آموزش تلفن پاناسونیک, سانترال و تلفن پاناسونیک

مقایسه تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511 و  KX-NT551

مقایسه KX Nt551وKX NT511

اگر می خواهید یک تلفن سانترال تحت شبکه بگیرید و اطلاعات کافی از امکانات آن ها ندارید می توانید مقالات ما را در مورد تلفن های سانترال کمپانی پاناسونیک است مطالعه کنید. در این مقاله به مقایسه دو تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511 و  KX-NT551 می پردازیم. برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد این دو تلفن و تفاوت های بین آن ها تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

 

مقایسه تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511 و  KX-NT551

این دو تلفن از تلفن های خوب کمپانی پاناسونیک محسوب می شوند. تلفن KX-NT551 برای شرکت های کوچک و متوسط انتخاب خوبی است و تلفن های KX-NT511 نیز یک تلفن میان رده است که برای شرکت های کوچک و متوسط که تعداد تماس زیادی ندارند بسیار مناسب است. تلفن NT511 در ابعاد 171×159×175 و وزن 700گرم به بازار عرضه شده است. در حالی که تلفن NT551 دارای ابعاد 267x170x180  میلی متر و وزن 850 گرم است. هر دوی این تلفن ها قابلیت نصب به دیوار را دارا هستند و در زمانی که میز کاری شلوغی دارید بسیار به کار می آیند.

این دو تلفن در رنگ های سفید و مشکی به بازار عرضه شده است. یک یاز تفاوت های این دو تلفن در حالت کنفرانس است که تلفن NT551 از این قابلیت پشتیبانی می کند در صورتی که NT511 این قابلیت را ندارد. کارکرد NT551، IP است و دارای قابلیت اتصال به هدست است در صورتی که 511 دارای کارکرد سیپ است و قابلیت اتصال به هدست را ندارد.همچنین دارای شارژر  (AC) فقط برای KX-NT511است. گفتنی است که محصولات سری NT از پروتکل های SIP پشتیبانی نمی کنند به همین دلیل  از آن‌ها فقط در مراکز تلفن پاناسونیک قادرید استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
کارت داخلی هایبرید KX-TDA0170

KX Nt551vsKX NT511

قابلیت های مشابه در این دو تلفن

  • پشنیبانی از حالت Eco
  • پشتیبانی از حالت PoE
  • دارای بلندگوی شفاف Full Duplex
  • دارای کیفیت صدای HD
  • نمایشگر 16 کاراکتر تک سطحی
  • دارای 2 پورت

 

تفاوت در کلیدهای قابل برنامه‌ریزی 

در تلفن KX-NT551 ، 8 کلید قابل برنامه ریزی وجود دارد. همچنین در تلفن KX-NT511 سه عدد کلید قابل برنامه‌ریزی تعبیه شده است که در زیر صفحه نمایش می باشد. با این ویژگی قادر خواهید بود شماره داخلی یا خطوط شهری مورد نظر خود را روی هر کدام از این کلیدها سیو کنید. به کمک این کلید ها دیگر برای شماره گیری، شماره های ثبت شده تنها از یک کلید می‌توانید استفاده کنید. که در وقت شما صرفه جویی می‌شود. که در محیط های کاری این موضوع بسیار اهمیت دارد.

KX Nt551vsKX NT511

پشتیبانی از POE

هر دو تلفن سانترال پاناسونیک KX-NT511 و  KX-NT551 از قابلیت PoE پشتیبانی می کنند. با استفاده از این تکنولوژی، تلفن‌های تحت شبکه قادرند برق مورد احتیاج خود را  به وسیله کابل شبکه تامین کنند. در نهایت  برای استفاده این تلفن ها، احتیاجی به سیم برق مستقیم نیست. فناوری  PoEتا حد قابل توجهی حجم سیم‌کشی‌های مجموعه شما کاهش پیدامی دهد.

این مطلب را هم ببینید
فرکانس تلفن های بی سیم چگونه کار می کند؟

تکنولوژی ECO

مورد دیگری که این دو تلفن در آن با هم مشابه هستند دارا بودن فناوری ECO است. این تکنولوژی با کاهش سیگنال‌های تولید شده از تلفن به میزان چشم‌گیری باعث کاهش مصرف انرژی می شود. این تکنولوژی یکی از قابلیت های تلفن های پاناسونیک است که بسیار مورد استقبال دوست داران محیط زیست قرار گرفته است.

کیفیت صدای HD و بلندگوی دوبلکس 

کیفیت صدای HD یکی از ویژگی هایی است که در همه تلفن های پاناسونیک دیده می‌شود. این دو تلفن نیز از این موضوع مستثنی نیستند. هر دو تلفن دارای صدای HD و بلندگوی دوبلکس هستند. زمانی که با این تلفن ها صحبت می کنید از نداشتن نویز و اختلال و کیفیت بالای صدا لذت خواهید برد. برای فعال سازی بلندگوی تلفن از کلید اسپیکر استفاده کنید.

این دو تلفن از نظر امکانات بسیار شبیه به هم هستند. تفاوت اصلی آن ها در تعداد کلیدهای قابل برنامه ریزی آن ها است که ظاهرشان را نیز متفاوت کرده است. اگر برای شرکت کوچک یا متوسط خود به تلفن نیاز دارید این تلفن ها می تواند انتخاب خوبی باشد.

 

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *