کیف و کوله پشتی

نحوه تغییر رمز قفل سر زیپ چمدان

تغییر رمز قفل سر زیپ چمدان

یکی از مشکلات رایجی که در بین افرادی که دائما در سفر هستند وجود دارد، این که آن ها نمی توانند رمز قفل های سر زیپ چمدان خود را تغییر دهند. به همین دلیل اغلب با این مشکل در زمان آغاز برای یک سفر مواجه هستند. در صورتی که به لطف وجود سایت های معتبر، به راحتی می توان از متد تغییر رمز قفل سر زیپ چمدان آگاه شد. شما نیز اگر با این مشکل مواجه هستید، بهتر که این مقاله را دنبال کنید.

قفل سر زیپ چمدان

زمانی که یک فرد قصد دارد سفر مهمی را آغاز کند، تمام تجهیزات مورد نیاز خود در طول سفر را درون یک چمدان جای می دهد. به این ترتیب این تجهیزات بسیار مهم هستند، و ممکن در صورت از دست دادن آن ها فرد با مشکلات جدی مواجه شود. حتی اغلب ممکن به دلیل وجود مدارک مهم و حیاتی در چمدان و از دست دادن آن ها، تمام زندگی فرد نابود شود. به همین دلیل استفاده از چمدان هایی که دارای قفل های سر زیپ محکم و مقاوم هستند، از اهمیت زیادی برخوردار است.

قفل های سر زیپ در بعضی از چمدان ها خیلی راحت باز شده، و چمدان قابل بررسی می باشد. به همین دلیل بهتر از انواع چمدان هایی استفاده کنید که دارای قفل های معروف تی اس ای باشد. همچین می توانید این قفل را به صورت جدا برای چمدان خود تهیه کنید. به این ترتیب استفاده از یک قفل سر زیپ مقاوم و محکم در چمدان ها از اهمیت زیادی برخوردار است.

پس در خرید چمدان خود بسیار دقت کنید. زیرا حفظ امنیت تجهیزاتی که برای یک سفر با خود حمل می کنید، در دستان چمدان می باشد. همانطور که ابتدا ذکر شد، تغییر رمز قفل سر زیپ چمدان به یکی از چالش برانگیزترین مشکلات تبدیل شده است. و طی آن افراد به دنبال راه هایی هستند که بتوانند رمز چمدان خود را به صورت دلخواه تغییر دهند. عده ای به تغییر این رمز که در ابتدا به صورت 0000 می باشد، اهمیتی نمی دهند. با وجود اینکه همه دنیا می داند اصلی ترین رمز چمدان ها کد ترکیبی 0000 است، به راحتی می توان به چمدان های شما دسترسی پیدا کرد. پس برای نجات تجهیزات خود، هر چه زودتر برای تغییر دادن رمز سر زیپ چمدان اقدام کنید.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید کیف دوربین

انواع عملکردها برای تغییر رمز قفل سر زیپ چمدان

برای ایجاد تغییر رمز قفل سر زیپ چمدان راه کاربردی و مهمی وجود دارد، که در این مقاله می خواهیم با آن ها آشنا شویم. این عملکردها  به شرح زیر می باشد:

تغییر رمز قفل سر زیپ چمدان

شناسایی رمز پیش فرض

همانطور که ذکر شد، قفل اصلی و پیش فرض یک چمدان قبل از آنکه تغییری به روی آن داده شود، 0000 می باشد. نکته ای که در اینجا وجود دارد، این که اغلب فروشندگان برای نشان دادن نحوه تغییر، رمز را عوض کرده و فراموش می کنند که آن را به حالت اولیه خود بازگردانند. به همین دلیل در زمان استفاده از چمدان، شما نیز رمز را نمی دانید و با مشکل رو به رو خواهید شد. به همین دلیل بهتر از رمزی که به روی چمدان گذشته شده، آگاه شوید.

صفر کردن قفل چمدان

برای آنکه بتوانید رمز قفل سرزیپ چمدان خود را تغییر دهید، باید ابتدا آن را به روی حالت 0000 بگذارید، تا با مشکل رو به رو نشوید. سپس برای تغییر رمز مورد نظر خود اقدام کنید. این موضوع بسیار مهم است.

فشردن دکمه خلاصی

برای آنکه بتوانید ضامن قفل را خلاص کنید، یک دکمه ریز دایره ای شکل به روی قفل چمدان طراحی و ساخته شده است، که به راحتی به وسیله استفاده از آن می توانید قفل چمدان خود را در هر زمانی که می خواهید تغییر دهید، و رمز جدیدی را برای آن انتخاب کنید. برای این کار باید یک جسم نوک تیز، مانند خودکار را درون دکمه ریز فشار دهید، و تا زمانی که جسم نوک تیز درون دکمه است، می توانید قفل خود را تغییر دهید. و زمانی که جسم خارج شود، دیگر این امکان وجود ندارد.

انتخاب رمز

در این مرحله هنگامی که دکمه خلاصی ضامن داخل است، می توانید رمز خود را انتخاب کنید. نکته مهم اینجاست که رمز ابتدایی که 0000 است نیاز به حفظ کردن ندارد. ولی اگر این رمز را فراموش کنید، دیگر کاری از دست هیچ کس ساخته نیست و باید به قفل ساز مراجعه کنید. به همین دلیل این کار را با دقت زیادی انجام دهید تا رمز را فراموش نکنید.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید ساک

فشردن شاسی

در این مرحله که آخرین عملکرد به حساب می آید، زمانی که رمز دلخواه خود را انتخاب کردید، جسم نوک تیز را خارج کنید، تا دکمه بیرون بیاید. سپس در این مرحله شما یک رمز جدید در چمدان خود خواهید داشت. البته لازم است یکبار در نهایت رمزی که گذاشته اید را امتحان کنید. زیرا اگر رمز تغییر نکرده بود، باید مراحل را دوباره تکرار کنید.

تغییر رمز قفل سر زیپ چمدان

اکنون که متوجه این موضوع شدید که نحوه تغییر رمز قفل سر زیپ چمدان به چه صورت است، می توانید یک سفر امن و با خیال راحت را تجربه کنید.

دلیل اهمیت تغییر رمز قفل سر زیپ چمدان چیست؟

زمانی که می خواهیم سفری را به همراه هواپیما یا قطار طی کنیم، به دلیل آنکه افراد ناشناس زیادی در اطراف ما وجود دارد، به هیچ عنوان نمی توان به کسی اعتماد کرد. به همین دلیل برای داشتن یک سفر بدون استرس، نگرانی و اضطراب، بهتر رمز چمدان خود را تغییر دهید. در این صورت دیگر نیازی به نگرانی نیست و با خیال آسوده یک سفر بی خطر را طی خواهید کرد. پس برای جلوگیری از اتفاقات ناگوار، تغییر رمز قفل سر زیپ چمدان را قبل از سفر در اولویت کارهای الزامی خود قرار دهید، تا بعدا پیشیمان نشوید که چرا این کار را پشت گوش انداختید.

سخن پایانی

برای آنکه سفری بدون دردسر را تجربه کنید، این موضوع مهم را فراموش نکنید و حتما با استفاده از مراحل ذکر شده هر چه زودتر برای تغییر رمز قفل سر زیپ چمدان خود اقدام کنید. این یک موضوع حیاتی است، که نباید آن را پشت گوش بیندازید. به کمک این مقاله می توانید یک رمز مختص به خودتان به جای کد پیش فرض قرار دهید، که کسی از آن آگاهی نداشته باشد. پس برای انجام این کار عجله کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *