تحلیل و بررسی, مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

نسل جدید ویووبوک ایسوس با پردازنده نسل 10 اینتل رونمایی شد

نسل جدید ویووبوک ایسوس

اگر با دنیای لپ تاپ ها آشنا باشید ، می دانید که ویووبوک سری لپ تاپ های میان رده ایسوس است. اکنون این کمپانی قدرتمند در نمایشگاه CES 2020 از مدل های جدید این لپ تاپ ها رونمایی کرده است. نسل جدید ویووبوک ایسوس قرار است با پردازنده نسل دهم اینتل در اختیار کاربران قرار گیرد.

نسل جدید ویووبوک ایسوس

لپ تاپ های جدید میان رده ایسوس در رنگبندی های متنوع و پردازنده های جدید رونمایی شدند. سری استاندارد ویووبوک و سری اس این لپ‌تاپ‌های میان‌رده با پردازنده‌های نسل دهمی اینتل شامل خانواده‌ی U و G همراه شده‌اند. برخی از نسخه های این لپ تاپ ها قابلیت پشتیبانی از وای فای 6 را داشته و مجهز به کارت‌های گرافیک انویدیا شده اند. به گفته ایسوس این لپ تاپ ها دچار یک سری تغییرات ظاهری نیز شده اند اما این تغییرات از دید کاربر کمی نامحسوس هستند.

این مطلب را هم ببینید
راهنمای خرید تبلت و نکات مهم پیش از خرید

از جمله‌ی تغییرات ویووبوک‌های S13، S14 و همچنین S15 باید به کلیدهای کیبورد اشاره کرد که انتظار می‌رود به لطف بزرگ‌تر شدن سایز، تجربه‌ی تایپ بهتری را در اختیار کاربران قرار دهند. همچنین در نسخه جدید این لپ تاپ ها یک نوار زرد رنگ در حاشیه کلید اینتر قابل مشاهده است.  از جمله‌ی رنگ‌های جدیدی که به طیف رنگ‌های ویووبوک‌ها برای عرضه اضافه شده باید به مشکی، نقره‌ای و طلایی اشاره کرد.

نسل جدید ویووبوک ایسوس

نسل جدید ویووبوک ایسوس وزن مناسبی دارند؛ بطوریکه S13 تنها ۱.۱ کیلوگرم وزن داشته و S15 به عنوان سنگین ترین عضو این خانواده ۱.۸ کیلوگرم وزن دارد. از جمله‌ی مشخصات فنی این لپ‌تاپ‌ها باید به صفحه‌ی نمایش 1080p، پردازنده‌ی Core i5 و Core i7 و تا ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی رم اشاره کرد. ایسوس اعلام کرده است که خریداران می توانند ۲۵۶ تا ۵۱۲ گیگابایت حافظه‌ی SSD پشتیبانی شده با تکنولوژی اپتان اینتل را نیز سفارش دهند. همچنین امکان سفارش کارت گرافیک GeForce MX250 برای کاربران فراهم است.

این مطلب را هم ببینید
لپ تاپ های گیمینگ جدید MSI با پردازنده نسل دهم اینتل رونمایی شد

ویووبوک‌های ۱۴ و ۱۵ از تغییرات ظاهری خفیف‌تری بهره می‌برند، بطوریکه بارزترین تغییر ظاهری را باید نوار زردرنگی خواند که حول کلید اینتر قرار گرفته است. همچنین امکان سفارش با پردازنده‌ی Core i3 نیز در حالت پایه وجود دارد. امکان سفارش تا حافظه‌ی رم ۱۶ گیگابایت و حافظه‌ی SSD یک ترابایتی از دیگر مشخصات فن این لپ تاپ ها بشمار می روند.

بر اساس اخبار منتشر شده می توان گفت که سه مدل از ویووبوک‌های اس طی سه‌ماهه‌‌ی اول و دوم روانه بازار خواهند شد. اما هنوز قیمت دقیقی برای این لپ تاپ ها اعلام نشده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *