اخبار تکنولوژی

نمایشگر VA27DQSB ایسوس معرفی شد

نمایشگر VA27DQSB ایسوس

شرکت ایسوس یکی از برندهای پیشرو در زمینه‌ی تولید محصولات مرتبط با فناوری اطلاعات است. همچنین یکی از بزرگ‌ترین فروشنده‌های کامپیوتر دنیا به شمار می‌رود. نمایشگر VA27DQSB ایسوس محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی معرفی شده و از قابلیت Eye-Care پشتیبانی می کند.

نمایشگر VA27DQSB ایسوس

این نمایشگر ۲۷ اینچی رزولوشن Full HD را به کاربر ارائه می‌کند و از آن می‌توان در پیکربندی‌ها و برای وظایف گوناگون استفاده کرد. نمایشگر VA27DQSB ایسوس یکی از گزینه‌های جذاب‌ به‌عنوان نمایشگر دوم سیستم گیمینگ است که اگرچه تنها رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ ارائه می‌کند، نرخ نوسازی ۷۵ هرتزی آن را در دسته‌ی نمایشگرهای حرفه‌ای جذاب قرار می‌دهد. این نمایشگر از قابلیت Eye-Care پشتیبانی می‌کند که فناوری‌هایی اختصاصی برای کاهش نور آبی دارد. درمجموع، قابلیت‌های VA27DQSB باعث می‌شوند تجربه‌ی تولید و مصرف محتوای راحت‌تری داشته باشید.

این مطلب را هم ببینید
معرفی آیفون ۱۳

دیگر ویژگی شاخص مانیتور VA27DQSB ایسوس، حواشی باریک پنل IPS آن است که علاوه بر ارائه یک زاویه دید بسیار عالی، نمایش تصاویر و ویدئوها نیز در چنین پنلی به بهترین شکل انجام می‌شود. حداکثر زاویه دید در این نمایشگر 178 درجه در هر دو حالت افقی و عمودی می‌باشد. در بخش اتصالات نیز ایسوس این نمایشگر را به ورودی‌های تصویر مختلفی مجهز کرده است. این ورودی‌ها عبارتند از HDMI، DisplayPort و D-sub. همچنین در پشت مانیتور دو پورت USB 2.0 تعبیه شده است.

ایسوس فناوری‌های گوناگونی را با تمرکز بر بهبود تجربه‌ی بینایی کاربر در نمایشگر VA27DQSB ارائه می‌کند تا بتوان از آن برای زمان‌های بازی یا انجام‌دادن کار در طولانی‌مدت هم به‌راحتی استفاده کرد. از قابلیت‌های نرم‌افزاری می‌توان به Asus Blue اشاره کرد که به‌عنوان فیلتر رنگ در نمایشگر عمل می‌کند. منو کاربری در خود نمایشگر برای این قابلیت تعبیه شده است که تنظیم نور خطرناک آبی را برای کاربر آسان می‌کند.

این مطلب را هم ببینید
بررسی نمایشگر گیمینگ Omen 25i اچ پی

به‌علاوه، فناوری Flicker-Free ایسوس هم در نمایشگر VA27DQSB پشتیبانی می‌شود. فناوری مذکور سوسوزدن تصویر را کاهش می‌دهد که درصورت فراوانی آن، باعث افزایش سردرد و خسنگی چشم و مشکلات دیگر می‌شود. همان‌طورکه گفته شد، فناوری‌های حفاظت از چشمان کاربر استفاده‌ی طولانی‌مدت از نمایشگر جدید ایسوس را برای کاربری‌های متنوع بازی یا مشاهده‌ی محتوای رسانه‌ای آسان می‌کند. کمپانی ایسوس فعلا قیمت و زمان عرضه این مانیتور را اعلام نکرده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *