تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

نسخه جدید لپ تاپ ZenBooK Dou ایسوس معرفی شد

لپ تاپ ZenBooK Dou

ایسوس یکی از برترین برندهای تولیدکننده لپ تاپ در جهان است که تاکنون موفق به کسب اعتبار خوبی در بازار شده و هر ساله با شرکت در نمایشگاه CES و معرفی محصولات جدید خود ، توجه کاربران زیادی را به خود جلب می کند. CES 2020 از حضور این برند خوشنام بی بهره نبوده است. در طی این نمایشگاه نسخه جدید لپ تاپ ZenBooK Dou ایسوس معرفی شده است.

نسخه جدید لپ تاپ ZenBooK Dou ایسوس

این لپ تاپ باریک و سبک وزن مانند برادر بزرگ‌تر خود یعنی ذن‌بوک دوئو پرو دارای صفحه‌نمایش دوم بالای صفحه‌کلید می باشد. با وجود اینکه هنوز قیمت دقیق برای این محصول اعلام نشده است اما انتظار می رود که در سه ماهه اول سال روانه بازار شود. صفحه نمایش ثانویه این لپ تاپ از ویژگی های بارز آن است. ذن‌بوک دوئو دارای صفحه‌نمایش کامل ثانویه در بخش بالایی صفحه‌کلید دستگاه است. می‌توان برنامه‌ها را از صفحه‌ی بالایی به پایین و روی صفحه‌نمایش دوم گسترش داد یا چندین برنامه را کنار یکدیگر و به‌طور هم‌زمان اجرا کرد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش حذف تاریخچه جستجو در ویندوز 10

این لپ‌تاپ در اندازه‌ی ۱۲/۶ اینچی و با وزن تقریبی ۱/۵ کیلوگرم طراحی شده است. از انجایی که این لپ تاپ حدود یک کیلوگرم سبک تر از نسخه پرو خود می باشد، وسیله‌ بسیار مناسب‌ تری برای حمل در کیف است. حاشیه های باریک این لپ تاپ نیز از دیگر ویژگی های مثبت طراحی آن است. اما این لپ تاپ در برخی مشخصات داخلی صعیف تر عمل کرده است.

ذن‌بوک دوئو از انویدیا جی‌فورس MX250 استفاده می‌کند. اگرچه گرافیک مذکور خیلی قدرتمند نیست، اما برای کارهای روزانه، کمی بازی و ویرایش فیلم و عکس مناسب است. برای قدرتمندتر ساختن این کارت می توان آن را با پردازنده‌ی نسل دهمی اینتل و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم همراه کرد. ایسوس اکنون دارای دو لپ‌تاپ منحصر‌به‌فرد است که می‌توانند در چند بخش وارد رقابت شوند. ذن‌بوک دوئو پرو می‌تواند در بخش لپ‌تاپ قدرتمند ۱۵ اینچی رقابت کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های آموزشی کودکان

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *