مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

مانیتورهای حرفه ای لنوو در CES 2020 معرفی شدند

مانیتورهای حرفه ای لنوو

لنوو یکی از برندهاییست که هر ساله با شرکت در نمایشگاه CES و معرفی محصولات فوق العاده اش توجه عده زیادی را به خود جلب می کند. امسال نیز این کمپانی قدرتمند با دست پر به نمایشگاه آمده و محصولات متنوعی را برای طیف گسترده ای از افراد معرفی کرده است. مانیتورهای حرفه ای لنوو از جمله محصولاتی هستند که در این نمایشگاه رونمای شدند.

مانیتورهای حرفه ای لنوو

لنوو در نمایشگاه CES 2020 از 4 مانیتور حرفه ای برای علاقه‌مندان به طراحی و کارهای اداری رونمایی کرده است. مهمترین و البته گران‌ترین نمایشگر این کمپانی چینی نیز از تکنولوژی mini LED استفاده می‌کند و ۲۵۰۰ دلار نیز قیمت دارد. در ادامه به معرفی این 4 مانیتور می پردازیم.

ThinkVision Creator Extreme

مانیتورهای حرفه ای لنوو

این مانیتور 4K با نصف قیمت مانیتور اپل (بدون پایه نگه‌دارنده) به بازار عرضه خواهد شد. در ساخت این مانیتور از تکنولوژی mini LED استفاده شده و ۹۹ درصد از فضای رنگی استاندارد DCI-P3 و ۱۰۰ درصد گستره رنگی sRGB را پوشش می‌دهد. این نمایشگر ۱۱۵۲ ناحیه مختلف دارد که باعث شده است به خوبی از استاندارد HDR1000 پشتیبانی کند. شدت روشنایی این مانیتور نیز ۱۰۰۰ نیت عنوان شده تا دیگر جای هیچ گونه شکایتی باقی نماند. این مانیتور از پورت USB-C برای اتصال به لپ تاپ های جدید و از HDMI و DisplayPort برای اتصال به دستگاههای قدیمی تر بهره می برد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تعریف چندین امضا به جیمیل

ThinkVision P27h-20

این مانیتور بیشتر ویژگی‌های برادر گران‌قیمت‌تر خود را حفظ کرده است ولی تنها کسری از قیمت آن را دارد. نمایشگر ۲۷ اینچی ۵۵۰ دلاری لنوو، برای پایین آوردن قیمت، پنل 4K را با یک پنل QHD جایگزین کرده ولی همچنان ۸۵ درصد از گستره رنگی DCI-P3 را پشتیبانی می‌کند. با این حال شدت روشنایی این مانیتور به ۲۵۰ نیت کاهش یافته است. حاشیه باریک و مشکی رنگ این مانیتور جلوه خاصی به آن بخشیده است. درگاه‌های USB-C ،HDMI و DisplayPort نیز در مانیتور تعیبیه شده‌اند تا بتوانید آن را به هر دستگاهی که می‌خواهید متصل کنید.

ThinkVision T34w-20

مانیتورهای حرفه ای لنوو

یک مانیتور خمیده با نسبت تصویر ۲۱ به ۹ به همراه پنل ۳۴ اینچی که یکی از بهترین مانیتورهای مولتی تسک می باشد. این صفحه نمایش دارای رزولوشن WQHD بوده و دارای حاشیه های باریک می باشد. البته شاید نرخ رفرش ۶۰ هرتزی آن بسیاری را ناامید کند، ولی زمان پاسخ‌دهی ۴ میلی ثانیه‌ای، این مانیتور را تبدیل به یکی از گزینه‌های گیمینگ می‌کند. با استفاده از این مانیتور دیگر نیازی نیست چندین مانیتور را بطور همزمان به سیستم خود متصل کنید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین اپلیکیشن های کاهش حجم ویدیو در موبایل

ThinkVision T24v-20

مانیتورهای حرفه ای لنوو

درست است که این مانیتور ارزان ترین صفحه نمایش لنوو در نمایشگاه می باشد اما ویژگی ها و قابلیت های فوق العاده ای دارد. مانیتور ThinkVision T24v-20 تنها ۲۸۰ دلار قیمت دارد و بیشتر با هدف راضی کردن افرادی که در شرکت‌های اداری فعالیت می‌کنند ساخته شده است. از همین رو پنل ۲۴ اینچی FHD این نمایشگر، به خوبی از پس هر ویدیو کنفرانسی بر می‌آید. در قمت بالایی این صفحه نمایش یک دوربین ۱۰۸۰ RGB به همراه میکروفون دوگانه مشاهده می شود. همچنین دو اسپیکر در مانیتور ThinkVision T24v-20 وجود دارد تا صدایی رسا برای کاربر پخش شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *