اخبار تکنولوژی, تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

معرفی لپ تاپ دل XPS13 پلاس

لپ تاپ دل XPS13 پلاس

امروز می خواهیم شما را با لپ تاپ دل XPS13 پلاس آشنا کنیم. دل یکی از محبوب ترین و شناخته شده ترین برندهای رایانه شخصی در بازار رایانه است که هم رایانه های رومیزی و هم لپ تاپ تولید می کند. قیمت سخت افزار کامپیوتر منعکس کننده ویژگی هایی است که ارائه می دهد، از عملکردهای سرگرمی گرفته تا قابلیت های حافظه. اگر می خواهید بیشتر با لپ تاپ دل XPS13 پلاس آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه شوید.

پشتیبانی از ویدئو در لپ تاپ

کامپیوترهای Dell برای تماشای فیلم و ویدیوهای دیگر خوب هستند، زیرا کارت های گرافیکی باکیفیت در آنها تعبیه شده است. لپ‌تاپ‌های Dell بسته به مدل، حداقل پشتیبانی از ویدئوهای سخت‌افزاری 128 بیتی با حداقل 8 مگابایت حافظه ویدئویی دارند. همچنین از یک کارت گرافیک زوم شده کامپیوتر در کانکتور پایین کارت کامپیوتر پشتیبانی می شود که به کامپیوتر اجازه می دهد به عنوان یک پخش کننده DVD استفاده شود و به تلویزیون متصل شود. حداقل دو جک صدا برای اتصال بلندگوهای خارجی، هدفون یا میکروفون وجود دارد. یک میکروفون و دو بلندگوی استریو در خود کامپیوتر تعبیه شده است.

لپ تاپ دل XPS13 پلاس یک لپ تاپ رومیزی با اندازه متوسط با تعدادی ویژگی است که آن را به یکی از بهترین ارزش ها در بین هر رایانه رومیزی تبدیل می کند. این دسکتاپ Dell دارای یک کارت گرافیک 1 گیگابایتی ATI Radeon است که امکان ویرایش و تماشای فیلم ها را فراهم می کند. همچنین دارای یک درایو نوری است که به شما امکان می دهد دی وی دی و فیلم های BluRay را تماشا کنید و حتی دی وی دی ها و سی دی های خود را رایت کنید. یک کارت اترنت 1 گیگابایتی در خود رایانه تعبیه شده است و 6 گیگابایت حافظه دارد.

ویژگی های لپ تاپ دل

لپ‌تاپ‌های استودیو 14 دل، ابزارهای خلاقانه‌ و محبوبی هستند که نسبت به سایر مدل‌های دل، جذابیت بیشتری دارند. این لپ تاپ ها دارای صفحه نمایش 14 اینچی همراه با تصاویر با کیفیت بالا هستند و گزینه ای از پردازنده Core i3 اینتل، پردازنده Intel Core i5 یا پردازنده Intel Core i7 دارند. سیستم عامل های ویندوز 7 در این رایانه ها استاندارد هستند و می توانید از بین هفت رنگ برای کیس بیرونی انتخاب کنید. کارت های بی سیم برای همه این لپ تاپ ها استاندارد هستند.

این مطلب را هم ببینید
ایرباد زدتی‌ای LiveBuds معرفی شد

خرید یک لپ تاپ جدید می تواند بسیار مشکل ساز باشد. مدل های زیادی برای انتخاب وجود دارد، از جمله لپ تاپ های HP و Dell. این برندها رهبران بازار هستند و هر دو محصولی با بهترین کیفیت تولید می کنند. لپ تاپ دل XPS13 پلاس نیز بسیار طرفدار پیدا کرده است.

بسیاری از ما ساعت های زیادی را در اینترنت سپری می کنیم و لپ تاپ های مختلف، ویژگی های آنها و جزئیات دیگر را با هم مقایسه می کنیم. هر دو HP و Dell می توانند مدلی را به شما ارائه دهند که متناسب با بودجه و نیازهای شما باشد.

با این وجود، اگر به دنبال یک لپ‌تاپ مخصوص بازی هستید، باید Dell را انتخاب کنید. و HP برای استفاده روزمره عالی است. آنها همیشه با نیازهای فعلی شما سازگار می شوند و تمایل دارند تجربه شما را لذت بخش تر کنند.

لپ تاپ های دل چگونه کار می کنند؟

قبل از تصمیم گیری، باید برخی از ویژگی های اصلی لپ تاپ های هر دوی این برندها را با هم مقایسه کنیم. هر دوی آن‌ها مدل‌هایی تولید می‌کنند که به لطف ویژگی‌ها و نوآوری‌هایشان، موقعیت‌های پیشرو را به خود اختصاص می‌دهند و از بقیه متمایز می‌شوند. اما بهتر است لپ تاپ دل XPS13 پلاس را انتخاب کنید.

لپ‌تاپ‌های XPS دل با صفحه‌نمایش تقریباً بدون حاشیه، تعهد آنها به نوآوری و طراحی را نشان می‌دهد. این نوت بوک با پردازنده قدرتمند نسل دهم اینتل Core i7، عمر باتری بیش از 12 ساعت، صفحه کلید راحت و صدای شگفت آور خوب حتی بهتر ساخته شده است.

شاسی نازک، سبک و ترکیبی از آلیاژ منیزیم، باعث می‌شود محدوده Dell Inspiron به اندازه مدل‌های پرچم‌دار XPS آن‌ها جذاب باشد. با ترکیبی از قابلیت حمل و قدرت همراه با نمایشگر 14 اینچی، این لپ‌تاپ یک انتخاب عالی هم برای کار و هم برای اوقات فراغت است و کسانی که نمی‌توانند مدل قدرتمندتر XPS را توجیه کنند. به طور کلی لپ تاپ دل XPS13 پلاس بسیار قدرتمند عمل کرده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش غیرفعال کردن Windows Defender Antivirus ویندوز 10

بهترین انتخاب کدام است؟

Dell Insprion 14 5000 جذابیت طراحی و استحکام مدل 14 7000 فوق را ندارد، اما بر روی بسیاری از لپ‌تاپ‌های خانگی و اصلی در همان رده قرار دارد. به همین دلیل برای کسانی که به دنبال یک لپ‌تاپ نسبتا ارزان هستند مناسب است که بتواند بدون دردسر زیادی آن را حمل کند.

لپ تاپ دل XPS13 پلاس

HP خط برتر خود را با Spectre x360 جدید با دستگاهی حتی قدرتمندتر و با ویژگی های غنی تر از مدل های سال گذشته تقویت کرده است. این لپ‌تاپ با کارت گرافیک مجزا و پردازنده قدرتمند خود، بدون اینکه بیش از حد سنگین و حجیم باشد، با همتایان خود مبارزه می‌کند. … یک نیروگاه قابل حمل. بنابراین لپ تاپ دل XPS13 پلاس بهترین انتخاب است.

با یک شاسی باریک جذاب، HP Envy با کارایی بالا و جمع و جور در وسط طیف لپ‌تاپ‌های دل قرار می‌گیرد و با پردازنده قدرتمند، گزینه تراشه AMD Ryzen و عمر باتری عالی، بیش از حد قادر به انجام فعالیت‌های تفریحی و کاری است. برای کسانی که به دنبال قابلیت حمل هستند.

دل راه خود را به عنوان تولید کننده لوازم الکترونیکی در سال 1984 آغاز کرد. اکنون، این شرکت مجموعه گسترده ای از خدمات و محصولات را به ما ارائه می دهد. با این حال، رایانه‌های شخصی و لپ‌تاپ‌ها همچنان حوزه‌های اصلی Dell هستند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را لپ تاپ دل XPS13 پلاس آشنا کنیم. از آن زمان، رایانه‌های Dell در بسیاری از ادارات و کارخانه‌ها قرار گرفته‌اند. اما در عین حال افراد زیادی دستگاه های این برند را برای مصارف خانگی ترجیح می دادند. با گذشت زمان، دل به چندین شرکت دیگر پیوست. و امروزه این برند زیرمجموعه Dell Technologies متشکل از EMC و Dell است. ممنون از این که با ما همراه بودید امیدواریم که مطالب مفید واقع شده باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *