اخبار تکنولوژی, تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

نسخه جدید لپ‌تاپ میت بوک هواوی بزودی معرفی خواهد شد

نسخه جدید لپ‌تاپ میت بوک هواوی

هواوی یک شرکت فناورانه چند ملیتی از کشور چین است که به تولید تجهیزات شبکه و مخابراتی می‌پردازد. این شرکت که امروزه به‌عنوان یکی از بزرگ‌ترین و قدرتمندترین شرکت‌های ارتباطی جهان شناخته می‌شود. در این میان لپ تاپ های هواوی نیز از محبوبیت بالایی در میان کاربران برخوردارند. این کمپانی در نظر داشت در رویداد MWC 2020 محصولات جدید خود را معرفی کند ، اما این مراسم بدلیل شیوع ویروس کرونا لغو شد. اما انتظار می رود بزودی و در اولین فرصت نسخه جدید لپ‌تاپ میت بوک هواوی معرفی شود.

نسخه جدید لپ‌تاپ میت بوک هواوی

در راستا کنسل شدن MWC 2020 شرکت هواوی تصمیم گرفت تا محصولات جدید خود را در رویدادی مجازی و به صورت آنلاین در تاریخ 24 فوریه برابر با 5 اسفند معرفی کند. پیش از این اطلاعاتی در مورد لپ‌تاپ جدید هواوی منتشر نشده بود، اما ساعاتی پیش پوسترهای تبلیغاتی از سوی این شرکت چینی منتشر شده است که به نسخه جدید میت‌بوک اشاره دارد.

این مطلب را هم ببینید
چند ترفند کاربردی برای افزایش عمر باتری لپ تاپ در ویندوز 10

به گفته برخی از منابع چینی این محصول نسخه ارتقاء یافته MateBook X Pro با نسل جدید پردازنده‌های اینتل خواهد بود، اما مدل دقیق این محصول در پوستر تبلیغاتی هواوی مشخص نشده است. هواوی در کناز این لپ تاپ ، در پوستر تبلیغاتی خود به یک تبلت جدید نیز اشاره کرده است. هنوز هیچ اطلاعات دقیق و رسمی از سوی این کماپنی درباره محصولات جدیدش منتشر نشده است ، اما برخی از منابع محلی معتقدند که تبلت جدید هواوی به تراشه قدرتمند Kirin 990 مجهز خواهد شد. در این بین انتظار می‌رود که هواوی در کنار تبلت جدید و نسخه بروزرسانی شده میت‌بوک، از نسخه جدید گوشی تاشو خود رونمایی کند.

هرچند معرفی این محصول در رویداد پیش رو هواوی به طور قطعی مشخص نیست و بیشتر جنبه پیش‌بینی دارد. هواوی قصد دارد تا پیش نمایش آماده شده برای کنگره جهانی موبایل بارسلون را در رویداد آنلاین خود به نمایش بگذارد؛ همچنین این رویداد به شکل زنده از وب‌سایت رسمی هواوی پخش خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
ارائه جزئیات بیشتر از تصاویر در گوگل فوتوز

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *