اخبار تکنولوژی

هدفون Opus ریزر با قابلیت حذف نویز رونمایی شد

هدفون Opus ریزر

ریزر یکی از مشهورترین شرکت‌های تولیدکننده‌ی تجهیزات گیمینگ است. این شرکت با وجود سابقه‌ی کم، اعتباری قابل توجه میان کاربران دارد. هدفون Opus ریزر که محصول جدید این کمپانی می باشد به تازگی رونمایی شده و از قابلیت ها و ویژگیهای زیادی برخوردار است.

هدفون Opus ریزر

هدفون Opus با قیمت ۱۹۹ دلار به فروش می‌رسد و با کسب تاییدیه THX کیفیت صوتی بالایی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. این هدفون نتیجه همکاری ریزر و THX است و برای سناریوهای مختلف مانند موسیقی، اجرای بازی‌ها و همچنین تماشای فیلم بهینه‌سازی شده است. برخلاف اکثر محصولات قبلی ریزر که برای گیمرها تولید شده‌اند، این هدفون توسط تمام افراد برای کاربردهای مختلف قابل استفاده است.

هدفون Opus ریزر

پیتر واسای، مدیر برند THX Certification، در رابطه با هدفون جدید ریزر می‌گوید:

«نتیجه‌ی کار یک هدفون بی‌سیم رده‌بالا است که می‌تواند صداها را به‌شکلی پرجزئیات و متعادل به گوش کاربر برساند. ریزر اوپس کیفیت صدای واضحی دارد و از بیس عمیق و تأثیرگذار برای پخش موسیقی، اجرای بازی و تماشای فیلم‌های سینمایی بهره می‌گیرد».

این هدفون باکیفیت از چرم مصنوعی برای ایرکاپ‌ها بهره می‌برد. بنابر اعلام ریزر، این هدفون با یکبار شارژ و فعال بودن قابلیت حذف نویز فعال تا ۲۵ ساعت شارژدهی دارد. این هدفون می‌تواند توسط بلوتوث ۴.۲ به دستگاه‌ها متصل شود و از کدک‌های AVRCP ،A2DP ،APTX ،AAC و HFP پشتیبانی می‌کند. اگر علاقه‌ای به ارتباط بی‌سیم ندارید، می‌توانید توسط کابل از جک ۳.۵ میلی‌آمپری آن استفاده کنید.

این مطلب را هم ببینید
مشخصات گوشی جدید نوکیا 6310

هدفون دورگوشی جدید ریزر افزون بر این موارد از درایورهایی ۴۰ میلی‌متری استفاده می‌کند و به بلوتوث نسخه‌ی ۴/۲ مجهز شده است و از کدک‌های AAC و APTX و A2DP و AVRCP و HFP پشتیبانی به‌عمل می‌آورد. کاربر درصورت تمایل می‌تواند هدفون را ازطریق سیم به جک ۳/۵ میلی‌متری دستگاه مقصد متصل کند.

ریزر قابلیت حذف نویز فعال هدفون خود را «سیستم هیبریدی پیشرفته حذف نویز فعال» نام‌گذاری کرده. این سیستم از چهار میکروفن استفاده می‌کند تا قابلیت حذف صداهای مزاحم را در اختیار کاربران قرار دهد. هر ایرکاپ این هدفون به یک میکروفن در بخش داخلی و یک میکروفن در بخش خارجی مجهز شده که این سبک طراحی باعث می‌شود با یک سیستم هیبریدی روبه‌رو باشیم.

اوپس همراه‌با قابی ویژه عرضه می‌شود و در داخل جعبه‌ی آن کابل هدفون، کابل شارژ USB-C، آداپتور هواپیمایی و مبدل USB-A به USB-C دیده می‌شود.

این مطلب را هم ببینید
هدفون بیسیم WF-SP800N سونی با قابلیت حذف نویز معرفی شد

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *