اخبار تکنولوژی

بهترین گوشی برای گیمرها چه مشخصاتی دارد؟

بهترین گوشی برای گیمرها

مخاطبینی هستند که بیشتر به دنبال گوشی هایی هستند که بتوانند با آن ها گیم های هیجان انگیز را بازی کنند. به این دلیل اغلب آن ها تصور می کنند که باید هزینه زیادی را بابت این گوشی ها بپردازند. در صورتی که این طور نیست، زیرا بهترین گوشی برای گیمرها در بازار وجود دارد، که این افراد می توانند مطابق با سلیقه خود آن ها را تهیه کنند، و یک بازی خاطره انگیز را تجربه کنند.

گوشی های مخصوص گیم

شاید فکر کنید که بازی یک گیم هیجان انگیز را تنها می توان در کنسول های بازی یا کامپیوتر تجربه کرد، ولی اینطور نیست. اغلب گیم های توسط شرکت های مطرح و معتبر طراحی شده اند، که دارای کیفیت و وضوح تصویر و قابلیت های ایده آلی می باشند. این گیم ها به صورتی ساخته شده، که گیمرهای واقعی می توانند بازی با آن ها در تلفن های همراه خود تجربه کنند، به صورتی که انگار پای کنسول بازی یا کامپیوتر نشسته اند. بهتر بدانید که کیفیت این بازی ها هیچ فرقی با بازی های ویدیویی نمی کند. بازی های موبایلی از زمانی که وارد صنعت گیمرها شد، توانست جایگاه ویژه ای در میان گیمرها به دست آورد و به نوعی در رقابت با بازی های کنسول و کامپیوتر قرار گرفت.

چیزی که در اینجا پرسیده می شود، این که آیا برای گیم گوشی های مخصوصی در نظر گرفته شده؟ از آنجایی که گیم ها حجم و ظرفیت زیادی را از یک تلفن همراه اشغال می کنند، قطعا باید چنین گوشی هایی دارای قابلیت های متفاوت از سایر تلفن های هوشمند باشد. به همین دلیل در این مقاله قصد داریم با بهترین گوشی برای گیمرها آشنا شویم، و بتوانیم آن ها را برای یک بازی ایده آل و جذاب تهیه کنیم. این گوشی ها در برندهای زیادی طراحی شده اند، که هر یک از آن ها دارای رنج قیمتی متفاوت می باشند، که اصلا گران نیست، و می توانید آن ها را تهیه کنید.

بهترین گوشی برای گیمرها کدام است؟

در این راستا برای آنکه مخاطبین گیمر بتوانند یک گوشی مخصوص فعالیت خود تهیه کنند، برندهای مختلف به تولید انواع گوشی های گیمینگ پرداخته اند. این گوشی ها به شرح زیر می باشد:

این مطلب را هم ببینید
امکانات iOS 15.0.1

بهترین گوشی برای گیمرها

پوکو X3

یکی از بهترین گوشی های هوشمندی که در بازار حدود 5 میلیون تومان قیمت گذاری شده، گوشی پوکو ایکس 3 می باشد. این گوشی یکی از بهترین گوشی برای گیمرها به حساب می آید، که با تراشه اسنپ دراگون 732 می تواند بازی های سنگین را تا نرخ 30 فریم بر ثانیه به اجرا در بیاورد. این گوشی حساسیت لمسی را تا 240 هرتز ارائه می دهد، که نمونه بی نظیرترین گوشی های گیمینگ با هزینه مناسب به حساب می آید. از ویژگی های بلندگوی استریو، باتری 6000هزار میلی آمپر آن که دیگر نمی توان چیزی گفت.

پوکو X3 پرو

یکی دیگر از انواع تلفن های هوشمندی که مخصوص گیمینگ طراحی شده، پوکو ایکس 3 پرو می باشد. این مدل از پوکو، بر خلاف مدل قبلی، همانطور که از نام آن پیداست، اندکی دارای مدل بالاتری می باشد. پس برای آن قیمت حدود 6 میلیون تومان در نظر گرفته شده است. این گوشی از اسنپ دراگون 860 برخوردار است، که حداقل 3 برابر از قبلی سریع تر است، و بازی ها را با 60 فریم بر ثانیه به اجرا در می آورد. به این نوع گوشی گمینگ با بلندگوی استریو و باتری 5160 میلی آمپر نمی توان ایرادی وارد کرد. پس بهترین انتخاب برای شما می باشد. اگر هزینه پرداخت این مدل گوشی گیمینگ را دارید، بهتر آن را از دست ندهید.

شیائومی می 10T

یکی دیگر از بهترین گوشی هایی که از نظر اقتصادی و سخت افزاری بسیار برای گیمینگ مناسب است، شیائومی می 10 تی می باشد. این گوشی با توجه به هزینه مناسبی که حدود 9 میلیون تومان برای آن در نظر گرفته شده، امکانات جذاب و ایده آلی را ارائه می دهد. به این ترتیب قدرت پردازشی فوق العاده، روان بودن محیط کاری تلفن و تراشه 865 و نمایشگر 144 آن توانسته یکی از جذاب ترین ویژگی ها را در اختیار گیمرها قرار دهد. یکی دیگر از ویژگی های این تلفن، دوربین بی نظیر آن است، که مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کرده است. شیائومی می 10 تی، بهترین انتخابی است که یک فرد گیمینگ می تواند داشته باشد.

این مطلب را هم ببینید
بررسی ساعت هوشمند شیائومی

سامسونگ گلکسی S20 FE مدل G5

یکی از پرچم داران گوشی های گیمینگ در برند سامسونگ، که از نظر اقتصادی نیز مناسب است، بی شک گلکسی اس 20 اف ای می باشد. این گوشی با قیمت 14 میلیون به نوعی به عنوان بهترین گوشی برای گیمرها شناخته شده است. اگر یک گیمر موبایلی واقعی هستید، بی شک عاشق این مدل از سامسونگ خواهید شد. این گوشی با پردازش 865 یک قدرت عالی را در ارائه انواع بازی ها فراهم کرده است. همچنین بدنه سبک و نمایشگر وفق العاده جذاب آن مورد توجه عده زیادی قرار گرفته و آن را به یک کالای پرفروش تبدیل کرده است.

بهترین گوشی برای گیمرها

بهترین گوشی برای گیمرها دارای چه مشخصاتی می باشند؟

قطعا گوشی هایی که برای گیمرها طراحی شده، دارای مشخصات یکسان با سایر تلفن های همراه نمی باشد. این گوشی ها قطعا به دلیل آنکه باید بتواند بازی های سنگین را با پردازش های قوی باز کند، باید دارای ویژگی و مشخصات عالی باشد، که این ویژگی ها به شرح زیر است:

  • شارژدهی زیاد باتری
  • بهره مندی از تراشه قدرتمند
  • نمایشگر بزرگ و باکیفیت و با نرخ نوسازی زیاد
  • سیستم خنک کننده ویژه برای پایداری عملکرد پردازنده
  • بهره مندی از نسخه های به روز سیستم های عامل موبایل
  • امکانات نرم افزاری ویژه بازی مثل محدود کردن اپلیکیشن های در حال اجرا و قطع کردن پیام ها

از آنجایی که در کامپیوتر و کنسول کارت گرافیک حرف اول را برای بازی ها می زند، در گوشی نیز تراشه ها مهم ترین آیتم ها هستند. به این ترتیب بهترین گوشی برای گیمرها گوشی است که از تمام مشخصات ذکر شده برخوردار باشد.

نتیجه گیری

گیمر بودن تنها به معنای انجام گیم های گوناگون در کنسول های گران قیمت نیست. گاهی در انواع گوشی های هوشمند نیز می توانید تجربه یک گیم هیجان انگیز و ماندگار را کسب کنید. به این ترتیب با اطلاع از مشخصات این گوشی ها، می توانید یک گیمر موبایلی عالی و واقعی باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *