مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

آیا نسخه ارزان‌تر هدفون بیسیم AirPods Pro اپل در راه است؟

نسخه ارزان‌تر هدفون بیسیم AirPods Pro

این سری هدفون‌های اپل که همواره با طراحی منحصربه‌فرد و با نام AirPods Pro شناخته می‌شوند، از نوع توگوشی هستند و میزان بیس و قدرت بالا را به کاربران عرضه می‌کنند. این هدفون ها که در اوایل آبان امسال عرضه شدند ، از قیمت نسبتا بالایی برخوردار بوده و برخی کاربران توانایی خرید آن را ندارند. نشریه دیجیتایمز در گزارش جدید خود مدعی شده است که اپل قصد دارد نسخه ارزان‌تر هدفون بیسیم AirPods Pro اپل را به بازار عرضه کند. این نسخه لایت امکان خرید هدفون بیسیم اپل را با بودجه های مختلف برای کاربران فراهم می کند.

نسخه ارزان‌تر هدفون بیسیم AirPods Pro

گفته می‌شود نسخه جدید از نظر قیمت میان AirPods 2 استاندارد با قیمت 159 دلار و AirPods Pro رده بالا با قیمت 249 دلار قرار می‌گیرد. بنابراین می‌بایست ارزان‌تر از 249 دلار و گران‌تر از 159 دلار باشد. آن‌طور که دیجیتایمز می‌گوید، احتمالاً Taiwan’s Universal Scientific Industrial (USI)  تأمین کننده اصلی AirPods Pro Lite  جدید خواهد بود.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های افزودن آهنگ به ویدیو برای موبایل

هنوز نامی برای این محصول تعیین نشده و صرفاً به عنوان نسخه لایت شناخته می‌شود. گفته می‌شود مدل جدید از یک ساختار تراشه SiP بهره می‌برد، در این صورت احتمالاً تنها یک تراشه بزرگ خواهد داشت. هرچند هنوز عرضه نسخه مقرون به صرف‌تر AirPods Pro از شایعه فراتر نمی‌رود، اما عرضه آن برای اواسط سال میلادی جاری متصور است. البته ممکن است همه گیری گسترده کروناویروس 2019 منجر به تغییر زمان عرضه آن شود. در هر صورت برآورد می‌شود تا پایان سری Pro  به تنهایی 40 تا 50 درصد از مجموع فروش AirPod های اپل را به خود اختصاص بدهند.

AirPods Pro اولیه دارای محفظه‌ای با قابلیت شارژ بی‌سیم است. همین امر باعث شده تا شارژ این محصول به آسانی و بدون دردسر انجام شود. باید دید نسخه لایت این محصول از چه ویژگی های برخوردار است و آیا می تواند مانند نسخه اصلی از طرف کاربران مورد استقبال قرار گیرد و یا خیر؟

این مطلب را هم ببینید
بهترین اسپیکرهای 2020 را بشناسید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *