اخبار تکنولوژی

هاب USB-C جدید دل رونمایی شد

هاب USB-C جدید دل

دل یکی از اولین استارتاپ‌های آمریکایی بود که در دوران اوج بازار فناوری پا به عرصه‌ی رقابت گذاشت و تا امروز، اعتبار خود را حفظ کرد. هاب USB-C جدید دل که به تازگی رونمایی شده است یک اسپیکرفون فوق العاده برای کنفرانس های تلفنی می باشد.

هاب USB-C جدید دل

در این روزها که بیشتر کارها در جهان از راه دور انجام می‌شود، کنفرانس‌های تلفنی در زوم یا اسکایپ ، به بخش اصلی از زندگی روزمره تبدیل شده‌اند. در چنین وضعیتی، دل اسپیکرفون آداپتر موبایلی جدیدی تولید کرده است که به‌صورت هاب USB نوع C نیز عمل می‌کند. این هاب USB به پورت‌های HDMI و USB-A و اسپیکرفون مناسب برای کنفرانس تلفنی مجهز است که کیفیت صوتی مناسبی دارد.

هاب USB-C جدید دل

در نگاه اول ممکن است تازه ترین اکسسوری دل را با یک اسپیکر هوشمند اشتباه بگیرید؛ البته چندان هم اشتباه نمی کنید چراکه این گجت نقش یک اسپیکر را هم برایتان ایفا خواهد کرد منتها از نوع غیر هوشمندش. این گجت دارای دکمه هایی در بخش بالایی بدنه اش است که امکان کنترل تماس از پلتفرم های ارتباطی یکپارچه نظیر زوم یا اسکایپ را فراهم می کند و به غیر از این مورد باقی قابلیت های این اسپیکر وابسته به کامپیوتری است که به آن متصل شده است.

این مطلب را هم ببینید
داستان های مصور به صورت مجازی با اپلیکیشن راویتون

این اسپیکرفون شکاف SD کارت یا پورت اترنت ندارد که با‌ توجه ‌با وابستگی زیاد کنفرانس‌های تلفنی به اینترنت، موضوع بسیار عجیبی است. همچنین، این امکان وجود دارد از این هاب برای متصل ‌کردن مانیتور دارای خروجی USB-C به لپ ‌‌تاپ خود استفاده کنید؛ ولی در عمل، فضای کافی برای اتصال هاب به شارژر نخواهید داشت.

مهم‌ترین موضوع برای کاربران این هاب USB-C جدید دل قیمت حدودا ۲۰۰ دلاری آن است که با توجه ‌به قیمت معمول ۵۰ تا ۷۵ دلاری برای هاب USB-C، گران محسوب می‌شود. بااین‌حال با درنظرگرفتن این نکته که هر اسپیکرفون به‌تنهایی حدودا ۱۰۰ دلار است، شاید بتوان گفت پرداخت چند دلار بیشتر برای این محصول جدید دل، ارزش راحتی آن را داشته باشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *