مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

نمایشگر گیمینگ ROG Swift PG259QN ایسوس رونمایی شد

نمایشگر گیمینگ ROG Swift PG259QN ایسوس

شرکت ایسوس یکی از برندهای پیشرو در زمینه‌ی تولید محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات است. همچنین یکی از بزرگ‌ترین فروشنده‌های کامپیوتر دنیا به شمار می‌رود. محصولات این برند از محبوبیت بالایی در بازار برخوردارند. نمایشگر گیمینگ ROG Swift PG259QN ایسوس محصول جدیدی از این کمپانی می باشد که به تازگی رونمایی شده است.

نمایشگر گیمینگ ROG Swift PG259QN ایسوس

رفرش ریت 360 هرتزی در کنار زمان پاسخ دهی 1ms قرار می‌گیرد که به لطف پنل Fast IPS حاضر در این مدل ممکن شده است. این پنل میزان کنتراست 1000:1 را نیز فراهم می‌کند. ROG Swift PG259QN از فناوری HDR پشتیبانی می‌کند تا بازه رنگ وسیع‌تری را برای خلق تصاویر واقعی ‌تر ارائه دهد. نوع این فناوری نیز ظاهرا تا HDR10 خواهد بود. ایسوس برای این مدل پشتیبانی از Ultra-low motion blur را در نظر گرفته که از نور پس زمینه برای کاهش موشن بلِر و خلق تجربه‌ای روان‌تر کمک خواهد کرد.

این مطلب را هم ببینید
آموزش نصب اسنپ چت در کامپیوتر

نمایشگر گیمینگ ROG Swift PG259QN ایسوس

این مانیتور ظاهر ساده ای دارد و حاشیه آن با لایه‌ای ضد بازتاب پوشانده شده تا علاوه بر طراحی بهتر، کاربردی‌تر نیز باشد. ایسوس همچنین نشانگر LED را نیز به زیر حاشیه مانیتور انتقال داده تا هر گونه حواس پرتی برای گیمرها را از بین ببرد.

مانیتور جدید ایسوس از Asus Aura Sync پشتیبانی می‌کند که به آن اجازه می‌دهد با بقیه قطعات و لوازم جانبی ‌هایی که از Aura پشتیبانی می‌کنند ، سازگار باشد. یعنی شما می‌توانید نورپردازی تمام سیستم خود از صفحه کلید و ماوس تا کارت گرافیک و مانیتور را همگام سازی کنید.

در این صفحه نمایش یک پورت HDMI 2.0 و یک Display Port 1.4 وجود دارد که در کنار آنها یک هاب USB نیز با دو پورت اضافی در نظر گرفته شده است. ROG Swift PG259QN یکی از سریع‌ترین مانیتورهای گیمینگ حال حاضر بازار خواهد بود اما ایسوس هنوز قیمت یا زمان عرضه این مدل را اعلام نکرده است.

این مطلب را هم ببینید
آموزش رفع مشکل پرینت ناقص در کامپیوتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *