بررسی و معرفی تجهیزات, عکاسی و فیلم برداری

میکروفن یقه‌ای سنایزر Sennheiser EW 112P G4-B Microphone 

میکروفن سنایزر

امروزه با توجه به افزایش تولیدمحتوا بصری با گوشی موبایل چیزی که بسیار اهمیت دارد تولید فیلم‌هایی است که صدای خوب و باکیفیتی دارند. برای داشتن فیلم‌هایی با صدای واضح و بدون نویز حتما نیاز به یک میکروفن یقه‌ای دارید. با استفاده از این میکروفن‌های یقه‌ای هم صدای شما به خوبی ضبط می‌شود هم دست‌هایتان آزاد هست و به راحتی می‌توانید یک ویدئوی عالی ضبط کنید. در این مقاله به بررسی یکی از میکروفن‌های یقه‌ای خوب از کمپانی سنایزر با نام Sennheiser EW 112P G4-B Wireless Microphone می‌پردازیم. با ما همراه باشید.

انواع میکروفون‌های یقه ای

به طور کلی میکروفن‌های یقه‌ای به دو دسته تقسیم می‌شوند. میکروفن‌های یقه‌ای بیسیم و  میکروفن یقه‌ای باسیم. در زیر با هر کدام از آن‌ها آشنا خواهید شد.

 

میکروفون یقه ای باسیم

میکروفن‌های باسیم برای اتصال به دستگا‌هایی که با آن ویدئو ضبط می‌کنید مانند دوربین، گوشی و … به کابل رابط نیاز دارند. یکی از مزیت‌های اتصال باسیم رفع مشکل تداخل فرکانس‌های رادیویی است. اما مشکلی که وجود دارد این است که فرد آزادی زیادی برای حرکت ندارد و فقط تا جایی که سیم راه بدهد می‌تواند حرکت کند. به همین دلیل فقط زمانی که می‌خواهید ثابت بایستید و یا حرکت کمی دارید می‌توانید از این میکروفن‌ها استفاده کنید. لازم به ذکر است که قیمت این میکروفن در مقایسه با میکروفن‌های بی سیم ارزان‌تر است.

 

میکروفون یقه ای بی‌سیم

در عصر حاضر میکروفن‌های یقه‌ای بی سیم بسیار مورد استقبال کاربران قرار گرفته و کاربرد بسیاری دارد. این میکروفن‌ها در کیفیت‌ها و امکانات گوناگونی در اختیار شما قرار داده می‌شود. برای متصل کردن میکروفن بی سیم با دستگاه ضبط مورد نظر خود می‌توانید از دو روش فرکانس‌های رادیویی UHF یا بلوتوث استفاده کنید. با میکروفن‌های بیسیم شما آزادانه می‌توانید حرکت کنید این یک مزیت عالی برای کاربران است. لازم به ذکر است که میکروفن‌های یقه‌ای بلوتوثی در مقایسه با رادیویی UHF برد محدودتری دارند به همین دلیل اگر برای مصارف استودیویی از آن استفاده می‌کنید توجه داشته باشید که آن‌ها برای استدیوهای کوچک مناسب‌تر هستند. میکروفن‌های یقه‌ای دارای سطوح و کیفیت مختلفی هستند. معمولا دارای سه سطح آماتوری، متوسط و پیشرفته می‌باشند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین دوربین های DSLR برای عکاسان نیمه حرفه ای در سال 2021

 

میکروفن یقه ای بیسیم ارزان و آماتوری

اگر تازه کار هستید و می‌خواهید تولیدمحتوای بصری کنید مانند تولید ویدئوهای آموزشی و یک میکروفن بیسیم لازم دارید پیشنهاد ما به شما میکروفن‌های یقه‌ای بیسیم آماتوری است که قیمت نسبتا ارزانی نیز دارد. از کمپانی‌های برتر در تولید این میکروفن‌ها می‌توان به برند بویا ، کامیکا  و سنایزر اشاره کرد. در صورتی که یک گوینده دارید پیشنهاد ما به شما استفاده از میکروفن‌های ساده‌تر که یک فرستند و یک گیرنده دارند، هست. اما اگر چند گوینده دارید  و یا می‌خواهید مصاحبه‌ای انجام دهید بهتر است از میکروفن یقه ای بیسیم که دو فرستنده و یک گیرنده‌ دارد، استفاده کنید.

 

میکروفن یقه‌ای سنایزر Sennheiser EW 112P G4-B Microphone 

میکروفن یقه‌ای سنایزر Sennheiser EW 112P G4-B Microphone 

 

این میکروفن از بهترین میکروفون‌های یقه‌ای محسوب می‌شود. با توجه به اینکه امروزه کیفیت صدا به همان اندازه کیفیت تصویر و چه بسا بیشتر اهمیت دارد باید از یک میکروفن یقه‌ای کمک بگیرید. که این میکروفن یک انتخاب خوب است. اما کیفیت صدای خوب فقط با تجهیزات حرفه‌ای و پیشرفته امکان پذیر نیست شما با تهیه میکروفن یقه‌ای سنایزر Sennheiser EW 112P G4-B Microphone که یکی از محصولات خوب است می‌توانید از کیفیت صدای ویدئوهای خود لذت ببرید. این محصول در عین حال که کیفیت بالایی دارد قیمت مناسبی نیز دارد. یکی از مزیت‌های این میکروفن این است که در محیط‌های باز انعطاف بالایی را داراست. به همین دلیل برای ضبط‌های میدانی نیز بسیار کاربرد دارد. برای کار با این میکروفن نیاز به تخصص خاصی نیست و خیلی راحت می‌تواتید با آن کار کنید.

این مطلب را هم ببینید
دوربین پاناسونیک G100 با قیمت مناسب معرفی شد

 

برخی از مزایای میکروفن یقه‌ای سنایزر Sennheiser EW 112P G4-B Microphone 

  • بی سیم بودن میکروفن
  • کیفیت صدای بسیار بالا
  • نحوه استفاده و راه‌اندازی آسان
  • انتقال بی سیم اطلاعات
  • دامنه کارکرد این میکروفن تقریبا 100 متر است حداکثر تا 8 ساعت کار بدون نیاز به شارژ مجدد.

 

نکات مهم در مورد میکروفن یقه‌ای سنایزر Sennheiser EW 112P G4-B Microphone

معمولا این میکروفن برای روزنامه‌ نگارهایی که با استفاده از موبایل خود صوت خود را ضبط می‌کنند بسیار کارآمد است. برای فیلمبرداران و تولیدکنندگان محتواهای ویدئویی نیز این میکروفن بسیار کاربرد دارد. با توجه به وجود دکمه‌ها و کنترل کننده‌های سطح بالا که باعث سازگاری در شرایط مختلف می‌شوند این محصول را به یک میکروفن حرفه‌ای تبدیل کرده است. این میکروفون 1680 کانال RF دارد. همچنین پهنای باند RF آن 42 مگا هرتز می‌باشد. فقط یک کانال‌ صوتی در میکروفن یقه‌ای سنایزر Sennheiser EW 112P G4-B Microphone وجود دارند. با توجه به فلزی بودن بدنه این میکروفن، مقاوت بالایی نیز دارد.

 راهنمای خرید میکروفن یقه‌ای سنایزر Sennheiser EW 112P G4-B Microphone

اگر قصد خرید میکروفن یقه‌ای سنایزر Sennheiser EW 112P G4-B Microphone را دارید به شما تبریک می‌گوییم صفحه درستی را باز کرده‌ایم. خیلی راحت با رفتن به صفحه محصول سایت ما می‌توانید میکروفن مورد نظر را به سبد خرید خود افزوده و با پرداخت وجه مورد نظر از طریق درگاه پرداخت، این میکروفن را خریداری کنید. پس از اینکه سفارش شما ثبت شد همکاران ما در اولین فرصت نسبت به ارسال محصول اقدام می‌کنند. هزینه ارسال برای شما عزیزان رایگان است. با اطمینان خرید کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *