اخبار تکنولوژی

هدست گیمینگ Pro X Lightspeed معرفی شد

هدست گیمینگ Pro X Lightspeed

کمپانی Logitech در سال 1981 با تمرکز بر روی لوازم جانبی کامپیوتر و بخصوص ماوس کار خود را آغاز کرد. این کمپانی روی نوآوری و کیفیت تمرکز کرده تا کاربران دنیای دیجیتال بتوانند کاربری بهتری را تجربه نمایند. هدست های این برند نیز در میان گیمرها از محبوبیت بالایی برخوردار است. هدست گیمینگ Pro X Lightspeed محصول جدیدی از این برند بوده که به تازگی معرفی شده است.

هدست گیمینگ Pro X Lightspeed

یکی از ویژگی های جالب این هدست بیسیم امکان شارژ از طریق درگاه USB-C است. چنین قابلیتی به ندرت در هدست‌های گیمینگ بی‌سیم دیده می‌شود. صداها از طریق گیرنده وایرلس ۲.۴ گیگاهرتزی USB-A به هدست منتقل می‌شوند. لاجیتک می‌گوید این هدست تا فاصله ۱۳ متری به گیرنده متصل مانده و ۲۰ ساعت شارژدهی دارد. مانند مدل سیمی، همراه این مدل نیز گوشی‌هایی فومی با پوشش مخمل وجود دارد که قابل تعویض با گوشی‌های چرم-مانند پیش‌فرض آن است.

این مطلب را هم ببینید
همه چیز درباره گوشی های سری پیکسل 6 گوگل

اما نکته‌ای که در این مدل هم مانند مدل سیمی به چشم می‌آید، این است که پرو ایکس لایت اسپید کمی محکم گوش را می‌گیرد که احتمالا برای شنیدن یک موسیقی در آرامش چندان راحت نخواهد بود و پس از مدتی احساس درد خواهیم کرد. هرچند این مدل اختصاصاً برای گیمینگ طراحی شده و گوش دادن به موسیقی اولویت آن نخواهد بود.

یک بخش دیگر که در این هدفون تفاوت دارد، دکمه‌های آن است. این محصول یک دکمه‌ی بی‌صدا (Mute) برای میکروفن و هم‌چنین یک دکمه‌ی حجم صدا در نزدیکی بخش اتصال میکروفن در گوشی سمت چپ دارد. اگرچه محصول سیمی نیز این دکمه‌ها را شامل می‌شد اما در برای آن روی سیم تعبیه شده بودند.

هدست جدید لاجیتک از ماه آینده میلادی با قیمت ۱۹۹.۹۹ دلار به بازار عرضه خواهد شد که در مقایسه با هدست Pro X با قیمت ۱۲۹.۹۹ دلار افزایش قیمت قابل توجهی داشته است. خریدار می‌تواند در این بازه قیمتی هدست های بهتری را پیدا کند که در این صورت باید قید شارژ USB-C و قابلیت های اختصاصی لاجیتک را بزند.

این مطلب را هم ببینید
ویژگی جدیدی در اپلیکیشن موبایل یوتیوب رونمایی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *