اخبار بازی

نقد و بررسی بازی rainbow six extraction

بازی Rainbow Six Extraction

امروز می خواهیم شما را با بازی rainbow six extraction آشنا کنیم. Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction یک بازی تیراندازی اول شخص است که در آن حداکثر سه بازیکن با هم کار می کنند تا انگل های بیگانه مانند را شکست دهند و جهان را نجات دهند. این بر اساس یک حالت زمان محدود است که در Rainbow Six Siege، بازی چند نفره رقابتی یوبی سافت، در سال 2018 ظاهر شد. اگر می خواهید بیشتر با بازی rainbow six extraction آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

داستان این بازی درباره ی چیست؟

Tom Clancy’s Rainbow Six Extraction (که در ابتدا با نام Tom Clancy’s Rainbow Six Quarantine شناخته می شد) یک تیرانداز تاکتیکی چند نفره آنلاین است که توسط Ubisoft Montreal توسعه یافته و توسط Ubisoft منتشر شده است. Extraction که اسپین آف Rainbow Six Siege (2015) است، یک بازی چندنفره تعاونی است که در آن بازیکنان باید برای مبارزه و شکست دادن یک نوع بیگانگان انگل مانند به نام آرکئن ها با یکدیگر همکاری کنند.

بازی Rainbow Six Extraction

این بازی برای مایکروسافت ویندوز، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، آمازون لونا، گوگل استادیا، ایکس باکس وان و ایکس باکس سری ایکس و سری اس در 20 ژانویه 2022 منتشر شد. نقدهای متفاوتی از منتقدان دریافت کرد.

بازی Rainbow Six Extraction یک بازی چندنفره مشترک است که می تواند تا سه بازیکن را پشتیبانی کند. در Extraction، اپراتورها باید به یک مکان آلوده به بیگانگان نفوذ کنند و اهداف کاملی مانند جمع‌آوری نمونه، استخراج مواد از رایانه و جمع‌آوری اطلاعات را کامل کنند. هر جلسه بازی، که به عنوان “تهاجم” شناخته می شود، از سه نقشه فرعی به هم پیوسته تشکیل شده است و بازیکنان به هر یک از دوازده هدف به طور تصادفی در هر نقشه فرعی اختصاص داده می شوند.

اهداف این بازی چیست؟

مکان اهداف و قرارگیری دشمنان به صورت رویه ای ایجاد می شود. هنگامی که بازیکن هدف خود را ایمن کرد، می تواند انتخاب کند که خود را استخراج کند یا نقشه فرعی بعدی را کشف کند. منطقه جدید دشوارتر از منطقه قبلی خواهد بود، اما بازیکنان با تکمیل موفقیت آمیز آنها پاداش بیشتری دریافت خواهند کرد.

این مطلب را هم ببینید
سیستم ضد تقلب جدید سری Call of Duty شروع به کار کرد

استخراج زود هنگام تضمین می کند که همه اپراتورها ایمن خواهند بود. اگر یک اپراتور توسط دشمن سرنگون شود، در عمل ناپدید می شود و بازیکنان نمی توانند تا زمانی که آنها را در یک ماموریت استخراج نجات دهند، به جای آنها بازی کنند. شخصیت هایی که در ماموریت قبلی به شدت آسیب دیده اند نیز به آرامی بهبود می یابند. بازی Rainbow Six Extraction طرفداران خاص خود را دارد.

بسیاری از اپراتورهای Siege در Extraction بازمی‌گردند، زیرا آنها تیم تحلیل و مهار برون‌زای رنگین کمان (REACT) را برای مهار تهدید بیگانه تشکیل داده‌اند. قبل از شروع هر ماموریت، بازیکنان می توانند اپراتور خود را از بین 18 نفر انتخاب کنند. هر اپراتور سلاح ها و ابزارهای منحصر به فرد خود را دارد. به عنوان مثال، Pulse دارای یک حسگر ضربان قلب است که به او اجازه می دهد تا دشمنان را از طریق دیوارها تشخیص دهد، در حالی که Alibi می تواند یک طعمه هولوگرافیک را برای پرت کردن حواس دشمنان به کار گیرد.

آیا باید حتما تیم تشکیل داد؟

ترکیب تیم برای موفقیت ضروری است، زیرا بازیکنان در همان جلسه باید سه شخصیت مختلف را انتخاب کنند. مانند Siege، بازیکنان می‌توانند پهپادها را برای شناسایی منطقه بفرستند، درها و پنجره‌ها را برای مهر و موم کردن ورودی‌ها تقویت کنند و از دیوارها تیراندازی کنند. بازیکنان برای موفقیت باید با هم کار کنند و با یکدیگر هماهنگ باشند. این بازی دارای یک سیستم پینگ است که به بازیکنان اجازه می‌دهد مکان‌های تهدیدات خصمانه و منابع را برای بازیکنان دیگر آشکار کنند. بازی Rainbow Six Extraction حتما باید به صورت تیمی انجام شود.

بیگانگانی که در این بازی حضور دارند «آرکائی ها» نام دارند. علاوه بر دشمنان استاندارد، انواع خاصی نیز وجود دارد، مانند اسپایکرهایی که می توانند پرتابه های تیز را از بدن خود شلیک کنند، و روترهایی که می توانند سرعت بازیکن را به میزان قابل توجهی کاهش دهند. نواحی با آهک رسوب کننده ای به نام «اسپرال» پوشیده شده است.

سرعت بازیکنان در حالی که روی Sprawl می ایستند به میزان قابل توجهی کاهش می یابد، در حالی که دشمنان بسیار قوی تر می شوند. پراکندگی را می توان با شلیک به آن دفع کرد. برخلاف اکثر بازی‌های چندنفره مشترک دیگر، Extraction سرعت کمتری دارد. سلامتی بازیکنان بازسازی نمی‌شود و وسایل بهداشتی، تجهیزات و مهمات کمیاب هستند. اگر بازیکن پس از ایجاد سر و صدای زیاد توسط حریف شناسایی شود، جیغ می کشد و دشمنان بیشتری را جذب می کند.

این مطلب را هم ببینید
اطلاعاتی در مورد بازی " Ori and the Will of the Wisps "

تاریخچه ی این بازی چیست؟

بازی Rainbow Six Extraction در حال حاضر توسط Ubisoft Montreal به عنوان اسپین آف Tom Clancy’s Rainbow Six Siege در سال 2015 توسعه یافته است. به گفته جیسون شرایر، Extraction از پروژه ای به نام پایونیر نشات گرفته است که اولین بار در Watch Dogs 2 (2016) به نمایش درآمد. Pioneer در ابتدا به عنوان یک بازی اکتشافی علمی تخیلی تصور می شد، تا اینکه در سال 2019 با موتور Siege AnvilNext تغییر کاربری داد.

این بازی بر اساس یک حالت بازی با زمان محدود در Siege به نام Outbreak در سال 2018 است که در آن بازیکنان باید با بیگانگان متخاصم در نیومکزیکو مبارزه کنند. با وجود آن، یوبی سافت تکرار کرد که این بازی یک عنوان اصلی در این سری است، زیرا Extraction به عنوان تجربه ای برای بازیکنانی در نظر گرفته شده بود که علاقه ای به انجام بازی های ویدئویی چند نفره بازیکن در مقابل بازیکن ندارند.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با بازی Rainbow Six Extraction آشنا کنیم. با داشتن شخصیت‌های Siege قابل بازی در Extraction، تیم معتقد بود که می‌تواند بازیکنان Siege را برای بازی جذب کند و Extraction را قادر می‌سازد تا نقطه ورود خوبی برای بازیکنان جدید باشد. یکی از چالش های اولیه در طول توسعه بازی، ترکیب عناصر تیراندازی حالت horde در Rainbow Six است. در حالی که اکثر بازی های دیگر به طور گسترده بر استفاده از سلاح گرم برای سرنگونی دشمنان تمرکز می کنند. Extraction در عوض بر روی اهداف و زنده ماندن در برخورد با بیگانگان تمرکز می کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *