اخبار تکنولوژی

هدست فری ‌لیس پرو هواوی رونمایی شد

هدست فری ‌لیس پرو هواوی

کمپانی مشهور هواوی بدون شک یکی از قدرتمند ترین کمپانی های حوزه تکنولوژی که زمینه فعالیت اصلی‌اش شبکه، تجهیزات ارتباطی و ارایه خدمات است. محصولات این کمپانی توانسته اند جایگاه خوبی در بازار بدست آورند. هدست فری ‌لیس پرو هواوی محصول جدیدی از این برند می باشد که به تازگی رونمایی شده است.

هدست فری ‌لیس پرو هواوی

این محصول ایربادی بلوتوثی است که طراحی دورگردنی دارد و از فناوری حذف نویز محیط فعال یا ANC استفاده می‌کند. برای شارژ هدست نیز کابلی با پورت USB-C به هدست متصل شده تا امکان تأمین مجدد انرژی ذخیره‌ شده در باتری میسر شود. هواوی شب گذشته مدعی شد هدست جدید این شرکت قادر است تا ۴۰ دسی‌بل، نویز موجود در محیط را کاهش دهد. روی بدنه‌ی هدست دکمه‌هایی در نظر گرفته ‌شده است تا امکاناتی از جمله پاسخ به تماس ورودی یا مدیریت موسیقی در حال پخش به کاربر داده شود. بااین‌حال، کاربر می‌تواند از بدنه حساس به لمس هدست نیز استفاده کرده و فرامین مشابهی را صادر کند.

این مطلب را هم ببینید
اسپیکر هوشمند گلکسی هوم مینی سامسونگ در سال 2020

گفته می‌شود که در هدست از ۳ میکروفون برای لغو نویز موجود در پیرامون کاربر استفاده شده است که علاوه بر مزیت ذکرشده، امکان برقراری تماس فوق‌العاده شفاف و واضحی نیز به کاربر ارائه می‌شود. عمر مفید باتری هدست جدید هواوی ۲۴ ساعت ذکر شده است و برای گوش دادن به ۵ ساعت موسیقی تنها نیاز به اتصال هدست به شارژر به مدت ۵ دقیقه خواهد بود.

شرکت چینی در ادامه رویداد اعلام کرد که هدست فری ‌لیس پرو در سه ‌رنگ‌بندی سفید ، مشکی و سبز روانه بازار چین می‌شود و قیمتی معادل ۸۶ دلار به‌همراه خواهد داشت. با این ‌حال ، مشخص نیست که آیا این هدست را در بازارهای دیگر جهان نیز مشاهده خواهیم کرد یا خیر. انتظار می‌رود هدست جدید هواوی از ۴ سپتامبر (۱۴ شهریور) روانه بازار چین شود.

این مطلب را هم ببینید
شیائومی از قفل درب هوشمند با پشتیبانی از سیستم تشخیص چهره رونمایی کرد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *