اخبار تکنولوژی

معرفی هدفون‌های فری بادز 3i هواوی و مجیک ایربادز آنر

هدفون‌های فری بادز 3i هواوی و مجیک ایربادز آنر

هواوی یک کمپانی چند ملیتی است که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. هرچند که عموم ایرانیان هواوی را به عنوان شرکت چینی تولید کننده گوشی موبایل می‌شناسند. آنر نیز یکی از زیر مجموعه های این برند است که هدفون‌های فری بادز 3i هواوی و مجیک ایربادز آنر محصولات جدید این دو کمپانی در روز گذشته معرفی شدند.

هدفون‌های فری بادز 3i هواوی و مجیک ایربادز آنر

فری بادز 3i هواوی

هدفون‌های فری بادز 3i هواوی و مجیک ایربادز آنر

هدفون فری‌بادز ۳ ضمن پشتیبانی از شارژ بی‌سیم، از فناوری القای استخوانی (Bone Conduction) پشتیبانی می‌کرد. هدایت استخوانی یا القای استخوانی نوعی فناوری خاص است که با ارتعاشات استخوان جمجمه، صدا را به گوش داخلی منتقل می‌کند. هدفون فری‌بادز ۳ هواوی چهار ساعت به‌طور مداوم موسیقی پخش می‌کرد که این میزان به‌لطف کیس شارژ به ۲۰ ساعت می‌رسید.

این هدفون دارای قابلیت حذف نویز می باشد ، بنابراین می‌توان از آن به‌عنوان رقیبی برای ایرپادز پور اپل یاد کرد. با نگاهی کلی به تصاویر فری‌بادز 3i، متوجه می‌شویم طراحی این هدفون جدید بسیار آشنا به‌نظر می‌رسد. هواوی احتمالا هنگام طراحی فری‌بادز 3i تا حد زیادی از ایرپادز پرو اپل الهام گرفته است. فری‌بادز ۳ آی به‌طورکلی به فری‌بادز لایت نیز شباهت بسیاری دارد. هواوی فری‌بادز لایت را مارس سال گذشته به‌همراه گوشی‌های خانواده‌ی پی ۳۰ رونمایی کرده بود.

این مطلب را هم ببینید
شمار دستگاههای مبتنی بر ویندوز ۱۰ از مرز ۱میلیارد عبور کرد

به گفته هواوی فری‌بادز 3i پس از هربار شارژ کامل تا سه‌و‌نیم ساعت به‌طور مداوم موسیقی پخش می‌کند. درضمن اگر با هدفون خود با بقیه تماس بگیرید، مدت‌ شارژدهی به دوونیم ساعت کاهش پیدا می‌کند. فری‌بادز 3i کیس شارژ نیز دارد که شارژدهی هدفون را هنگام گوش‌دادن به موسیقی به ۱۴/۵ ساعت و هنگام برقراری تماس به ۱۰/۵ ساعت افزایش می‌دهد. کیس فری‌بادز 3i در ۱۱۵ دقیقه کاملا شارژ می‌شود. درضمن، خود هدفون‌ها هنگامی‌که در داخل کیس قرار بگیرند، پس از حدودا یک ساعت شارژ می‌شوند.

هواوی در جعبه‌ی هدفون جدیدش چهار سَری سیلیکونی با اندازه‌ی مختلف جای داده است تا فری‌بادز 3i به‌راحتی در همه‌ی گوش‌ها جای بگیرد. به‌علاوه، هدفون فری‌بادز 3i درایور ۱۰ میلی‌متری داینامیک دارد و به‌لطف گواهی IPX4، دربرابر نفوذ آب مقاوم است.

هدفون FreeBuds 3i هواوی قرار است ۲۰ مه ۲۰۲۰ (۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۹) در رنگ سفید ازطریق فروشگاه رسمی این شرکت با قیمت ۸۹/۹۹ پوند روانه‌ی بازار بریتانیا شود. هواوی همچنین گفته است ۱۷ ژوئن ۲۰۲۰ (۲۸ خرداد ۱۳۹۹) قصد دارد این هدفون را در برخی فروشگاه‌های منتخب و متفرقه عرضه کند. در این تاریخ، مدل دیگری از هدفون با رنگ مشکی نیز عرضه خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ رپتور ۲۷ ریزر رونمایی شد

مجیک ایربادز آنر

هدفون‌های فری بادز 3i هواوی و مجیک ایربادز آنر

هدفون جدید آنر نیز در دسته‌ی هدفون‌های کاملا بی‌سیم جای می‌گیرد که معرفی اولیه‌ی آن به فوریه برمی‌گردد. آنر در آن زمان، مشخصات مربوط‌ به مجیک ایربادز را با رسانه‌ها به‌اشتراک گذاشته بود؛ اما از تاریخ عرضه‌ی آن اطلاعی نداشتیم. این شرکت شب گذشته سرانجام مجیک ایربادز را به بازار عرضه کرد.

مجیک ایربادز نیز شباهت زیادی به هواوی فری‌بادز 3i دارد و از فناوری لغو نویز پشتیبانی می‌کند. در مجیک ایربادز آنر، استفاده از درایور ۱۰ میلی‌متری و باتری ۳۷ میلی‌آمپرساعتی و کیس شارژ باتری ۴۱۰ میلی‌آمپرساعتی را شاهد هستیم. مجیک ایربادز به‌طورکلی همان قابلیت‌های فری‌بادز 3i را ارائه می‌دهد.

طبق اعلام رسمی هواوی، هدفون آنر مجیک ایربادز از امروز در فرانسه و هلند و آلمان با قیمت ۹۹ یورو دردسترس قرار دارد. آنر همچنین می‌خواهد این هدفون را ۲۱ مه ۲۰۲۰ (۱ خرداد ۱۳۹۹) با قیمت ۹۹ پوند در رنگ‌های سفید و آبی روانه‌ی بازار بریتانیا کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *