اخبار تکنولوژی

معرفی نمایشگر گیمینگ Asus ROG Swift PG279QM

نمایشگر گیمینگ Asus ROG Swift PG279QM

شرکت ایسوس یکی از برندهای پیشرو در زمینه‌ی تولید محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات است. همچنین یکی از بزرگ‌ترین فروشنده‌های کامپیوتر دنیا به شمار می‌رود. نمایشگر گیمینگ Asus ROG Swift PG279QM که به تازگی معرفی شده به عنوان نمونه به روز شده ROG Swift PG279Q با وضوح WQHD می باشد.

نمایشگر گیمینگ Asus ROG Swift PG279QM

ROG Swift PG279QM وضوح و نرخ نوسازی بالاتری از مانیتورهای استاندارد ارائه می‌دهد، جایی که شاهد وضوح WQHD و نرخ نوسازی 240 هرتزی هستیم. طراحی این مدل بسیار شبیه به ROG Swift PG32UQ است و تنها کمی رنگ آن متفاوت می‌باشد. این مانیتور از Nvidia G Sync پشتیبانی می‌کند تا نرخ نوسازی بالای آن با تعداد فریم تولید شده توسط کارت گرافیک هماهنگ باشد. این تکنولوژی از یک پردازشگر اختصاصی استفاده می‌کند تا هر گونه پارگی یا استاتر در تصویر را از بین برده و ما شاهد تجربه گیمینگ عمیق‌تری باشیم. این پردازشگر اختصاصی همچنین پشتیبانی از Nvidia Reflex Latency Analyzer را نیز فعال می‌کند. فناوری مذکور برای گیمرهای رقابتی توسعه یافته، جایی که ما شاهد محاسبه زمان کلیک کردن روی ماوس و نمایش آن روی صفحه نمایش هستیم. این تکنولوژی به گیمرها اجازه می‌دهد تا بهتر برای حرکات خود برنامه ریزی کنند.

این مطلب را هم ببینید
آشنایی با قابلیت ترک پد آیپد پرو

مانیتور ROG Swift PG279QM از طیف رنگی بزرگی پشتیبانی می‌کند تا تصاویری زنده و پویا را با پشتیبانی از HDR پدید آورد. این نمایشگر 95 درصد از طیف رنگی DCI P3 را پوشش می‌دهد که معمولا در محتوای سینمایی استفاده می‌شود. همچنین ما شاهد گواهی VESA Display HDR 400 برای ROG Swift PG279QM هستیم. همانطور که گفته شد ایسوس هنوز قیمت و یا زمان عرضه این مدل را اعلام نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *