اخبار تکنولوژی

نسل جدید مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتزی

نسل جدید مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتزی

اپل همیشه قصد داشته تا با طراحی و رونمایی از جذاب تری سطح از تکنولوژی مخاطبین خود را به نوعی سوپرایز کند. او با طراحی بی نظیرترین نوع مک بوک، به نام نسل جدید مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتزی بار دیگر همه توجه ها را از آن خود کرده است. مک بوک ها از پرطردارترین انواع لپ تاپ هایی هستند، که نمی توان از جذابیت آن ها چشم پوشید و عاشق آن ها نشد.

بررسی مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتزی

انسان ها برای رفع نیازهای خود و ادامه زندگی و انجام مشاغل و حرفه های خود، به یکسری ابزارها نیازمند هستند که بدون آن ها امکان ادامه دادن این راه وجود ندارد. شاید برای شما باورکردنی نباشد ولی این ابزارها در زندگی بشر به یک محصول جدانشدنی تبدیل شده است. یکی از این ابزارهای مهم و ضروری، لپ تاپ ها هستند که نقش مهمی را ایفا می کنند.

بهتر در تهیه این محصول عالی و فوق العاده مهم در زندگی، دقت کافی را به خرج دهید زیرا لپ تاپ ها به دلیلی که در طیف بسیار گسترده ای ساخته شده است، نمی شود آن ها را تنها از فروشگاه سرکوچه خریداری کرد و به مشخصات آن ها اهمیت نداد. قبل از تهیه کردن هر محصولی باید ابتدا از مشخصات فنی آن محصول اطلاع کسب کنید و سپس با آگاهی کامل آن را تهیه کنید. همچنین این موضوع برای تهیه لپ تاپ ها نیز صدق می کند.

در این راستا مدت هاست، که مک بوک ها با یک طراحی خاص و ویژه جایگاه ویژه ای را به دست آورده اند. به همین دلیل اکنون نیز که هنوز رونمایی دقیقی از نسل جدید مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتزی نشده است، به نوعی مخاطبین زیادی منتظر ایستاده اند تا این رونمایی جذاب را از دست ندهند. به این ترتیب در رابطه با مشخصات فنی این محصول گزارشات زیادی منتشر شده، که نشان از بی نقص و بی نظیر بودن این محصول می باشد. اپل هر لحظه با عرضه به روزترین تجهیزات روز دنیا، قصد دارد تا به همگان بفهماند که حاضر نیست عقب تر از تکنولوژی حرکت کند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی exynos2200 با گرافیک smd و پشتیبانی از رهگیر

نسل جدید مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتزی

مشخصات نسل جدید مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتزی

با اینکه هنوز اپل به رونمایی رسمی این محصول نپرداخته، ولی راجع به مشخصات فنی آن خبرهایی منتشر شده که دانستن این مشخصات دیوانه کننده است، چه رسد به آنکه خود مک بوک پرو را در دست بگیرید. به جرئت میتوان گفت که مخاطبین با در دست گرفتن این مک بوک عاشق آن خواهند شد و قلبشان به تپش می افتد. پس برای دانستن این مشخصات با ما همراه باشید. این موارد به شرح زیر است:

  • لپ تاپ های منحصر به فرد و جذاب مک بوک پرو، با نمایشگر Mini led با نرخ نوسازی 120 هرتز طراحی شده است، که نمونه جدیدی از نسل تکنولوژی می باشد، و به نوعی این اولین لپ تاپی است که ما را با چنین ویژگی های جذابی رو به رو می کند.
  • منتشر شده که مدل های 14 و 16 اینچی نسل جدید مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتزی با حداقل 16 مگابایت حافظه رم و 512 گیگابایت حافظه داخلی منتشر شده است. همچنین مدل های 13 این لپ تاپ نیز از چنین پیکربندی برخوردار هستند.
  • جذاب ترین بخش این داستان، این که در طراحی جدیدترین نسل از مک بوک پرو توسط شرکت اپل، به روزترین وب کم دنیا در 1080 پیکسل، همراه با چیپست M1X ساخته شده است، که تصور آن واقعا هیجان انگیز است، چه رسد به آن که بخواهیم آن را تهیه کنیم.
  • همچنین در مک بوک پرو از پورت Mag safe بهره برده شده، که امکان شارژ جدید را برای آن فراهم می کند. این ویژگی دیگر قابل تعریف و تمجید نیست.
  • صفحه نمایشگر ظریف و باریکی در طراحی آن به کار رفته، که در بخش پایینی آن لوگوی معروف شرکت اپل خودنمایی می کند.
  • چیزی که جالب، اینجاست که گفته شده با وجد جدید بودن سطح تکنولوژی این محصول، قرار قیمت پایین تری از نسل قبل داشته باشد.

نسل جدید مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتزی

زمان رونمایی از نسل جدید مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتزی

حرکت دادن انگشتان به روی صفحات کیبورد جزیره ای و نرم و لطیف مک بوک، تماشای یک ویدیوی هیجان انگیز در یک وضوح تصویر واقعی و جذاب و گوش کردن به صدای ناب موسیقی یکی از رویایی ترین کارهایی است که مخاطبین در ذهن خود تا زمان رونمایی از این محصول راجع به آن رویاپردازی می کنند. حتی کار کردن با این لپ تاپ نیز تکراری و خسته کننده نیست. دیگر مخاطبین چه توقعی می توانند از یک ابزاری مانند لپ تاپ ها داشته باشند؟

این مطلب را هم ببینید
مانیتور Huawei Display با عنوان اولین مانیتور دسکتاپ رونمایی شد

شرکت اپل مخاطبین زیادی را در آب نمک نگه داشته و به آن ها قول رونمایی رسمی از این محصول در تاریخ 18 اکتبر (26 مهر) را داده است. پس تنها 4 روز دیگر باقی مانده تا به همه این هیجانات پایان دهیم. تصور در دست گرفتن نسل جدید مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتزی هم زیباست، چه رسد به آنکه آن را واقعا در دست بگیریم و با آن کار کنیم.

این واقعا غیر قابل باور است، ولی قرار با سطح جدید و به روزی از لپ تاپ آشنا شویم. چیزی که تا کنون نبوده، ندیده ایم و با آن رو به رو نشده ایم. اپل همچنان دست از سوپرایزهای خود بر نمی دارد، و این برای مخاطبین جذاب و هیجان انگیز است. مک بوک پرو قرار بمب جدیدی را بازار تکنولوژی بترکاند، که این باعث می شود تا برندهای دیگر هیچ وقت دیگر نتوانند فرصتی برای نشان دادن محصولات خود پیدا کنند. مک بوک پرو تنها یک لپ تاپ یا ابزار پرکاربرد برای انجام کار و حرفه های گوناگون نیست، بلکه این محصول، نمونه جدیدی از نسل تکنولوژی جدید؛ بی پایان و تکرارنشدنی در کل جهان است.

نتیجه گیری

طرفداران پر و پا قرص اپل و مک بوک ها، به هیچ عنوان نمی توانند چنین فرصت طلایی را برای رونمایی این مدل از سطح جدید از دست بدهند. آن ها دائم با آرزوی این روز خوابیده و صبح ها برمی خیزند. پس شما نیز خودتان را با یک محصول جدید که تا به حال در عمرتان ندیده اید آماده کنید. نسل جدید مک بوک پرو با نمایشگر 120 هرتزی همه شما را شگفت زده خواهد کرد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *