اخبار تکنولوژی

هدست اوپوس ایکس ریزر معرفی شد

هدست اوپوس ایکس ریزر

ریزر یکی از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات گیمینگ است. این شرکت با وجود سابقه‌ی کم، اعتباری قابل توجه میان کاربران دارد. هدست اوپوس ایکس ریزر محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی معرفی شده و از ویژگی‌های مختلفی برخوردار است که شاید مهم‌ترین آن‌ها برخورداری از ویژگی حذف نویز محیط فعال باشد.

هدست اوپوس ایکس ریزر

Opus X به درایور ۴۰ میلی‌متری با طراحی دایره‌ای‌شکل مجهز خواهد بود که بالشتک‌های بزرگی نیز آن را احاطه می‌کنند. در خارج از بدنه هدست جدید ریزر، میکروفون‌هایی کار گذاشته شده‌اند که هدفشان جذب صدای محیط و حذف نویز است تا کاربر تجربه هرچه بهتری در هنگام استفاده از هدست اوپوس ایکس داشته باشد. البته امکان غیرفعال‌کردن لحظه‌ای این ویژگی برای دریافت صدای محیط نیز تعبیه شده که Quick Attention Mode نام دارد.

این مطلب را هم ببینید
بدترین های دنیای تکنولوژی در سال 2021

هدست Opus X از ارتباطات بلوتوث ۵ پشتیبانی می‌کند و به‌گفته مقام‌های ریزر، میزان تأخیر آن هنگام تجربه بازی‌های ویدئویی به ۶۰ میلی‌ثانیه می‌رسد. متأسفانه مشخص نشده کهاست هدست جدید ریزر از چه کدکی استفاده می‌کند؛ با‌این‌حال، اوپوس ایکس می‌تواند گزینه نسبتا مناسبی برای گیمرها در بین هدست‌های گیمینگ ۱۰۰ دلاری باشد.

هدست اوپوس ایکس از تأییدیه THX بی‌یهره است و شاید همین امر سبب شده قیمتش از نسخه استاندارد هدست اوپوس ارزان‌تر باشد. علاوه‌بر‌آن، امکان اتصال سیم به هدست وجود ندارد و تنها در حالت بی‌سیم می‌توان از هدست اوپوس ایکس استفاده کرد. درنهایت، باید گفت میزان عمر مفید باتری اوپوس ایکس از مدل استاندارد کمتر خواهد بود و از ۳۲ ساعت به ۳۰ ساعت کاهش یافته است. البته عمر مفید باتری‌ها در حالتی که حذف نویز محیط فعال باشد، سنجیده می‌شود و با غیرفعال‌کردن این ویژگی، کاربران می‌توانند ساعات بیشتری به موسیقی گوش دهند. انتظار می‌رود اوپوس ایکس در رنگ‌بندی صورتی و سفید و سبز به بازار عرضه شود.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات جدید هدفون بیسیم Bullets Wireless Z

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *