بازی و سرگرمی, معرفی بازی

ارائه جزئیات بیشتر از امکانات شخصی سازی بازی saints row در شوکیس آتی

شخصی سازی بازی saints row

امروز قصد داریم شما را با شخصی سازی بازی saints row آشنا کنیم. در صحبت‌هایمان با Volition توسعه‌دهنده Saints Row، به سرعت مشخص شد که شخصی‌سازی را به عنوان یک عنصر غیرقابل مذاکره از تجربه اصلی Saints Row می‌بیند. از زمانی که اولین بازی در سال 2006 منتشر شد، بازیکنان ظاهر شخصیت خود را شخصی سازی کردند. این گزینه‌های سفارشی‌سازی تنها در طول تاریخ مجموعه گسترش یافته‌اند، و فراتر از اینکه بتوانید به سادگی انتخاب کنید شخصیت شما چگونه به نظر می‌رسد و صداها را انتخاب کنید، رشد کرده است. اگر می خواهید بیشتر با شخصی سازی بازی saints row آشنا شوید، تا انتهای متن با ما همراه باشید.

داستان شخصی سازی چیست؟

مدیر خلاقیت در Volition جیم بون می گوید: «سفارشی کردن یکی از موارد قطعی است که Saints Row به آن معروف است. نه فقط شخصیت‌ها، بلکه حتی وسایل نقلیه. و در Saints Row IV، ما سفارشی‌سازی سلاح را معرفی کردیم. این به شدت در DNA بافته شده است تا جایی که من احساس می‌کنم اگر شخصی‌سازی نداشته باشید، این گونه بازی کردن برایتان سخت است. قطعا Saints Row یک بازی کامل  است.”

شخصی سازی بازی saints row

Volition همه چیز را به سطح بعدی رسانده است و به بازیکنان این قدرت را می دهد تا گزینه های استانداردی مانند رنگ چشم و رنگ پوست را تغییر دهند، پروتزها را به شخصیت اصلی اضافه کنند و حتی بدن برهنه قهرمان داستان را با چیزهایی مانند ایموجی سانسور کنند. فرانک مارکوارت، کارگردان هنری می‌گوید: «ما به رویاهایی دست یافته‌ایم. چیزهایی بود که ما واقعاً تلاش کردیم و نتوانستیم روی عناوین قبلی انجام دهیم که اکنون می توانیم در این بازی انجام دهیم.” شخصی سازی بازی saints row بسیار کارآمد است.

در حالی که نمی‌دانیم دقیقاً چه عناصری از The Boss را می‌توانیم با عرضه Saints Row در سال آینده سفارشی کنیم، شما همچنان به باز کردن گزینه‌های جدید برای شخصیت، سلاح‌ها، وسایل نقلیه و موارد دیگر خود ادامه می‌دهید. برایان ترافیکانته، مدیر خلاقیت می گوید: «هدف از روز اول این است که پادشاه سفارشی سازی باشیم. ما می‌خواهیم به بازیکنانمان همه چیزهایی که در گذشته داشته‌اند و بیشتر داشته‌اند بدهیم. این کاری است که ما انجام داده‌ایم.»

این مطلب را هم ببینید
معرفی بازی Alien Isolation

ویژگی های این شخصی سازی چیست؟

Saints Row ممکن است در برخی از عناصر فوق‌العاده‌تر جدیدترین ورودی‌های فرنچایز نقش داشته باشد، اما عناصر سفارشی‌سازی را به سطوح جدیدی رسانده است. شما می توانید یک شخصیت در هر نقطه از طیف جنسیتی، متشکل از هر نژادی بسازید، یا حتی وحشی شوید و یک هیولای کامل بسازید. شخصی سازی بازی saints row بسیار جذاب است.

وقتی در یکی دیگر از عناصر علامت تجاری Saints Row، بازی مشارکتی شرکت می‌کنید، همه گزینه‌های سفارشی‌سازی شما وارد جلسه می‌شوند. بون می‌گوید: «هر بازیکن Co-op دقیقاً به نظر می‌رسد که شما آن‌ها را در یک جلسه Co-op سفارشی کرده‌اید». “همه گزینه های سفارشی سازی که وارد کرده اید بدون محدودیت در نمایش کامل خواهند بود.”

علاوه بر سفارشی‌سازی کاراکترها، می‌توانید سایر عناصر آرایشی را برای تطبیق تجربه تغییر دهید. همانطور که در بازی پیشرفت می کنید، می توانید انتظار داشته باشید که وسایل نقلیه، سلاح ها و گروه خود را شخصی سازی کنید. علاوه بر این، همانطور که در ماموریت ها بازی می کنید و امپراتوری مقدسین را گسترش می دهید، مقر کلیسای شما نیز با گزینه های آرایشی و ارتقاء بصری بهبود می یابد.

برای شخصی سازی چیزهای بیشتری برای فاش کردن وجود دارد

Volition به ما می‌گوید که از نظر شخصی‌سازی چیزهای بیشتری برای فاش کردن دارد، بنابراین مشتاقانه منتظریم همه چیزهایی را در مورد راه‌هایی که می‌توانیم قهرمان داستان (و دنیای اطراف آن‌ها) را زمانی که Saints Row در ۲۵ فوریه عرضه می‌شود، متعلق به خودمان کنیم. Saints Row، از طریق بنر زیر به مرکز پوشش انحصاری ما بروید.

بله، می‌توانید این کار را روی رایانه شخصی، Xbox One/360 و PS4/PS3 انجام دهید. و شما می توانید از این به عنوان مرجع برای SR3 نیز استفاده کنید زیرا همه ویژگی های کاراکتر یکسان خواهند بود. در واقع، آیا می توانید شخصیت خود را در Saints Row 2 شخصی سازی کنید؟ سفارشی سازی بازیکن بعد از کات سین Over Vacation و قبل از اولین کات سین «فرار بزرگ»، اولین ماموریت، فرار از زندان، انجام می شود. گنگ توهین‌ها پس از اتمام خط داستانی هر باند باز می‌شوند. شخصی سازی بازی saints row خیلی سال است انجام شده است.

این مطلب را هم ببینید
بررسی بازی Desperados 3

شخصی سازی بازی saints row

به عنوان مثال، آیا می توانید در ردیف 3 Saints یک دختر باشید؟ در واقع، جهان Saint’s Row، متأسفانه، احتمالاً به شدت برابرتر از دنیای زندگی واقعی است. شما، رئیس مقدسین خیابان سوم، می توانید یک زن باشید. دوست شما Shaundie، یک دختر گانگستر سرسخت است که می تواند به راحتی در کنار اعضای تیم با شما باشد. راستی Saints Row 3 یا 4 بهتر است؟ Saints row 3 مانند GTA با کمدی بسیار بیشتر است و بسیار در آنجا ظاهر می شود. Saints row 4 مانند Crackdown است، اما کمدی، و عجیب‌تر و کارهای بیشتری برای انجام دادن دارد.

آیا Saints Row جنسیتی است؟

Saints Row یک طنز جنسیت گرایی نیست، یک طنز جنسیتی است. همین امر در مورد فرنچایز Grand Theft Auto نیز صدق می کند. آیا می توانید شخصیت خود را در Saints Row 4 بسازید؟ قبلاً تأیید شده است که می توانید شخصیت خود را همانطور که استاندارد این مجموعه است بسازید. Saints Row 4 دارای یک ویرایشگر کاراکتر نسبتاً گسترده است، که به بازیکنان اجازه می‌دهد تا شخصی مبتذل یا کاملاً مضحک بسازند.

Saints Row 2 بهتر است یا 3؟ به طور کلی، Saints Row 3 فقط Saints Row 2 است که محتویات آن حذف شده و دارای یک لایه رنگ جدید است. مدهای Gentlemen of the Row وجود دارند که هر دو بازی را به میزان قابل توجهی بهتر کرده و شامل قابلیت پخش مجدد ماموریت ها می شود. اگر پورت PC SR2 به طرز وحشتناکی باگ نبود، بیشتر از آن لذت می بردم.

سخن پایانی

در این متن سعی کردیم شما را با شخصی سازی بازی saints row آشنا کنیم. در 25 می، Saints Row: The Third Remastered ضرب و شتم را به Xbox Series X می آورد | S و PlayStation 5. … برای اضافه کردن به اخبار Saints، می‌توانیم تأیید کنیم که Saints Row: The Third Remastered در ۲۲ می در Good Old Games در دسترس خواهد بود و در کنار نسخه Steam عرضه می‌شود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *