مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

هدفون بیسیم فری‌بادز 3i هواوی معرفی شد

هدفون بیسیم فری‌بادز 3i هواوی

کمپانی مشهور هواوی بدون شک یکی از قدرتمند ترین کمپانی های حوزه تکنولوژی می باشد. محصولات این برند در طی سالهای اخیر توانسته اند از جایگاه خوبی در بازار برخوردار شوند. هدفون بیسیم فری‌بادز 3i هواوی یکی از محصولات جدید این کمپانی می باشد که به تازگی معرفی شده و دارای قابلیت های زیادی می باشد.

هدفون بیسیم فری‌بادز 3i هواوی

هدفون جدید هواوی که به‌صورت ویژه برای بازار هند معرفی شده برچسب قیمت ۹٬۹۹۰ روپیه (معادل ۱۳۵ دلار) را یدک می‌کشد. هواوی هدفون فری‌بادز 3i را در رنگ‌های مشکی (Carbon Black) و سفید (Ceramic White) دردسترس علاقه‌مندان قرار می‌دهد. عرضه‌ی هواوی فری‌بادز ۳ آی از روز ۶ اوت ۲۰۲۰ (۱۶ مرداد ۱۳۹۹) ازطریق فروشگاه آمازون در هند آغاز خواهد شد. به آن دسته از کاربرانی که فری‌بادز 3i را خریداری کنند، دست‌بند تناسب اندام هواوی بند ۴ به ارزش ۲۷ دلار به‌رایگان هدیه داده می‌شود. در نظر داشته باشید که این هدیه در ابتدا مخصوص کاربران سرویس آمازون پرایم است و در روزهای ۱۶ و ۱۷ مرداد ارائه می‌شود؛ سپس دیگر مشتریان تا ۲۲ مرداد می‌توانند از دست‌بند رایگان هواوی بند ۴ هم بهره‌مند شوند.

این مطلب را هم ببینید
3 ترفند کاربردی برای کاهش زمان بوت سیستم

هدفون تمام‌بی‌سیم جدید هواوی مجهز به درایورهای داینامیک ۱۰ میلی‌متری است و از فرمان‌ لمسی پشتیبانی می‌کند؛ به‌طور مثال اگر دوبار پشت سر هم روی هدفون هواوی ضربه بزنید، موسیقی پخش یا متوقف می‌شود. از این طریق همچنین می‌توان تماس را پاسخ داد یا آن را قطع کرد. اگر انگشت خود را برای مدت‌زمانی نسبتا طولانی روی هدفون نگه دارید می‌توانید قابلیت حذف نویز فعال (Active Noise Cancellation) را فعال یا غیرفعال کنید.

این قابلیت صدای محیط را حذف می‌کند و تجربه‌ی شنیداری لذت‌بخشی به‌شما ارائه می‌دهد. فری‌بادز 3i هواوی مجهز به سَریِ سیلیکونی در چهار سایز است تا کاربر بتواند به‌خوبی آن را گوش خود جای دهد. هدفون‌هایی نظیر وان‌پلاس بادز که سری سیلیکونی ندارند، عموما برای برخی کاربران مشکل‌ساز می‌شوند.

این مطلب را هم ببینید
نمایشگرهای خمیده گیمینگ جدید سری Nitro XZ2 ایسر معرفی شدند

هدفون فری‌بادز 3i مجهز به استاندارد بلوتوث ۵ است. هر یک از سری‌های هدفون تنها ۵٫۵ گرم وزن دارند و از باتری ۳۷ میلی‌آمپرساعتی استفاده می‌کنند. بهره‌مندی از این باتری باعث می‌شود هدفون جدید هواوی بتواند با یک بار شارژ‌ تا ۳٫۵ ساعت دوام بیاورد. با احتساب کیس، مجموع شارژدهی هدفون به ۱۴٫۵ ساعت می‌رسد. این کیس که مجهز به درگاه USB-C است به باتری ۴۱۰ میلی‌آمپرساعتی مجهز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *