اخبار تکنولوژی

نمایشگر گیمینگ Asus ROG Swift PG32UQ معرفی شد

نمایشگر گیمینگ Asus ROG Swift PG32UQ

شرکت ایسوس یکی از برندهای پیشرو در زمینه‌ی تولید محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات است. همچنین یکی از بزرگ‌ترین فروشنده‌های کامپیوتر دنیا به شمار می‌رود. نمایشگر گیمینگ Asus ROG Swift PG32UQ محصول جدیدی از این برند بوده که یک نمونه 32 اینچی با نرخ نوسازی 144 هرتز، زمان پاسخ دهی 1ms و وضوح 4K بشمار می رود.

نمایشگر گیمینگ Asus ROG Swift PG32UQ

همانطور که گفته شد ROG Swift PG32UQ ابعادی 32 اینچی دارد که با وضوح بالایی همراه شده است. کیفیت تصویر 4K با نرخ نوسازی 144 هرتز از طریق پنل IPS ارائه می‌شود. این نمایشگر گواهی DisplayHDR 600 را دریافت کرده و 160 درصد پوشش طیف رنگی sRGB به همراه 98 درصد پوشش طیف رنگی DCI P3 را فراهم می‌کند. برای این نمایشگر تکنولوژی Display Stream Compression در نظر گرفته شده که یک استاندارد فشرده سازی برای استریم ویدیو با کیفیت بسیار بالا طی یک رابط تنها برای اطمینان از بازسازی کامل رنگ هر پیکسل می‌باشد. حاشیه‌های این مدل بسیار باریک بوده و برای پیکربندی چند مانیتور ایده آل است.

این مطلب را هم ببینید
رونمایی از اسپیکر هوشمند Royole با نمایشگر لمسی

پشت این مدل را طراحی فوق العاده‌ای تشکیل داده که با نورپردازی RGB بسیار زیبا به نظر می‌رسد. بخش اعظم قسمت پشت مشکی رنگ می‌باشد تا با اکثر سیستم‌های گیمینگ هماهنگ باشد. این نمایشگر از دو پورت HDMI 2.1 بهره می‌برد که وضوح 4K و حداکثر نرخ نوسازی تا 120 هرتز را پشتیبانی می‌کنند. این پورت‌ها برای جدیدترین کنسول‌های گیمینگ شامل پلی استیشن 5 و اکس باکس سری اکس مناسب خواهند بود.

ROG Swift PG32UQ از تکنولوژی ASUS Variable Overdrive بهره می‌برد. این فناوری زمان مورد نیاز برای تغییر رنگ یک پیکسل را روی پنل‌های استاندارد LCD کاهش می‌دهد. کاربران می‌توانند Variable Overdrive را روی پنج سطح تنظیم نمایند تا بهترین تجربه را برای خود پیدا کنند. ایسوس ادعا کرده که ROG Swift PG32UQ در اواخر فصل اول 2021 به بازار عرضه می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
مانیتور گیمینگ MSI Optix G242 رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *