بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Inked

بررسی بازی Inked

یک بازی جذاب که شما را به قهرمانی بی نام و نشان تبدیل می‌کند که در یک دنیای جوهری به دنبال ماجراجویی است. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Inked بپردازیم.

بررسی بازی Inked

در مدت بازی صدای راوی را در پس زمینه می‌شنوید که هم داستان قهرمان بی‌نام و هم داستان خودش را برای شما تعریف می‌کند و کمک می‌کند تا بازی جلو برود. داستان اصلی بازی درباره‌ی زندگی عاشقانه‌ی قهرمان بی‌نام و دختری به نام Aiko است که ناگهان نابود می‌شود و برای همین قهرمان بازی وارد یک ماجراجویی می‌شود تا Aiko گمشده‌اش را پیدا کند؛ ماجراجویی که سختی‌های زیادی در آن نهفته است و بعضی وقت‌ها شما را سر دو راهی‌های بدی قرار می‌دهد.

علاوه بر داستان که فراز و نشیب‌های فراوانی دارد و می‌تواند بازیکن را کاملا با خود همراه کند، گیم‌پلی این بازی که در اصل یک پلتفرمر پازلی است هم به خوبی طراحی شده. هر مرحله شامل پازل‌هایی هندسی است که با حل کردن هر کدام به مرحله‌ی بعدی می‌روید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی و بررسی بازی Homescapes

گیم‌پلی بازی 9 مرحله کلی دارد که هرکدام یک تم خاص دارند مثلا در یک مرحله تمام پازل‌های بر اساس قوانین جرم در فیزیک طراحی شده‌اند و باید با در نظر داشتن این مسئله پازل‌ها را حل کنید یا در مرحله‌ی دیگری، باید اشکال مختلف یخ را ذوب کنید تا بتوانید به راهتان ادامه بدهید. گاهی اوقات هم با پازل‌های زمان‌دار روبرو می‌شوید که شما را به چالش می‌کشند و در بازی هم تنوع ایجاد می‌کنند.

یکی دیگر از نکات مثبت بازی این است که طراحی میزان سختی مراحل بسیار مناسب است و تنوع سختی مراحل باعث می‌شود بازی خسته‌کننده نشود. درست است که بعضی مراحل واقعا سخت و چالش برانگیز هستند اما هیچ مرحله‌ای به قدری سخت نیست که نتوانید با کمی فکر کردن آن را حل کنید.

بازی Inked به غیر موبایل برای پلتفرم‌های دیگر هم منتشر شده اما با توجه به ذات پازلی بازی و نوع پازل‌هایی که در بازی وجود دارند، تجربه کردن این بازی روی موبایل به مراتب از بقیه‌ی پلتفرم‌ها بهتر است زیرا استفاده از کنترل لمسی آزادی حرکتی بیشتری به بازیکن می‌دهد. تصور کنید باید پازلی را حل کنید که از شما می‌خواهد چند مکعب را در یک خط بچینید، این کار با کنترل لمسی بسیار سریع‌تر و راحت‌تر انجام می‌شود تا با استفاده از کنترلر یا موس.

بازی Inked کیفیت ساخت خوبی دارد و اگر به بازی‌های علاقه دارید که بخش داستانی قوی دارند، داستان این بازی می‌تواند قانع‌کننده باشد؛ داستانی از عشق، فقدان و دوراهی‌های سختی که شما را در برابر وجدانتان قرار می‌دهند. جلوه‌ی بصری بازی و طراحی جوهری‌اش هم بسیار چشم‌نواز است و لذت بازی را دو چندان می‌کند. در کل این بازی ارزش تجربه‌ کردن را دارد و پیشنهاد می‌کنیم حتما سری به آن بزنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازیهای رکوردی برای پلتفرم های مختلف

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *