اخبار تکنولوژی

هدفون های بیسیم سنهایزر در CES 2020 معرفی شدند

هدفون های بیسیم سنهایزر

شرکت سنهایزر یکی از بزرگ‌ترین، قدیمی‌ترین و قدرتمندترین کمپانی‌های فعال در صنعت صوت محسوب می‌شود. این برند خوشنام و خوش آوازه در نمایشگاه CES امسال از دو هدفون بیسیم جدید خود رونمایی کرده است. این طور که بنظر می رسد ، هدفون های بیسیم سنهایزر قابلیت جایگزینی هدفون بی‌سیم سونی WH-1000XM3 را دارند.

هدفون های بیسیم سنهایزر

باتوجه‌به موفقیت HD 4.50BTNC، در هدفون جدید HD450BT نیز شاهد باتری ۳۰ ساعته و دسترسی فوری به دستیار صوتی خواهیم بود. این هدفون مجهیز به قابلیت حذف نویز بوده و صدای اطراف را دراختیار کاربران قرار می‌دهد تا موسیقی خود را بدون سر و صدای محیط گوش دهند. این هدفون با قیمت 199 دلار می تواند جایگزین مناسبی برای هدفون ۳۴۹ دلاری WH-1000XM3 سونی باشد که در اواسط فوریه عرضه شده است. با وجود اینکه HD450BT یک هدفون بیسیم است، اما از قابلیت سیمی نیز پشتیبانی می کند. بنابراین کسانی که می‌خواهند از اختلالات در اتصال بلوتوث در مکان عمومی با تعداد زیادی هدفون بی‌سیم جلوگیری کنند، می‌توانند از سیم آن بهره ببرند.

این مطلب را هم ببینید
تنها مدل های پرو آیفون 14 بدون ناچ از راه می رسند

هدفون های بیسیم سنهایزر

مدل دوم از هدفون های جدید سنهایزر، HD350BT می باشد که قیمت کمتری نسبت به HD450BT دارد. این هدفون را از اواخر همین ماه با قیمت ۱۱۹ دلار می توانید خریداری کنید. تفاوت HD350BT با مدل اول در نداشتن قابلیت حذف نویز است.

هر دو مدل جدید هدفون های برند معتبر سنهایزر از از جدیدترین استانداردهای بی‌سیم با قابلیت پشتیبانی از بلوتوث نسخه‌ی ۵ بهره می‌برند. از دیگر ویژگی های این محصولات می توان به قابلیت پشتیبانی از کدک‌های AAC و AptX و AptX Low Latency برای همگام‌ سازی صوتی بی‌سیم با فیلم اشاره کرد. این هدفون‌ها برای به‌روزرسانی دستورالعمل‌ها و وضعیت باتری و موارد مشابه با اپلیکیشن مخصوص سنهایزر به‌نام Smart Control همراه خواهند بود و از حالت پادکست اختصاصی برای پادکست‌ها و کتاب‌های صوتی و دیگر محتوای گفتاری برخوردار است.

این مطلب را هم ببینید
معرفی شیائومی میکس فولد ۲

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *