بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

میکروفن بیسیم سارامونیک Saramonic UwMic9 Kit7 TX9+ RX-XLR9 UHF wireless microphone

Saramonic UwMic9 Kit7 TX9+ RX XLR9 UHF Wireless Microphone

امروزه میکروفن‌های بی سیم بسیار پرکاربرد است. در اکثر سمینارها، جشنواره‌ها، کنسرت‌ها و … حتما یک میکروفن بی سیم نیاز است. از کمپانی‌های معروف در زمینه تولید میکروفن‌های بی سیم می‌توان به کمپانی سارامونیک اشاره کرد. ما در این مقاله به معرفی میکروفن بیسیم سارامونیک Saramonic UwMic9 Kit7 TX9+ RX-XLR9 UHF wireless microphone می‌پردازیم تا انتهای مقاله با ما همراه باشید.

میکروفن های  بی سیم چه مزیت‌هایی دارند؟

با خرید یک میکروفن بی سیم مزیت‌های زیادی را دریافت خواهید کرد که از جمله آن‌ها حرکت آزادانه روی صحنه است. دیگر نیازی نیست کابل‌های داراز را دنبال خود بکشید. خیلی راحت با کمک میکروفن بی سیم جابه‌جا شوید. از دیگر مزیت‌های میکروفن‌های بی سیم راه اندازی سریع آن‌ها است. با استفاده از این میکروفن‌ها تعداد کابل های میکروفن، پایه میکروفن و مانیتورهای موجود در صحنه کاهش خواهد یافت به این ترتیب حرکت روی صحنه راحت‌تر خواهد شد.
از دیگر کاربرد‌های تلفن‌های بی سیم می‌توان  در سالن‌های همایش و آمفی تئاتر دانشگاه‌ها، مکان‌های مذهبی و استادیوم های ورزشی می‌توان نام برد. با بهتر شدن کیفیت صدای این میکروفن‌ها و همچنین مطمئن بودن از پایداری آن‌ها و قیمت مناسب‌شان، طرافداران بسیاری در سال‌های اخیر پیدا کرده است.

اجزای سیستم میکروفن بی سیم

معمولا سیستم‌های میکروفن بی سیم، جدای از کارکردشان، متشکل از دو بخش اصلی هستند: فرستنده و گیرنده.

عملکرد فرستنده

وظیفه فرستنده این است که سیگنال‌های صوتی دریافت شده به وسیله کپسول میکروفن را به سیگنال رادیویی تبدیل می‌کنند و بعد آن را به گیرنده می‌فرستند تا آن را به یک سیگنال صوتی تبدیل کند و بعد به سیستم صوتی منتقل کند.

این مطلب را هم ببینید
ثبت پلاک و نحوه اخذ مجوز پرواز پهپاد

جعبه گشایی میکروفن Saramonic Microphone

میکروفن بیسیم سارامونیک Saramonic UwMic9 Kit7 TX9+ RX-XLR9  دارای یک گیرنده (Plug-on Receiver UwMic9 RX-XLR9) که امکان اتصال مستقیم به مانت XLR برای شما فراهم می‌کند. همچنین دارای جک هدفون است که به همراه میکروفن یقه ایی با برد 100 متر در اختیار شما قرار می‌گیرد. دارای منبع تغذیه این محصول 2 عدد باتری قلمی می‌باشد.

میکروفن بیسیم سارامونیک Saramonic UwMic9 Kit7 TX9+ RX-XLR9 UHF wireless microphone

میکروفن بیسیم Saramonic UwMic9 Kit7 TX9+ RX-XLR9، از جمله میکروفن‌های بیسیم دو کانال است که به راحتی قابل حمل می باشد. از این میکروفن می توانید در مکان‌های گوناگون برای مواردی از جمله ضبط با دوربین DSLR و فیلمبرداری، ضبط میدانی، پخش تلویزیون، جمع آوری اخبار، مصاحبه های حضوری و بسیاری از موارد دیگر استفاده کنید. با توجه به قیمت مقرون به صرفه و خوب این محصول نسبت به محصولات هم رده خود انتخاب خوبی است.
این میکروفن بی سیم دارای  یک گیرنده بی سیم کوچک و جمع‌وجور است که به طور مستقیم به ورودی دوربین فیلمبرداری، DSLR، ورودی میکروفون XLR یا ورودی “1/8 دوربین که می‌خواهید از آن استفاده کنید وصل می‌شود. بدون نیاز به لوازم جانبی دیگر. این اتصال را می‌توان در جهت عقربه‌های ساعت و برعکس چرخش و تنظیم کرد. این میکروفن بیسیم سارامونیک توسط دو باتری AA کار می‌کند.

میکروفن UwMic9 از فرکانس فوق‌العاده بالای UHF برخوردار است، که باعث می‌شود صداهای اضافی را ضبط نکنید. همچنین محدوده 514-596 مگاهرتز آن از ممنوعیت FCC فرکانس 600 مگاهرتز تاثیرپذیر نیست. از دیگر ویژگی‌های این محصول می‌توان به اسکن خودکار آن اشاره کرد. این محصول دارای نمایشگرهای LCD با نور پس زمینه است. به علاوه، گیرنده RX-XLR9 دارای یک خروجی هدفون است، که اگر دوربین شما خروجی هدفون نداشته باشد، نظارت بر صدا را در همان زمان برای شما ممکن می‌سازد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش روش های نورپردازی در عکاسی از غذا

Saramonic UwMic9 Kit7 TX9+ RX-XLR9 UHF wireless microphone

 ویژگی های مهم میکروفن بیسیم (Saramonic UwMic9 Kit7 (TX9+ RX-XLR9

از مهم‌ترین ویژگی‌های این میکروفن می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:
• صدای قابل اعتماد و با کیفیت
• گیرنده XLRکوچک
• 514 مگاهرتز – 596 مگاهرتز
• 96 کانال قابل انتخاب
• سبک
• صفحه نمایش LCD خوانا
• ردیاب مادون قرمز

راهنمای خرید  میکروفن بیسیم سارامونیک Saramonic UwMic9 Kit7 TX9+ RX-XLR9

اگر دنبال مرکز خریدی مطمئن هستید که یک می‌کروفن اصل و با کیفیت را در اختیار شما قرار دهد خوشبختانه به صفحه درستی آمده‌اید. مجموعه ما میکروفن اصل و اورجینال را در اختیار شما قرار می‌دهد. برای خرید  میکروفن بیسیم سارامونیک Saramonic UwMic9 Kit7 TX9+ RX-XLR9 فقط کافی‌ست محصول را در سایت ما پیدا کرده و با زدن گزینه “افزودن به سبد خرید”
[22:00, 29/09/2021] Zohre.ebrahimi: و رفتن به صفحه پرداخت، سفارش خود را تکمیل کنید. بعد از آن همکاران ما در اولین فرصت نسبت به ارسال محصول اقدام خواهند کرد. ارسال محصول در مجموعه ما برای شما عزیزان رایگان است. با خیال آسوده خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *