقعی و توهمی، در روایت ترس و زندگی و بقا انسان ها برای شما به نمایش می گذارد. اگر برای یکبار این بازی را تجربه کنید، هرگز دوست ندارید که از پای کنسول بازی خود بلند شوید. لست آف آس، تنها یک بازی ساده نیست؛ بلکه دنیای سرشار از هیجان، تخیل، وضوح تصویر و صدای جذاب و تاثیرگذار است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی F1 2020

Uncharted 4: A thief s End

یکی از جذاب ترین بازی های پلی استیشن، بازی آنچارتد می باشد، که با ارائه نسخه 4 از این بازی به عنوان داستانی با روان A thief s End توانست به نوعی همه گیمرها را غافلگیر کند. این بازی سبک جدیدی از اکشن و ماجراجویی را به مخاطبین عرضه کرد، که برای هیچ کس باورکردنی نبود. آنچارتد با کیفین و وضوح تصویر غیرقابل باور و ایده آلی که عرضه کرد و به واقعیت نزدیک بود، به نوعی گیمر را درون دنیای از توهم و خلاقیت کشید.

کسانی که تجربه این بازی را کسب کرده باشند، می فهمند که منظور من از گیر کردن در دنیای بازی آن هم آنچارتد چیست و چه لذتی دارد. حتی اگر به قصد بازی با کنسول خود نیز سمت این بازی نیامده باشید، به هیچ عنوان نمی توانید از آن دست بکشید. اگر به دنبال یک تجربه هیجان انگیز و تکرارنشدنی هستید، این بازی پرفروش را از دست ندهید.

Blood borne

به دلیل نامی که به روی این بازی گذاشته شده، شاید تصور کنید که قرار از همان ابتدا با لحظات خون و خون ریزی تکراری مواجه شوید. در صورتی که اینطور نیست. این بازی بیخودی به عنوان پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن تبدیل نشده است. بلود بورن، یک بازی با ژانر ترسناک و رازآلود می باشد، که لحظه به لحظه شما را با صحنه های عجیب و غریب سوپرایز می کند. این بازی شما را به فکر و پیداکردن راه جدید وادار می کند. به نوعی که د رعین حال هم برای تمام شدن آن لحظه شماری می کنید، و هم دوست ندارید که از دنیای وهم آور بلود بورن خارج شوید. سلاح های جذاب و مراحل سرگرم کننده از ویژگی های بی نظیر این گیم پلی به حساب می آید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Death Park 2: Scary Clown

پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن

Horizon zero dawn

فرمانروایی موجودات عجیب و غریب، چیزی که شما را از دنیای واقعی دور می کند، از هیجان انگیزترین لحظاتی است که یک گیمر می تواند تجربه کند. هوریزون زیرو دون از نمونه بازی هایی است، که هرگز مانند آن صنعت بازی تکرار نشده است. این بازی یک تجربه ترسناک و فکری است که باید برای نجات سرزمین به دنبال راه های تاثیرگذاری باشید. غرق شدن در دنیای این بازی، چیزی نیست که بتوان در هر گیمی آن را به دست آورد. پس برای یکبار هم که شده، تجربه یک باری شگفت انگیز را در هوریزون زیرو دون به دست آورید.

Spider man

یکی دیگر از انواع پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن اسپادرمن می باشد. این بازی دیگر نیازی به توصیف ندارد زیرا در همه سنین طرفداران مخصوص به خودش را دارد. اسپایدرمن بازی رمز آلود و پر از شگفتی است، که از شما یک شخصیت پنهانی می سازد، که باید برای شکست نیروهای پلید تلاش کنید. این بازی از سال های پیش در درجه بهترین و پرفروش ترین گیم پلی ها قرار گرفته، که هیچ بازی دیگر نمی تواند جایگزین آن شود.

نتیجه گیری

پرفروش ترین بازی های کنسول پلی استیشن در انواع بسیار زیادی طراحی و در صنعت بازار و گیم روانه شده، که مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کرده است. ابرای آنکه بتوانید لحظاتی به روی صندلی خود لم دهید و بدون هیچ دغدغه ای زندگی در دنیای یک بازی هیجان انگیز را تجربه کنید، پس پرفروش ترین بازی های پلی استیشن را از دست ندهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *