اخبار تکنولوژی

همه چیز درمورد ویندوز 11

ویندوز 11

یکی از جذاب ترین سیستم عامل هایی که امروزه تقریبا در کامپیوتر همه کاربران وجود دارد، و همه از آن استفاده می کنند، سیستم عامل ویندوز می باشد. ویندوز با منتشر کردن ویندوز 11 توانسته بار دیگر مخاطبین را به وجد آورد. این ویندوز دارای قابلیت و ویژگی های منحصر به فردی می باشد، که در این مقاله قصد داریم با آن ها آشنا شویم.

بررسی ویندوز 11

کاربران ویندوز 11 مدت ها بود که منتظر یک رونمایی عالی از سیستم عامل ویندوز بودند، تا اینکه قرار شده در تعطیلات 2021 این ویندوز در دسترس افراد قرار بگیرد. به نوعی این سیستم عامل یک تغییر کلی را در تکنولوژی انواع لپ تاپ ها و کامپیوترها که از سیستم عامل ویندوز پیروی می کنند به وجود آورد. این تغییر را در تمام بخش های این صفحات دسکتاپ به وضوح می توانید ببینید و به پوست و استخوان خود حس کنید. شاید کسی توقع چنین سطح از پیشرفت را هرگز نداشته باشد، که با رونمایی از آن به نوعی همه شگفت زده خواهند شد.

ویندوز 11 با تغییرات جزء به جزء هر بخش از لپ تاپ های دارای این سیستم عامل، اعم از دل، ایسوس و..  در کل دنیا خواهد درخشید و مخاطبین خود را بار دیگر عاشق خود می کند. به همان میزان که سیستم عامل لپ تاپ های اپل جذاب و چشم گیر است، ویندوز نیز عاشق پیشه های خود را در این زمینه دارد. کاربران ویندوزی که قصد تعویض لپ تاپ یا کامپیوترهای خود را داشتند نیز، با رونمایی از این ویندوز از تصمیم خود صرف نظر کردند، و به دنبال تهیه به روزترین لپ تاپ ها رفتند که بتوانند از این ویندوز جدید استفاده کنند. به این ترتیب در این ادامه می خواهیم با ویژگی های منحصر به فرد ویندوز بی نظیر 11 آشنا شویم.

ویندوز 11

 سیستم مورد نیاز برای اجرای ویندوز 11

سوالی که اغلب افراد به دنبال آن هستند، این که به بدانند برای اجرا کردن ویندوز 11، به چه سیستمی نیازمند هستند. زیرا به دلیل جذابیت هایی که قرار این ویندوز ارائه دهد، مخاطبین به نوعی منتظر هستند، تا بتوانند از امکانات آن بهره مند شوند. به این ترتیب برای پاسخ به این سوال، باید بگویم که برای نصب ویندوز جذاب و زیبایی 11 به سیستم عاملی مورد نیاز است که 4 گیگابایت، و 64گیگابایت فضای داخلی برای ذخیره سازی نیازمند است.

این مطلب را هم ببینید
هدفون Major IV مارشال معرفی شد

همچنین این ویندوز به روی نمایشگر  720 پی بزرگتر از 9 اینچ قابل ارائه می باشد. به همین دلیل اگر لپ تاپ و هر نوع پی سی شما دارای قابلیت های بالا باشد، به راحتی می توانید از این ویندوز بهره مند شوید. این ویندوز همچنین با معماری 64 بیتی 4 گیگابایت همخوانی دارد، و می توانید آن را در پردازنده 2 هسته ای نصب و راه اندازی کنید.

جذاب ترین ویژگی ویندوز 11

یکی از جذاب ترین ویژگی های این که این ویندوز ارائه می دهد، این که قابلیت وارد کردن برنامه های اندرویدی را به ویندوز فراهم می کند. به این ترتیب مستقیمتا می توانید با استفاده از این ویندوز عالی و جذاب، برنامه های اندرویدی خود را در پی سی یا کامپیوتر جست و جو و برای نصب به گوشی خود انتقال دهید. مژده برای کاربرانی که دارای ویندوز 10 می باشند؛ این که می توانند این ویندوز ایده آل را به صورت رایگان دریافت کنند. مطمئنا این خبر کاربران را به وجد خواهد آورد. پس اگر هنوز ار ویندوز های قدیمی 7 در پی سی و کامپیوتر خود استفاده می کنید، می توانید ویندوز 10 را هر چه سریع تر آپدیت کنید، و سپس به سراغ ویندوز 11 جذاب بروید.

ویندوز 11

مشخصاتی که باید راجع به ویندوز 11 بدانیم

اگر قصد دارید که این ویندوز را به روی کامپیوتر خود نصب کنید؛ بهتر بدانید که ابتدا مشخصات مهمی وجود دارد، که باید آن ها را مدنظر قرار دهید. بهتر بدانید که این ویندوز، یک طراحی کاملا جدید و به روز می باشد، که شبیه به سیستم عامل مک طراحی شده است. به این صورت منوی استارت آن کاملا با ویندوز 10 متفاوت است و شما را سبک جدیدی رو به رو خواهد کرد. همچنین اگر به دنبال دکمه استارت هستید، دست از جست و جو بردارید، زیرا این دکمه به صورت جذابی در پایین صفحه قرار داده شده است. در واقع این یک تغییر اساسی می باشد که توسط ویندوز در 6 سال گذشته ارائه شده است. به همین دالیل مورد اهمیت و توجه بسیاری از کاربران قرار گرفته است.

این مطلب را هم ببینید
هدست گیمینگ Bang & Olufsen Beoplay Portal معرفی شد

آیا باید سیستم جدید ویندوز 11 را نصب کنیم؟

اگر دوست دارید که تمام فعالیت های کاری که در طول روز انجام می دهید، به روی به روزترین برنامه های پی سی انجام شود؛ بهترین کار نصب جدیدترین سیستم عامل ویندوز یعنی ویندوز 11می باشد. پس برای به روز بودن دست از وقت تلف کردن بردارید. این ویندوز نه تنها شما را با طراحی جدیدی از سیستم عامل رو به رو می کند، بلکه امنیت و ایمنی دستگاه و اطلاعات شما را به طرز ایده آلی تصمین می کند. پس با خیال راحت می توانید این سیستم را نصب کنید، و نگران از بین رفتن دیتاهای خود نیز نباشید.

علاوه بر این، می توانید از سرعت عملی که این ویندوز در محیط کاری شما می بخشد، نیز لذت ببرید. در این سیستم جدید، می توانید تمام کارهای خود را در یک تم جدید و بی نظیر رسیدگی کنید. به صورتی که اصلا دوست نخواهید داشت از پشت کامپیوتر یا لپ تاپ خود بلند شوید. نصب این سیستم عامل را از دست ندهید.

نتیجه گیری

این ویندوز به دلیل آنکه یک سیستم عامل جامع و گسترده و عالی را برای کاربران عرضه کرده، و به نوعی کار و زندگی و برای آن ها به وسیله قابلیت های ایده آلی که در آن قرار داده راحت تر کرده است، مخاطبین زیادی را به سمت خود جذب کرده است.  ویندوز 11در واقع سطح هوشمندی از این تکنولوژی را ارتقا داده است، که نمی توان این همه زیبایی یکپارچه و همگام سازی شده بی نظیر را نادیده گرفت. به همین دلیل از طرفداری زیادی در بین افراد بهره مند شده است. پس شما نیز عجله کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *