مقالات کامپیوتر و تکنولوژی

هدفون تمام بیسیم OnePlus Buds رونمایی شد

هدفون تمام بیسیم OnePlus Buds

شرکت وان پلاس یکی دیگر از کمپانی های چینی موفق در حوزه موبایل و تجهیزات جانبی است. از آنجایی که در طی سالهای اخیر هدفون های تمام بیسیم محبوبیت زیادی در میان کاربران پیدا کرده اند ، تنوع این نوع از محصولات نیز روز بروز در حال افزایش است. هدفون تمام بیسیم OnePlus Buds محصول جدیدی از این برند می باشد که به تازگی رونمایی شده است.

هدفون تمام بیسیم OnePlus Buds

وان پلاس پیش‌تر سابقه‌ی حضور در بازار هدفون‌ها را دارد. هدفون‌هایی نظیر بولتز وایرلس Z در دسته‌ی هدفون‌های بی‌سیم جای می‌گیرند؛ اما وان‌پلاس بادز هدفونی تمام‌بی‌سیم است که در بین دو سَری آن نیز سیمی وجود ندارد و از این حیث به ایرپادز اپل شبیه است.

در چند وقت اخیر، وان‌پلاس استراتژی جالبی در پیش گرفت. این شرکت هر چند روز یک‌بار بخشی از اطلاعات وان‌پلاس بادز و موبایل جدید خود را اعلام می‌کرد تا همواره در اخبار حضور داشته باشد و ذهن کاربران برای معرفی نهایی آماده شود. تا پیش از رونمایی رسمی وان‌پلاس بادز، اطلاعات زیادی از آن منتشر شده بودند و عملا همه‌ی اطلاعات مهم را درباره‌اش می‌دانستیم. وان‌پلاس بادز ۷۹ دلار قیمت دارد؛ به‌همین‌دلیل، در بین هدفون‌های مقرون‌به‌صرفه‌ی تمام‌بی‌سیم بازار جای می‌گیرد. وان‌پلاس بادز درکنار میان‌رده‌ی جدید این شرکت با نام وان‌پلاس نورد رونمایی شد.

این مطلب را هم ببینید
چگونگی نصب پلاگین در پریمیر (Adobe Premiere)

وان‌پلاس بادز هدفون توگوشی نسبتا ساده‌ای به‌حساب می‌آید که البته با درنظرگرفتن برچسب قیمتش، اتفاقی عادی است. وان‌پلاس بادز از فناوری حذف صدای محیط (نویز کنسلینگ) پشتیبانی نمی‌کند و در آن، از سَری سیلیکونی خبری نیست. نبود سری سیلیکونی احتمالا باعث می‌شود برخی کاربران نتوانند وان‌پلاس بادز را محکم در گوش قرار دهند. به‌علاوه، کیس وان‌پلاس بادز از فناوری شارژ بی‌سیم پشتیبانی نمی‌کند.

به گفته وان پلاس هدفون تمام‌بی‌سیم جدیدش با هربار شارژ حداکثر هفت ساعت به‌طور‌مداوم موسیقی پخش می‌کند. این هدفون باتری ۳۵ میلی‌آمپرساعتی دارد و هنگام استفاده از کیس، این میزان شارژهی به ۳۰ ساعت می‌رسد که بسیار عالی است. وان‌پلاس بادز از فناوری شارژ سریع پشتیبانی می‌کند؛ به‌گونه‌ای که با ۱۰ دقیقه شارژ، می‌تواند ۱۰ ساعت شارژهی کند. ناگفته نماند شارژ کامل هدفون ۸۰ دقیقه طول می‌کشد. در نظر داشته باشید وان‌پلاس در جعبه‌ی هدفون، شارژر قرار نداده و صرفا شاهد کابل هستیم. با هر شارژری که توان بیش از ۱۰ وات ارائه می‌دهد، می‌توانید وان‌پلاس بادز را شارژ کنید.

این مطلب را هم ببینید
آموزش تبدیل پسورد وای فای به کد QR

هدفون جدید وان‌پلاس از گواهی IPX4 برای مقاومت دربرابر نفوذ آب استفاده می‌کند. این گواهی نشان می‌دهد وان‌پلاس بادز در برابر پاشِش آب مقاوم است. وان‌پلاس بادز در رنگ خاکستری و سفید روانه‌ی بازار ایالات متحده می‌شود و بازارهای اروپا و هند درکنار مدل سفید و خاکستری، مدل آبی‌رنگ را هم دریافت می‌کنند. پیش‌فروش وان‌پلاس از ساعاتی پیش بادز آغاز شده است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *