بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Art Puzzle

بررسی بازی Art Puzzle

پازل یکی از قدیمی ترین سرگرمی ها بوده که امروزه طرفداران زیادی داشته است. امروزه مدل دیجیتالی این بازی نیز بسیار مورد توجه افراد قرار گرفته است. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Art Puzzle بپردازیم.

بررسی بازی Art Puzzle

گیم‌پلی بازی مثل تمام پازل‌های کلاسیک بر پایه‌ی جور کردن قطعات و تکمیل کردن یک تصویر واحد طراحی شده. قطعات این پازل در حقیقت اجزای تصویر نهایی هستند با این تفاوت که نمی‌دانیم تصویر نهایی چیست و قرار است چه شکلی داشته باشد.

نکته‌ی جالب و خلاقانه‌ی بازی Art Puzzle هم در همین است که وقتی قطعات  را در جای درست خود قرار می‌دهید بقیه‌ی بخش‌های ناکامل نمایش داده می‌شوند و این روند تا وقتی آخرین تکه را در جای خود قرار بدهید ادامه دارد.

برای اینکه با گیم‌پلی آشنا بشوید، اولین پازل‌های موجود در لیست ساده هستند ولی حقیقت این است که برای مخاطب بزرگسال کمی بیش از حد ساده هستند که باعث می‌شود بازی کمی کسل کننده به نظر برسد. ولی اگر چند پازل ابتدای را تحمل کنید در لول‌های بالاتر با پازل‌هایی به مراتب سخت‌تر روبرو می‌شوید و طعم چالش را خواهید چشید و حتی در برخی مراحل دست به دامن راهنمایی‌های بازی می‌شوید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین دسته های بازی مخصوص گیمرهای معلول

با تقریب خوبی می‌توان گفت بزرگ‌ترین نقطه‌ی قوت پازل‌های بازی Art Puzzle، جلوه‌ی بصری زیبا است زیرا که هر کدام از پازل‌ها یک اثر نقاشی است که طیفی از رنگ‌ها را در خود جای داده و چشم‌نواز است.

بازی Art Puzzle تنها یک پازل نیست که ذهن شما را به کار بگیرد بلکه با داشتن فضایی آرامش بخش و داستان‌هایی زیبا می‌تواند استرس یک روز شلوغ و طولانی را هم دور کند. سازندگان بازی هم می‌گویند که بازی‌ای ساده و در عین حال چالش برانگیز ساخته‌اند تا تجربه‌ی گیمینگ بازیکنان را ارتقا بدهند و استرس را هم از مخاطبانشان دور کنند.

در کل می‌توان گفت که بازی Art Puzzle ترکیبی از پازل‌های جور کردنی و کتاب‌های رنگ‌آمیزی است که در دوران بچگی داشتید با این تفاوت که آثار هنرمندان و نقاشان بزرگ دنیا را با حل پازل و چیدن قطعات، رنگ آمیزی می‌کنید؛ یک بازی هنرمندانه که در نهایت ذهنی آرام به شما هدیه می‌دهد.

این مطلب را هم ببینید
واقعیت مجازی و کاربرد آن چیست؟

کیفیت ساخت بازی بسیار خوب است، گیم‌پلی روان و ساده است و بیشتر از ۱۰۰ مرحله برای این بازی طراحی شده که می‌تواند ساعت‌های سرگرمتان کند. این بازی رایگان است و تبلیغ دارد اما نه به شکلی که بین هر مرحله مدتی معطلتان کند، صرفا نوار تبلیغ در پایین صفحه ظاهر می‌شود که مزاحمت زیادی ندارد. خلاصه اینکه اگر از پازل حل کردن لذت می‌برید بازی Art Puzzle ارزش امتحان کردن را دارد و می‌توانید این بازی آنلاین را از لینک‌های موجود در انتهای مطلب دانلود کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *