اخبار تکنولوژی

هدست‌های گیمینگ استیل سریز با طرح سایبرپانک 2077 رونمایی شدند

هدست‌های گیمینگ استیل سریز

یکی از فاکتورهای حیاتی برای هر گیمری بهره‌مندی از بهترین و با‌کیفیت‌ترین صدای ممکن است. در واقع هدست های گیمینگ دارای قابلیت‌هایی هستند که توسط گیمر‌های حرفه‌ای استفاده می‌شوند. هدست‌های گیمینگ استیل سریز با طرح سایبرپانک 2077 که به تازگی رونمایی شدند ، دارای امکانات خوبی هستند که در این بخش ه بررسی آن ها می پردازیم.

هدست‌های گیمینگ استیل سریز با طرح سایبرپانک 2077

در اصل این هدست‌ها مدل کاملا جدیدی نیستند و همان سری هدست‌های Arctis 1 Wireless هستند که رنگ و لعابی متناسب با بازی رو به انتشار استودیو سی‌دی پراجکت را دریافت کرده اند. قیمت نسخه استاندارد این هدست حدودا 99 دلار است و از ویژگی‌های مثبت آن می‌توان به زمان تاخیر بسیار پائین آن اشاره کرد. دو ورژن از نسخه محدود این هدست روانه بازار خواهد شد.

این مطلب را هم ببینید
گوگل ارائه بروزرسانی مرورگر کروم را متوقف کرد

اولین نسخه، Johnny Silverhand Edition نامیده می شود که نام شخصیتی از بازی سایبرپانک 2077 است که کیانو ریوز نقش آن را ایفا می‌کند. در طراحی این مدل از شهر Night City الگو گرفته شده و این هدست با کامپیوترهای شخصی، ایکس‌باکس وان، پلتفرم اندروید و نینتندو سوئیچ سازگاری دارد.

هدست بعدی استیل سریز، Netrunner Edition نام دارد که قابلیتی در عنوان Cyberpunk 2077 محسوب می‌شود. در این نسخه از رنگ زرد استفاده شده و با کامپیوترهای شخصی، پلی استیشن 4، اندروید و نینتندو سوئیچ پشتیبانی می‌کند. قیمت هر دو مدل 109.99 دلار است بنابراین تفاوت قیمتی چندانی با نسخه استاندارد این هدست وجود ندارد.

ضمنا عرضه هر دو مدل از همین امروز آغاز شده است. استیل سریز اعلام کرده است که این شرکت اکنون همکار صوتی رسمی سایبرپانک 2077 است و قصد دارد سه بسته لوازم جانبی Arctis Pro را با الهام از سه گروه Arasaka، Militech و Kang Tao که در شهر Night City حضور دارند روانه بازار کند.

این مطلب را هم ببینید
ریلمی سریع ترین فناوری شارژ دنیای موبایل را در MWC2022 معرفی خواهد کرد

قیمت این بسته که شامل یک هدبند و دو گوشواره مغناطیسی است و با Arctis Pro، Arctis Pro+ GameDAC و Arctis Pro Wireless سازگاری دارد 34.99 دلار اعلام گردیده است. همان‌طور که گفته شد چند روز پیش نیز وجود نسخه باندل Xbox One X Cyberpunk 2077 Edition تائید شد که می‌تواند با هدست Johnny Silverhand استیل سریز، ترکیب جذابی را به وجود آورد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *