اخبار تکنولوژی, تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

منتظر معرفی مک بوک پرو 13 اینچی با کیبورد مجیک باشید

مک بوک پرو 13 اینچی

مک‌بوک پرو (MacBook Pro) رده‌ ای از رایانه‌ های مکینتاش قابل حمل از شرکت اپل است که برای بازار کاربران حرفه‌ ای طراحی شده و در بالاترین رده از خانواده مک‌ بوک قرار دارد. این لپ تاپ‌ ها مخصوص برنامه‌ نویسی , طراحی , کارهای گرافیکی سبک می‌ باشد. مستندات پایگاه کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) نشان دهنده آن است که بزودی مک بوک پرو 13 اینچی با یک کیبورد جادویی معرفی خواهد شد. کلیدهای این کیبورد بازطراحی شده با مکانیزم قیچی ساخته شده اند. اخیرا اپل محصولات جدید خود را در کمیسیون اقتصادی اوراسیا (EEC) به ثبت رسانده است. یک روز قبل از کریسمس، محصول معرفی نشده‌ی جدیدی با شماره‌ی مدل A2289 در EEC ثبت شد. اپل در توضیحات مربوط به این دستگاه، به رایانه‌ی شخصی قابل حمل مبتنی بر MacOS 10.15 اشاره کرده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش دریافت تم جدید استارت ویندوز 10

مک بوک پرو 13 اینچی

طبق پیش بینی های مینگ‌ چی‌کو در ماه ژوئیه، قرار بر این بود که مک‌بوک پرو ۱۶ اینچی، نخستین نوت بوک اپل باشد که با کیبورد باز طراحی‌ شده و مکانیزم قیچی به‌ جای کیبورد پروانه‌ای به بازار عرضه می‌شود. در بخش دیگری از پیش‌بینی تحلیلگر معروف اپل به این نکته اشاره شده بود که اپل قصد دارد در سال ۲۰۲۰ مکانیزم قیچی را روی مک بوک پرو ۱۳ اینچی و مک‌ بوک ایر پیاده‌سازی کند. البته اواسط آبا‌ن‌ ماه گفته شده بود که کیبورد جادویی مک بوک ۱۶ اینچی اپل فرقی با نسخه سال ۲۰۱۵ ندارد.

بنابراین اینطور که بنظر می رسد می بایست منتظر نوت‌ بوک جدید اپل با کیبورد جادویی باشیم که ممکن است این دستگاه جدید مک‌ بوک پرو ۱۳ اینچی یا حتی دستگاه بعدی آن باشد که پس از نسخه‌ی ۱۶ اینچی به بازار عرضه می‌شود. در واقع تشکیل پرونده در ECC نشان دهنده معرفی یک دستگاه جدید است. پس بهار امسال می توانیم شاهد رونمایی اپل از محصول جدیدش باشیم.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل عدم نمایش هارددیسک در ویندوز 10

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *