بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Outriders

بررسی بازی Outriders

اگر از علاقمندان بازی های جنگی هستید، Outriders گزینه مناسبی برایتان خواهد بود. این بازی مهیج توسط شرکت People Can Fly ساخته شده و به وسیله کمپانی Square Enix به انتشار خواهد رسید. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Outriders بپردازیم.

بررسی بازی Outriders

گیم پلی بازی

یکی از ویژگی‌های مثبت و منحصر به فرد بازی، گیم پلی بازی اوت رایدرز است. بازی Outriders یک بازی شوتری بوده که زاویه دیدش سوم شخص است. این بازی برخی از عناصر و المان‌های بازی‌های نقش آفرینی را نیز در خود جای داده است. این بدین معنا است که پس از دانلود بازی Outriders برای PC، شما می‌توانید هم یک بازی جنگی مهیج را تجربه کرده و هم از نقش آفرینی بودنش لذت کافی را ببرید. یکی از قابلیت‌ها یا بهتر است بگوییم ویژگی‌های بازی Outriders بسیار شبیه بازی Valorant بوده که در ادامه به آن اشاره خواهیم کرد.

پس از دانلود بازی Outriders، بازیکنان قادر خواهند بود تا شخصیت‌های مورد علاقه‌شان را شخصی‌سازی کرده و سپس با آن‌ها به بازی بپردازند. شباهت این بازی با بازی Valorant در کارکترهایشان است. در بازی Valorant تعدادی کارکتر وجود داشته که هر کدام از آن‌ها توانایی و اسکیل‌های خاص خودشان را در نبردها پیاده می‌کنند. بازیکنان با توجه به انتخاب هریک از این کارکترها، می‌توانند با آن‌ها به بازی بپردازند. در بازی اوت رایدرز بازیکنان در ابتدای کار شروع به شخصی‌سازی کارکتر مورد نظرشان کرده و پس از آن به جنگ و شروع بازی خواهند پرداخت. شخصیت‌های بازی Outriders نیز همانند بازی Valorant توانایی‌های منحصر به فرد خودشان را در بازی ارائه خواهند کرد. این مورد به مراتب به جذابیت و محبوبیت بازی افزوده و طرفداران بیشتری را به خود اختصاص داده است.

ویدیوی گیم پلی بازی Outriders را که مشاهده کنید خواهید دید که این بازی شخصیت‌هایی در 4 دسته ارائه کرده است. هریک از این شخصیت‌ها می‌توانند قدرت‌های حیرت‌انگیزی را در نبردهایشان پیاده کنند. دیدن چنین حرکاتی نظر بازیکنان را قطعا جلب خودش خواهد کرد. شخصیت‌های بازی Outriders بدین ترتیب دسته‌بندی شده‌اند: Trickster دسته اول بوده که توانایی‌اش دست‌کاری زمان است. با تغیرات در سرعت گذر زمان بازیکنان این فرصت را دارند تا دشمنانشان را با راحتی بیشتری از پای دربیاورند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های کامپیوتری در سال 2021

ادامه بررسی بازی Outriders

دسته بعد Pyromancer است. این کارکتر قادر است تا در شلیک آتش به سوی دشمنان دستکاری‌هایی انجام داده و قدرت آسیب‌رسانی حملاتش را افزایش دهد. دسته سوم از شخصیت‌های بازی اوت رایدرز Devastator است. این کارکتر توانایی منحصر به فردی دارد که حملاتی که از طریق دشمن صورت می‌گیرند را می‌تواند دفع کرده و آن‌ها را به صورت لرزه به سوی دشمن بفرستد.

دسته چهارم و آخرین دسته از شخصیت‌های بازی Outriders تعلق می‌گیرد به شخصیتی به نام Technomancer. تمامی این شخصیت‌ها و توانایی‌هایی که در بالا ذکر شد، فرصت محدود و نسبتا کمی برای اجرایی کردنشان دارند. برای مثال، هنگامی که بازیکنان در طول جنگ به سطحی رسیدند که می‌توانستند از توانایی استفاده کنند، پس از فعال کردن قدرتشان فرصت زیادی برای اجرای آن نخواهند داشت. پس بازیکنان باید در هنگام اجرایی کردن قدرتشان، به زمان باقی مانده نیز توجه داشته باشند.

طراحان بازی اوت رایدرز همانند سایر بازی‌های این سبکی، حرکات مکملی نیز برای مبارزه در بازی طراحی کرده و در آن قرار داده‌اند. با استفاده از این حرکات بازیکنان می‌توانند آسیب بیشتری را به دشمنان وارد کرده و سریع‌تر آن‌ها را از میدان نبرد خارج کنند. نکته قابل ذکر دیگری که در رابطه با این بازی وجود دارد این است که همانطور که در قسمت تریلر بازی اوت رایدرز مشاهده کردید، این بازی دارای یک جدول درخت مانند است. در این جدول بازیکنان می‌توانند توانایی‌های کارکتر خود را مشاهده کرده و آن‌ها را ارتقا دهند.

این مطلب را هم ببینید
دو باندل جدید برای ایکس باکس سری ایکس معرفی شد

با ارتقا دادن این توانایی‌ها تغییر خاصی در شیوه اجرایی آن‌ها صورت نمی‌گیرد. تنها مورد با اهمیتی که پس از ارتقا برای بازیکنان قابل درک خواهد بود، شدت ضربه‌ای بوده که به مقدار چشم‌گیری افزایش یافته است. می‌توان گفت که ارتقای توانایی‌ها یک امر ضروری برای با موفقیت سپری کردن مراحل بازی است. بازیکنان از سلاح‌های مختلفی برای رویارویی با دشمنان می‌توانند استفاده کنند. تفنگ‌های ساچمه‌ای، شات گان و اسالت رایفل‌ها (Assault Rifles) جزو این دسته هستند. میزان قدرت تخریب‌پذیری هریک از این سلاح‌ها نیز متفاوت است.

بازیکنان سلاح‌های خود را نیز می‌توانند شخصی‌سازی کنند. در منوی بازی قسمتی به نام Weapon Mods قرار داده شده است. در این قسمت بازیکنان قادر خواهند بود رنگ و برخی از جزئیات تفنگ را تغییر دهند. پس از خرید بازی Outriders مشاهده خواهید کرد که یک سیستم جالب برای ریکاوری سلامت کارکتر در بازی قرار داده شده است. بازیکنان در جنگ‌های خود می‌توانند از تکنیک کاور استفاده کنند. این تکنیک از آسیب رسیدن بیش از حد به کارکتر جلوگیری خواهد کرد.

بازیکنان پس از دانلود بازی Outriders برای کامپیوتر، موقعی که وارد یک جنگ شدند و در آن جنگ مورد اصابت گلوله و ضربه دشمنان واقع شدند هیچ راهی برای بازگردانی و ریکاوری جانشان وجود ندارد بجز یک راه. تنها راهی که در بازی اوت رایدرز بازیکنان می‌توانند جان کارکترشان را ریکاوری کنند ضربه زدن و یا کشتن دشمن است. با کشتن یا ایجاد هر ضربه به دشمنان، مقدار چشم‌گیری به جان و سلامت کارکتر برخواهد گشت.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *