بازی و سرگرمی, معرفی بازی

معرفی و بررسی بازی Trial Xtreme 4

بررسی بازی Trial Xtreme 4

موتورسواری معمولا برای بیشتر افراد جذاب است. در دنیای بازی های کامپیوتری نیز این ژانر طرفداران خاص خود را دارد. به لطف بازی Trial Xtreme 4 می توانید موتور کراس را بدون هیچ خطری تجربه کنید در حالی که بازی به خوبی می‌تواند سطح هیجان شما را بالا ببرد و موتورسواری را برای شما شبیه سازی کند. در این بخش با ما همراه باشید تا به معرفی و بررسی بازی Trial Xtreme 4 بپردازیم.

بررسی بازی Trial Xtreme 4

بازی Trial Xtreme 4 یک عنوان آنلاین/آفلاین است به طوری که اگر در حین اتصال به شبکه بازی را اجرا کنید، امکانات بیشتری در اختیار خواهید داشت. انجام مسابقات آنلاین، دوئل‌ها، شرکت در تورنمنت‌ها و غیره همگی از بخش‌هایی هستند که فقط در زمان آنلاین بودن کاربر کارایی دارند. اما در بخش آفلاین می‌توانید تمرین کنید یا به رکوردگیری در مسیری مشخص مشغول شوید. مشخصا بخش آنلاین، بخش اصلی این بازی است پس پیشنهاد ما انجام این بازی به صورت آنلاین است. شرکت در تورنمنت‌ها پیش نیازهایی دارد و باید سطح شما برای ورود به مسابقات به حد مشخصی برسد. پس از این اتفاق، شما می‌توانید با مقداری ورودی، وارد تورنمنت شوید. هر چه سطح تورنمنت بالاتر، هزینه ورودی بیشتر و در نهایت جایزه برنده تورنمنت بالاتر.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Titanfall 2

موتوری که بازی در مرحله اول در اختیار شما قرار می‌دهد اگر چه برای مراحل اولیه پاسخگوست اما برای شرکت در مسابقات و برنده شدن، لازم است قطعات آن را ارتقا دهید. قابلیت شخصی سازی موتور در بازی Trial Xtreme 4 مناسب است و می‌توانید از موتور گرفته تا چرخ‌ها و کمک فنر و غیره را شخصی سازی و ارتقا دهید. طبیعتا ارتقای موتور هزینه دارد که این هزینه‌ها را با برنده شدن در تورنمنت‌ها و مسابقات کسب خواهید کرد. مسیرهای مسابقه در بازی متنوع و پر چالش است و گاهی مواقع حسابی اعصابتان برای عبور از یک مانع خورد خواهد شد. در کنار انجام حرکات نمایشی، باید یاد بگیرید چگونه موتور را کنترل کنید و مانع زمین خوردن آن شوید. هر بار زمین خوردن، به معنای شروع مسابقه از ابتدا یا استفاده از گزینه شانس دوباره (به قیمت افزایش 2 ثانیه‌ای به رکورد شما) خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی The Last Campfire

Deemedya INC در Trial Xtreme 4 از موتور فیزیک جدید Xtreme استفاده کرده که برای ایجاد یک تجربه واقع گرایانه از موتور سواری برای گیمر طراحی شده است. هر چند گیم پلی بازی بی عیب و نقص نیست و باگ‌های آزاردهنده ای در طول بازی مشاهده می‌شود. سیستم کنترل موتور نیز می‌توانست بهینه‌تر باشد اما همین باعث شده چالش بیشتری در کنترل تعادل موتور خود داشته باشید. بازی دارای بیش از 200 مرحله است پس زمان زیادی می‌تواند شما را به خود مشغول کند. Trial Xtreme 4 را به افراد علاقمند به موتورسواری کاملا پیشنهاد می‌کنیم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *