بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Astracraft

بررسی بازی Astracraft

علاقمندان به بازی های رباتی در دنیای گیمینگ کم نیستند. اگر شما هم در این گروه قرار دارید ، Astracraft   گزینه خوبی برایتان خواهد بود. با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Astracraft بپردازیم.

معرفی و بررسی بازی Astracraft

داستان بازی در تاریک‌ترین نقاط کهکشان به وقوع می‌پیوندد؛ جایی که توطئه و شرارت دست به دست هم داده‌اند و زمزمه‌هایی از یک جنگ قریب‌الوقوع به گوش می‌‌رسد که لشکر مرگ را با شوالیه‌های سفید روبرو می‌کند تا در گروه‌های پنج نفره با هم زورآزمایی کنند.

اما قرار نیست شما مستقیما در زمین جنگ پا بگذارید بلکه باید ربات‌های مسلح بسازید و آن‌ها را به جان دشمنان بیاندازید. گیم‌پلی بازی حالت‌های مختلفی دارد. در Create Mode دست شما کاملا باز است تا جایی که می‌توانید با استفاده از اجزای موجود، کشتی‌های جنگی و فضایی را شخصی‌سازی کنید و حتی جهان‌ها و نقشه‌های مخصوص خود را بسازید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Dark Souls 3

حالت دوم Battle Mode است که در آن می‌توانید از سازه‌های خود استفاده کنید تا در موقعیت‌های مختلف و با دشمنان مختلف بجنگید. زمین جنگ در بازی Astracraft  قانونی ندارد بنابراین اگر در حالت اول به اندازه‌ی کافی خوب عمل نکنید بعید است که در مبارزات هم دوام بیاورید.

عللاوه بر این، حالت‌های‌ Storm Mode و King of the Hill هم در بازی وجود دارند که طراحی هدف محور دارند یعنی یک وظیفه یا هدف مشخص را به شما اعلام می‌کنند و باید تمام تمرکز خود را برای به سرانجام رساندن این اهداف صرف کنید. مود Race  برای مسابقه‌ دادن با وسایل نقلیه و مود Party هم جایی برای خوش گذرانی است و فضای جدی ندارد.

بازی Astracraft کیفیت ساخت مناسبی دارد اما با توجه به ذات گیم‌پلی به یک اجتماع درست و حسابی نیاز دارد تا موفق شود؛‌ چیزی شبیه به اجتماعی که بازی‌های معروف بتل رویال در حال حاضر دارند زیرا باید آنچه ساخته‌اید را در معرض نمایش قرار بدهید و اجازه بدهید نتیجه‌ی خلاقیتی که به خرج داده‌اید دشمنان را در آتش بسوزاند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های استراتژیک 2020

در کل این بازی با توجه به گیم‌پلی روان،  طراحی بصری چشم نواز و کیفیت خوبش ارزش امتحان کردن را دارد و می‌تواند تجربه‌ی جالبی هم باشد اما اگر قرار باشد ساعت‌ها پای بازی بنشینید و برای آن وقت صرف کنید،‌ باید بازی یک اجتماع گسترده داشته باشد که بازیکنان را به ساختن و جنگیدن و ماجراجویی مشغول کند. اگر شما هم از افرادی هستید که از این نوع بازی‌ها لذت می‌برند بهتر است برای بازی Astracraft هم شانسی قائل شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *