اخبار تکنولوژی

نمایشگر 16 اینچی قابل حمل +view gram ال جی معرفی شد

نمایشگر 16 اینچی قابل حمل +view ال جی

نمایشگر 16 اینچی قابل حمل +view ال جی

امروز قصد داریم شما را با نمایشگر 16 اینچی قابل حمل +view ال جی آشنا کنیم. در دنیای دیجیتال امروزی ما شاهد انواع مختلفی از مانیتورها هستیم. ما بیشتر وقت خود را با نشستن در مقابل انواع مختلفی از مانیتورها می‌گذرانیم. بازی کردن، تماشای فیلم و بسیاری چیزهای دیگر شامل این موارد می‌شود. آیا فکر کرده‌اید که از چه نوع مانیتورهایی برای تماشای تلویزیون و بازی کردن استفاده می‌کنید؟ خوب، تمام 5 نوع مانیتوری که در این مقاله برای شما ذکر کردم. ببینید از کدام مانیتور استفاده می‌کنید. اگر می‌خواهید بیشتر با نمایشگر 16 اینچی قابل حمل +view ال جی آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های این نمایشگر چیست؟

یک نمایشگر خوب می‌تواند در تجربه کاربری بسیار موثر باشد. ویژگی‌های دستگاه‌های نمایشگر نیز به دلیل نوآوری در فناوری‌های نمایش، بهبود زیادی یافته است. در حال حاضر انواع مختلفی از مانیتورهای کامپیوتر موجود است.

LCD با “نمایشگر کریستال مایع” ساخته شده از کریستال های مایع شناخته شده است. این مانیتور پر استفاده ترین مانیتور در سراسر جهان است. زیرا به فضای کمتری نیاز دارد. برق کمتری مصرف می کند. گرمای نسبتاً کمتری نسبت به یک مانیتور CRT قدیمی تولید می‌کند. نمایشگرهای LCD نازک‌تر و از نظر اندازه و وزن بسیار سبک‌تر از مانیتورهای CRT هستند. به همین دلیل در بازار با LED و OLED رقابت می‌کند. نمایشگر 16 اینچی قابل حمل +view ال جی ویژگی های فوق العاده ای دارد.

نمایشگر 16 اینچی قابل حمل +view ال جینمایشگر 16 اینچی قابل حمل +view ال جی

این نمایشگر ابتدا در لپ‌تاپ‌ها مورد استفاده قرار گرفت. بعداً تولیدکنندگان برای رایانه‌های رومیزی نیز از 17 اینچ تا 60 اینچ تولید شدند. از آنجایی که این مانیتورها به فضای کمتری نیاز دارند و وزن سبکی دارند. مشکلی در حمل و نقل و جابجایی آنها از مکانی به مکان دیگر ایجاد نمی‌کنند. هر دو مانیتور LCD و LED برای قرار دادن صفحه نمایش به روشی که شما به آن نیاز دارید سازگاری قابل توجهی بیشتری دارند. این مانیتورها می‌توانند بچرخند، به سمت بالا و پایین کج شوند و حتی از حالت افقی به حالت عمودی بچرخند.

این مطلب را هم ببینید
هدفونی که یادآور فیلم های علمی تخیلی است، dyson zone با قابلیت تصفیه هوا معرفی شد.

ال ای دی درون مانیتورها چگونه هستند؟

با مصرف انرژی کمتر، نه تنها کیفیت گرافیکی بهتری ارائه می‌کند. بلکه صفحه نمایش روشن‌تری نیز دارد. حالا، نپرسید که چگونه یک LED می‌تواند بسیار روشن‌تر از لامپ یک خانه معمولی باشد در حالی که به سختی برق مصرف می‌کند. راستش نمی‌دانم چگونه آنها می‌توانند این کار را انجام دهند. به این ترتیب LCD ها از نظر هزینه، انرژی، کیفیت تصویر و امکانات با دستگاه های یکپارچه مانند بلندگوهای از طریق پورت بسیار مقرون به صرفه هستند. نمایشگر 16 اینچی قابل حمل +view ال جی عالی عمل می‌کنند.

شکل کامل LED “دیود ساطع نور” است که آخرین نوآوری در بازار امروز است که با LCD و مانیتورهای پلاسما رقابت می‌کند. این نوع مانیتورها نمایشگرهایی با صفحه نمایش کمی منحنی یا تخت هستند که از دیودهای ساطع کننده نور برای نور پس زمینه روی صفحه نمایش به جای فلورسنت کاتد سرد (CCFL) برای نور پس زمینه استفاده می‌کنند.

نمایشگرهای LED نسبت به سایر نمایشگرها روشنایی بیشتری با رزولوشن 4k دارند. به همین دلیل کاربر در نور روز به راحتی قابل خواندن یا دیدن است. مانیتورهای LED نسبت به LCD ها انرژی کمتری مصرف می‌کنند و همچنین LED ها به طور گسترده توسط گیمرها برای انجام بازی های گرافیکی بالا و HD استفاده می‌شوند.

مزیت ال ای دی ها چیست؟

مزیت ال‌ای‌دی‌ها این است که تصاویری با کنتراست بالاتر و رنگ‌های زنده تولید می‌کنند. و همچنین تأثیر منفی بر محیط در زمان دفع نمی‌گذارند. علاوه بر این، LED ها در مقایسه با مانیتورهای LCD و CRT دوام بیشتری دارند. محدوده طول موج نورهای مورد استفاده به گونه ای است که کیفیت بالایی ارائه می‌دهد. این صفحه نمایش LED تصویری بدون لرزش ارائه می‌دهد که خستگی و سردرد را کاهش می‌دهد. نمایشگر 16 اینچی قابل حمل +view ال جی مزیت های بسیاری دارد.

این مطلب را هم ببینید
شیائومی از درب هوشمند با سیستم تشخیص چهره 3 بعدی رونمایی کرد

نمایشگر 16 اینچی قابل حمل +view ال جینمایشگر 16 اینچی قابل حمل +view ال جی

OLED مخفف “Organic Light Emitting Diode” است. همانطور که از نام آن پیداست، از مواد آلی مانند کربن، پلاستیک، چوب و پلیمرها ساخته شده است. که برای تبدیل جریان الکتریکی به نور استفاده می‌شود. این همچنین آخرین فناوری صفحه نمایش است که در نمایشگرهای تلویزیون، صفحه نمایش رایانه، کنسول های بازی، PDA ها یا حتی در جدیدترین گوشی های هوشمند استفاده می‌شود. می‌تواند نازک‌تر یا سبک‌تر با نسبت کنتراست بالاتر از LCD ها باشد.

درون این مانیتورها چه لامپ هایی به کار رفته است؟

از آنجایی که این ال ای دی ها به اندازه کافی قادر به تولید نورهای رنگی مختلف هستند. می توانند مستقیماً برای تولید رنگ مناسب استفاده شوند و نیازی به نور پس زمینه نیست که باعث صرفه جویی در مصرف برق و همچنین نیاز به فضای کمتری می‌شود. صفحه نمایش OLED برای تماشای فیلم عالی در نظر گرفته می‌شود. مانیتورهای OLED به دلیل ویژگی‌هایی مانند زاویه دید گسترده، کیفیت تصویر، سطوح کنتراست فوق‌العاده، بدون شبح، پاسخ سریع و کنتراست و روشنایی عالی، بهترین فناوری صفحه‌نمایش تاکنون در نظر گرفته می‌شوند. این نمایشگر دارای ال ای دی های خاصی است.

همچنین، باید از مانیتور در برابر آب محافظت کنید. زیرا می تواند به صفحه نمایش OLED آسیب برساند. از معایب دیگر مانیتور OLED در حال حاضر عمر کوتاه آن نسبت به LCD و LED و نرخ بالای قیمت در بازار در حال حاضر است.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با این نمایشگر جذاب آشنا کنیم. ایده اصلی پشت اختراع آن این است که نورهای فلورسنت رنگی کوچکی را که پیکسل های تصویر را ایجاد می کنند، روشن می کند. هر پیکسل از سه چراغ فلورسنت مانند یک نور نئون کوچک – نورهای قرمز، سبز و آبی ساخته شده است. که نسبت کنتراست بالاتری ایجاد می کند، همراه با شدت این نورها نیز بر این اساس متفاوت است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *