بازی و سرگرمی

هایسنس از تلویزیون game tv ace 2023 با رفرش ریت 240 هرتز رونمایی کرد

تلویزیون game tv ace 2023

امروز قصد داریم شما را با تلویزیون game tv ace 2023 آشنا کنیم. شرکت هایسنس (Hisense)، یک کمپانی تولیدکننده چند ملیتی لوازم خانگی در چین می‌باشد که در سال ۱۹۶۹ میلادی شروع به فعالیت کرده است. این برند چینی توانسته است با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، سهم فروش قابل توجهی را به دست آورد و با برندهای معتبر و مشهور مطرح تلویزیون چون سامسونگ و … اگر می خواهید بیشتر با تلویزیون game tv ace 2023 آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

ویژگی های شرکت هایسنس

شرکت هایسنس (Hisense)، یک کمپانی تولیدکننده چند ملیتی لوازم خانگی در چین می‌باشد که در سال ۱۹۶۹ میلادی شروع به فعالیت کرده است. این برند چینی توانسته است با تولید محصولات با کیفیت و قیمت مناسب، سهم فروش قابل توجهی را به دست آورد و با برندهای معتبر و مشهور مطرح تلویزیون چون سامسونگ و ال جی به رقابت بپردازد.

تلویزیون game tv ace 2023

کیفیت تلویزیون‌های هایسنس، قابلیت‌ها و امکانات مدرن و همچنین وجود فناوری‌ های به روز در محصولات این برند، باعث شده است که طرفداران زیادی را در بازار ایران پیدا کند. در این مطلب قصد داریم که به بررسی کیفیت تلویزیون هایسنس و مزایا و معایب مدل‌های آن بپردازیم و در نهایت بهترین مدل تلویزیون این برند را معرفی کنیم. تلویزیون game tv ace 2023 ویژگی های جدیدی دارد.

تلویزیون‌های هایسنس با ارائه ترکیبی از کیفیت تصویر و سیستم عامل هوشمند اندروید توانسته است انتخاب بالایی را در بین مشتریان کسب نماید. اولین آیتم قابل توجه و مهم در زمان خرید تلویزیون، وجود کیفیت بالای تصویر و صفحه نمایش بزرگ آن می‌باشد. از این رو تلویزیون‌ های این برند با پشتیبانی از فناوری‌ های HDR ،4K و UHD UPSCALER تصاویر و فیلم‌ها را با کیفیت بسیار بالایی نمایش می‌دهد.

تحلیل و بررسی‌ کیفیت تلویزیون هایسنس

مهم‌ترین تولیدات تلویزیون‌ های هایسنس در چهار دسته یعنی تلویزیون یولد (ULED) هایسنس، تلویزیون اچ دی (HD) هایسنس، تلویزیون فول اچ دی (Full HD) هایسنس و تلویزیون فور کی 4K هایسنس در سایزهای ۳۲ اینچ، ۴۰ اینچ، ۴۳ اینچ، ۴۹ اینچ، ۵۵ اینچ، ۶۵ اینچ و بزرگتر عرضه می‌شوند.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های دخترانه برای موبایل

هر یک از این مدل‌های تلویزیون هایسنس، با قابلیت‌ها و امکانات متفاوتی تولید شده که می‌توانید با توجه به قابلیت های مورد نیاز خود، به انتخاب یکی از محصولات این برند خریداری نمایید.

تلویزیون ULED (Ultra LED) هایسنس از قابلیت نورپردازی کوانتومی استفاده کرده که باعث شفافیت بیشتر تصاویر و طیف گسترده رنگی نمایشی خواهد شد. تکنولوژی High Dynamuc) Range HDR) میزان روشنایی، رنگ‌ها و کنتراست تصاویر را تنظیم کرده و تصاویر کاملا واقعی را نمایش می‌دهد. رزولوشن این مدل تلویزیون هایسنس ۲۱۶۰*۳۸۴۰ پیکسل بوده که حداکثر وضوح تصاویر را در مقایسه با تلویزیون‌ های LED ارائه می‌دهد. تلویزیون game tv ace 2023 عالی کار می کند.

فناوری Motion rate در زمان نمایش فیلم‌های اکشن و مسابقات ورزشی، کیفیت تلویزیون‌ های هایسنس را با حداکثر وضوح تصاویر و فراهم کردن تجربه سینمایی تکمیل می‌کند. همچنین این حالت Game Mide نیز لذت تماشای بازی‌های آنلاین را برای شما فراهم خواهد کرد. این قابلیت اکولایزر در تلویزیون هایسنس، دید بهتر در زمان استفاده از بازی‌ های آنلاین و کیفیت بالای تصویر را ارائه می‌دهد.

فناوری Full Array Local daiming چیست؟

در آخر نیز فناوری Full Array Local daiming، از طریق چراغ‌های تعبیه شده در پشت لایه‌های LCD، کنتراست و کیفیت تصاویر را به خصوص در نور کمتر محیط و اتاق تلویزیون ارتقا می‌دهند. به همین ترتیب تعداد زیاد نقاط قابل کنترل نور در صفحه، روشنایی عالی و با کیفیت تصاویر را فراهم می‌کند. اگر اطلاعات زیادی درباره تلویزیون‌های LCD و LED ندارید ما به شما مطالعه مقاله تفاوت تلویزیون LED با LCD را پیشنهاد می‌کنیم.

از این رو بهره‌گیری از فناوری‌های مدرن چون Quantum dot، HDR، Motion rate، Game Mode و Full Array local daiming باعث شده است که کیفیت تلویزیون هایسنس در حوزه پشتیبانی تصاویر و صحنه‌ های اکشن بسیار عالی نمایش داده شود. تلویزیون game tv ace 2023 بهترین ها را ارائه می دهد.

از لحاظ سیستم عامل هوشمند نیز، تلویزیون هایسنس از سیستم ‌عامل اندروید و vidaaU استفاده کرده است که قابلیت‌های هوشمند بسیاری را فراهم می‌کند. وجود App store نیز دسترسی به هر نوع برنامه و نصب آن را راحت و آسان کرده است. این دستگاه دارای پردازنده Hi-view و پردازنده ۴ هسته‌ای با فرکانس تصویر ۶۰ هرتز می‌باشد.

این مطلب را هم ببینید
معرفی بهترین بازی های موبایلی در سال 2020

تلویزیون game tv ace 2023

سیستم صوتی این تلویزیون ها چگونه است؟

سیستم صوتی تلویزیون‌ های هایسنس ۲ کاناله و مجهز به فناوری دالبی دیجیتال (Dolby Digital) بوده که توان خروجی کل ۲۰ وات (low*2) صدا را فراهم می‌کند. در زمینه امکانات درگاه‌ های ارتباطی نیز دارای پورت ورودی و خروجی component و composite، پورت LAN، USB، HDMI، خروجی هدفون، ورودی RF و اسلات CI می‌باشد.

مدل تلویزیون‌ های HD هایسنس در سایزهای کوچک و تا سقف ۳۲ اینچ تولید و به بازار عرضه می‌شوند. موتور پردازشگر Master pro کنتراست بالا و کیفیت خوب نمایش تصاویر را با رزولوشن ۷۶۸*۱۳۶۶ پیکسل فراهم می‌کند. وجود سیستم عامل vidaa نسخه 2.0 دستگاه نیز امکانات و سرگرمی‌های هوشمند مناسبی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. تلویزیون game tv ace 2023 سیستم صوتی بی نظیری دارد.

با دسترسی به قابلیت screen Mirroring و اتصال تلفن همراه خود به تلویزیون هایسنس می‌توانید هر نوع محتوای نمایشی دلخواه خود را در سایز بزرگ دستگاه مشاهده کنید. کیفیت صدای این مدل تلویزیون‌ های هایسنس نیز به دلیل پشتیبانی از فناوری‌های Dolby Digital و dbx-tv توان صوتی ۱۲ واتی را فراهم می‌کند. ۲ ورودی USB، دو ورودی HDMI، خروجی هدفون، پورت LAN، ورودی ویدیو کامپوزیت (AV) را دارا می‌باشد.

سخن پایانی

در این متن سعی داشتیم شما را با تلویزیون game tv ace 2023 آشنا کنیم. تلویزیون فول اچ دی هایسنس مجهز به فناوری pure colour می‌باشد که کیفیت تصاویر را در روشنایی بیش از حد دستگاه نیز با شفافیت حداکثری نمایش می‌دهد. صفحه نمایش این تلویزیون با رزولوشن ۱۹۲۰*۱۰۸۰ پیکسل طیف رنگی گسترده و کیفیت تصویر واقعی را ارائه می‌دهد. این دستگاه ۲ عدد بلندگو داشته که توان خروجی ۱۴ وات صدا را فراهم می‌کند. درگاه‌های ارتباطی HDMI، USB، ورودی RF، پورت کامپوزیت و کامپوننت داشته که کیفیت محصولات هایسنس در این مدل دستگاه را نیز تکمیل می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *